۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
توسط سازمان حج و زیارت

آمار نهایی قربانیان فاجعه منا اعلام شد

سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای آمار نهایی قربانیان ایرانی فاجعه منا 464 تن اعلام کرد. در این اطلاعیه بر بازگرداندن سریع­ تر اجساد مطهر این عزیزان به آغوش میهن تاکید شده است.
کد خبر : ۲۶۰۹۷۹

صراط: سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای در خصوص حادثه ناگوار منا اطلاعیه‌ای ارسال کرده است.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ(النساء – 100)

با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیز به رهبر دلسوخته و داغدارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای و به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده‌های تمامی جان ­باختگان فاجعه غمبار منا، از آنجا که با گذشت هفت روز از این واقعه تأسف­ بار و جستجوی بی­ وقفه و شبانه روزی تمامی بیمارستان­ها و مراکز درمانی در شهرهای مکه، جده و طائف و مناطق منا و عرفات، وضعیت مصدومین و مجروحین این حادثه دردناک کاملاً مشخص و اعلام شده است، با کمال تأثر و تألمی عمیق بدین­وسیله تعداد حجاج عزیز ایرانی که در حال احرام و انجام مناسک حج در منا به آسمان پر کشیده و ملتی را عزادار نمودند 464نفر اعلام می­ شود.

بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که خود سخت در ماتم از دست دادن این عزیزانند، به خانواده­ های داغدار حاجیان عروج کرده به ملکوت مجدداً تسلیت گفته و با همه­ ی توان تلاش می­ کنند با بکارگیری تمامی ظرفیت­ ها نسبت به بازگرداندن اجساد مطهر این عزیزان به آغوش میهن هرچه سریع­ تر اقدام نمایند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۲۴
۵
خداوند انتقام میهمانان خود رااز السعود خبث خواهند گرفت .
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
در موقعیت کنونی جای یک رئیس جمهور انقلابی خالی است تا جواب دندانشکنی به وهابی ها دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۳
جند جوان صهیون در السعود حکومت میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۲۱
۸
464 نفر کشته شدند و وزیر خارجه عربستان هم درخواست ظریف برای ملاقات رو رد کرد و به وزیر ارشاد هم برای سفر به عربستان ویزا ندادند و ظریف در مقابل امیرکویت زانو زد و این نهایت تحقیر یک ملت است .
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای ناشناس .ظریف بسیار بزرگتر از کل کشورهای ملخ خور است .ظریف در برابر 5 کشور قدرتمند زانو نزد چون ایرانی است ابلهانه سخن نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۱۶
۳
دیر یاد زود انتقام خواهیم گرفت
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۰
پیشگویی امام روح الله در مورد جنایات آل سعود یهودی را خواندیم و بی خیال گذشتیم غافل از اینکه مواضع رهبر فرزانه ما نیز مثل مواضع امام بوده و هست.

سلام خالصانه اینجانب و همه ملت ایران را به همه عزیزانى که در کنار خانه خود و حرم امن خدا مورد تهاجم و گستاخى اجیر شدگان شیطان بزرگ، یعنى آمریکاى جنایتکار قرار گرفته اند، ابلاغ کنید.

((این حادثه بزرگ نه تنها احساسات و عواطف ملت ایران را که یقینا دل همه آزادگان جهان و ملتهاى اسلامى را جریحه دار و متالم ساخته است ولى براى ملت بزرگ و قهرمانى همچون مردم عزیز کشورمان که تجربه چندین ساله انقلاب را دیده اند و نقاب از چهره ها و نیرنگ‌هاى ایادى آمریکا چون شاه و صدام را در حمله به عزاداران حسینى و آتش زدن قرآن‌ها و مساجد برداشته اند، این حوادث غیرمترقبه و شگفت‌آور نیست که دوباره دست کثیف آمریکا و اسرائیل از آستین ریاکاران و سردمداران کشور عربستان و خائنین به حرمین شریفین به درآید و قلب بهترین مسلمانان و عزیزان و میهمانان خدا را نشانه رود و مدعیان سقایت حاج و عمارت مسجدالحرام، خیابانها و کوچه هاى مکه را از خون مسلمانان سیراب کنند.حکومت سعودی مطمئن باشد که آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است که تا قیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمی شود و خونی که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جاری شده است، زمزم هدایتی برای تشنگان سیاست ناب اسلام گردیده است که ملتها و نسلهای آینده از آن سیراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک می شوند و ما همه این جنایتها را به حساب امریکا گذاشته ایم و به یاری خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرودها و شیاطین و قارونها خواهیم گرفت.

و مجددا تاکید می کنم که اینها بهای گران حاکمیت نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی و اسلام‌خواهی ماست.))
پیام امام روح الله در سال1366


zionistshunter
zionistshunter
چهارشنبه ۸ مهر - ۱۶:۲۰
۱
کومت سعودی مطمئن باشد که آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است که تا قیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمی شود و خونی که از دل اقیانوس بزرگ ملت ما بر سرزمین حجاز جاری شده است، زمزم هدایتی برای تشنگان سیاست ناب اسلام گردیده است که ملتها و نسلهای آینده از آن سیراب و ستمکاران در آن غرق و هلاک می شوند و ما همه این جنایتها را به حساب امریکا گذاشته ایم و به یاری خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهیم رسید و انتقام فرزندان ابراهیم را از نمرودها و شیاطین و قارونها خواهیم گرفت.

و مجددا تاکید می کنم که اینها بهای گران حاکمیت نه شرقی و نه غربی و استقلال و آزادی و اسلام‌خواهی ماست.
امام روح الله - 1366

نقشه‌ی راه ما همان اصول امام بزرگوار ما است؛ آن اصولی که با تکیه‌ی بر آن توانست آن ملت عقب‌افتاده‌ی سرافکنده را تبدیل کند به این ملت پیشرو و سرافراز. این اصول، اصولی است که در ادامه‌ی راه هم به درد ما میخورد و نقشه‌ی راه ما را تشکیل میدهد. اصول امام، اصول روشنی است. خوشبختانه بیانات امام، نوشته‌جات امام در بیست و چند جلد در اختیار مردم است؛ خلاصه‌ی آنها در وصیتنامه‌ی جاودانه‌ی امام منعکس است؛ همه میتوانند مراجعه کنند

امام خامنه ای1394
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۱۳
۱
انتقام انتقام انتقام انتقام انتقام از خبیثترین حاکمان عالم
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمن باشید آقای ...ف با لبخندش انتقام خواهد گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناصرجان کینه وعقده وهابی گونه شما بر منتخب ملت اشکار است
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۷
۳
اص.....طلبان ملعون فاسد در داخل کشور مزدوران آمریکا و سعود هستند و از بیداری مردم و انقلاب علیه ظلم هراسان اند
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
جلال خان . قیاس به نفس کردید . السعود .منافقین صهیونیست ها وافکار وهابی گونه شما برای انقلاب وملت ایران دوروی یک سکه اند.
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
جلال منافق وچاپلوس .اگر دولت روحانی نبود امروز همین تهدید خشک وخالی هم نبود
آرش خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۹
۲
درود بر رهبر معظم انقلاب که با سخنرانی کوبنده و پر صلابت خود آلام و درد قلبهای ملت رو تسکین داد و از طرفی هم دولت عربستان رو مجبور به عذرخواهی و همچنین تعیین تکلیف جنازه های حجاج نمود.
حالا ظریف هی زانو بزنه پیش این شاهزاده های تازه به دوران رسیده اعراب جاهلیت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۴
۶
همه کامنتای چاپلوسی رو ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار به فاصله یه دقیقه گذاشته خخخخخخخخخخخ
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز