۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

پیکر هادی نوروزی به بابل رسید +جزییات

پیکر هادی نوروزی به بابل رسید تا این بازیکن پرسپولیس را در استان مازندران دفن کنند.
کد خبر : ۲۶۱۱۵۹
صراط: پیکر هادی نوروزی به بابل رسید تا این بازیکن پرسپولیس را در استان مازندران دفن کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پیكر هادی نورزی كاپیتان فقید پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه آزادی تشییع شد و پس از آن پرسپولیسی‌ها او را به ورزشگاه درفشی فر بردند تا برای آخرین بار در این ورزشگاه حاضر شود.

پس از آن قرار شد كه پیكر نوروزی را به بابل ببرند تا این بازیكن پرسپولیس در استان زادگاه خودش دفن شود. پیكر او عصر امروز به بابل رسید و به سردخانه گله محله بابل تحویل داده شد تا برنامه ریزی ها برای تشیع جنازه در روز شنبه انجام شود.

پرسپولیسی‌ها صبح فردا به بابل می‌روند/ تشییع در ورزشگاه هفتم تیر انجام می‌شود

بازیکنان، مربیان و مدیران پرسپولیس صبح فردا عازم بابل خواهند شد تا در مراسم خاکسپاری کاپیتان فقید خود شرکت کنند.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی‌هایی که توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت گرفته بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه فردا در ساعت 5:30 دقیقه صبح تهران را به مقصد بابل ترک خواهند کرد تا در مراسم تدفین کاپیتان فقید این باشگاه حاضر شوند.

طبق تصمیمات اتخاذ شده تا این لحظه قرار شده همه بازیکنان و مربیان در این مراسم شرکت کنند و همچنین از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس هم علی‌اکبر طاهری و جعفر کاشانی به بابل خواهند رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ساعت 10 صبح مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس در استادیوم هفتم تیر شهرستان بابل برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر این مرحوم به روستای کپورچال منتقل خواهد شد تا در این روستا که زادگاه هادی نوروزی بود دفن شود.

با این حساب تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس هم تعطیل اعلام خواهد شد و شروع تمرینات بسته به تصمیم کادر فنی این تیم دارد.