۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

توضیح فرمانده ناجا درباره تجمع مقابل مجلس

فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجمع مقابل مجلس گفت: ناجا طبق مصوبه شورای تأمین استان و بر اساس قانون عمل می‌کند.
کد خبر : ۲۶۱۲۲۶
صراط: فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجمع مقابل مجلس گفت: ناجا طبق مصوبه شورای تأمین استان و بر اساس قانون عمل می‌کند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در شیرخوارگاه آمنه حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این شیرخوارگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را عرض خدا قوت و تشکر از پرسنل شیرخوارگاه آمنه عنوان و تصریح کرد: هدف ما در بازدید از این مرکز این بوده که با کودکانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، آشنا شویم.

سردار اشتری ادامه داد: خود ما باید بیشتر بدانیم که وظایفمان در قبال این کودکان چیست و یک آسیب شناسی نیز انجام دهیم که چه اتفاقی منجر شده که تعدادی از بچه‌ها بدون سرپرست یا بدسرپرست در اینجا نگهداری شوند و این یک کار ریشه‌ای و عمیق را نیازمند است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور بیان داشت: خدا را شاکریم که مردم و خیرین و مسئولین به این اماکن توجه دارند و امیدواریم مشکلاتی که این مراکز دارند با کمک خیرین و مسئولین حل شود.

وی در مورد فرزندان شهدای ناجا اظهار داشت: رسیدگی به فرزندان شهدای ناجا اولویت کار ما است و ما هماره این توجه را داریم و به فرزندان افرادی که در حین ماموریت دچار سانحه می شوند و یا متوفیان ناجا رسیدگی خواهیم کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در مورد تجمع روبه‌روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناجا بر مبنا و مدار قانون کار خود را انجام می‌دهد.

سردار اشتری به تشکیل جلسه شورای تأمین استان تهران اشاره و تصریح کرد: شورای تأمین استان تهران در همین زمینه تشکیل جلسه داده و مصوباتی داشته که امروز ابلاغ می‌شود و پلیس تهران طبق مصوبات عمل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: هر مصوبه‌ای در شورای تأمین استان تهران تعیین شده باشد ناجا طبق مصوبه و بر اساس قانون به آن عمل می‌کند.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی در مورد آموزش پلیس به کودکان تحت پوشش شیرخوارگاه آمنه بیان داشت: اگر سازمان بهزیستی این تقاضا را داشته باشد ما آمادگی آن را داریم البته برای سنین بالاتر؛ و حتما پلیس در این رابطه همکاری لازم را خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: ما وظیفه داریم آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و از آین آسیب‌ها پیشگیری کنیم.
منبع: فارس