۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
پس از قرائت بیانیه پایانی

تحصن مقابل مجلس پایان یافت +عکس

تحصن‌کنندگان مقابل مجلس که از روز دوشنبه هفته قبل مقابل درب شمال شرقی پارلمان تحصن کرده بودند، امروز پس از قرائت بیانیه پایانی به این تحصن پایان دادند.
کد خبر : ۲۶۱۲۵۸
صراط: تحصن‌کنندگان مقابل مجلس که از روز دوشنبه هفته قبل مقابل درب شمال شرقی پارلمان تحصن کرده بودند، امروز پس از قرائت بیانیه پایانی به این تحصن پایان دادند.

تحصن مقابل مجلس پایان یافت +عکس

بر اساس گزارش فارس، تحصن‌کنندگان مقابل مجلس شورای اسلامی که از روز دوشنبه هفته گذشته 6 مهر مقابل درب شمال شرقی (درب شماره یک) پارلمان تحصن کرده بودند، ظهر امروز (شنبه) پس از قرائت بیانیه پایانی به این تحصن پایان دادند.

حجت‌الاسلام عمار عمارلو یکی از طلاب حوزه علمیه قم اولین نفری بود که به همراه همسر و فرزندانش دوشنبه هفته قبل در اعتراض به روند بررسی برجام در مجلس، مقابل پارلمان تحصن کرد.

از فردای آن روز جمعی از دانشجویان به وی پیوستند و مقابل مجلس تحصن کردند.

به گزارش صراط، دقایقی پیش، گزارش شده بود نیروی انتظامی متحصنین مخالف برجام در مقابل مجلس شورای اسلامی را متفرق کرده است.

همچنین پیش از این، یک منبع آگاه در مجلس با تاکید بر اینکه تحصن تعدادی روبروی مجلس در اعتراض به برجام غیرقانونی است به ایسنا گفته بود: حکم قضایی برای برخورد با این تحصن غیر قانونی صادر شده ولی تاکنون نیروی انتظامی برخوردی با این افراد نکرده است.
 
وی در خصوص انتشار اخباری در مورد برخورد نیروی انتظامی با متحصنین در مقابل مجلس در اعتراض به برجام گفت: این تحصن غیر قانونی است و مقامات قضایی نیز حکم برخورد و جمع شدن چادرهای متحصنین را صادر کرده است و طبیعتا باید ظرف ساعات آینده این کار انجام شود ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
 
وی با بیان اینکه این تجمع و تحصن از ابتدا غیر قانونی بوده است گفت: تاکنون سابقه نداشته که افرادی چادر جلو مجلس بزنند و تحصن کنند طبیعتا دستگاههای مربوط همچون شورای تامین و نهادهای ذیربط امنیتی و اطلاعاتی مسئول هستند و قاعدتا باید واکنش نشان دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه تاکنون نیروی انتظامی برخوردی انجام نداده است گفت: علی رغم صدور حکم برخورد، تاکنون اقدامی برای مقابله با این تجمع بدون مجوز و غیر قانونی صورت نگرفته است.
 
وی در پایان گفت: اگر در مقابل مجلس ماشینی پارک شود بلافاصله آن خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود ولی اکنون 50 چادر جلوی مجلس پهن کردند و علاوه بر مسدود کردن راه عبور و مرور مردم باعث ترافیک شده‌اند.
برچسب ها: صراط تحصن مجلس