۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

اشتباه اسنودن در توئیتر! +عکس

اسنودن که به تازگی به توئیتر بازگشته است، مرتکب اشتباه بزرگی شد.
کد خبر : ۲۶۱۳۵۱
صراط: کاربران پس ازعضویت در شبکه های اجتماعی، مرتکب یک اشتباه رایج می شوند که اسنودن هم از آن مستثنی نبود: این اشتباه مربوط می شود به خاموش نکردن نوتیفیکیشن (اعلان) های بی نهایتی که از طریق ایمیل برای ما ارسال می شود.

ادوارد اسنودن، یکی از مشهورترین فعالان امنیت شبکه در طول تاریخ اخیر و افشاگر NSA با خاموش نکردن اعلان های ایمیل خود، در طی سه روز اخیر 47 گیگابایت نوتیفیکیشن ایمیل دریافت کرد.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی امریکا(NSA)، اسناد محرمانه‌ای از NSA را منتشر کرد. این اسناد نشان دهنده جزئیات چگونگی تلاش گسترده ایالات متحده امریکا و انگلستان برای نظارت و جاسوسی گسترده، به ویژه از طریق اینترنت است.

وی چند روز پیش با بازگشتن به توئیتر، با نوشتن اولین توئیتش، "صدای مرا می شنوید؟" حساب کاربری پیشین خود @snowdenدوباره فعال کرد.

پس از ورود دوباره اسنودن به توئیتر، 80 هزار کاربر او را در کمتر از یک ساعت دنبال کردند ؛ اولین توئیت وی 110 هزار بار لایک و 120 هزار بار ریتوئیت شده است و تمام این لایک ها، پاسخ ها، ریتوئیت ها  و پیام ها به صورت اعلان به وی ایمیل شدند.

او در توئیتی نوشت: "من فراموش کردم که دریافت اعلان‌ها را خاموش کنم. توییتر برای هر دنبال‌کننده،لایک، ریتوییت و پیام مستقیم 47 گیگابایت ایمیل فرستاده است"

اشتباه اسنودن در توئیتر! +عکس