۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

عملیات شهادت طلبانه جوان فلسطینی +تصاویر

دو شهرک نشین صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در در قدس اشغالی به هلاکت رسیدند
کد خبر : ۲۶۱۳۶۱
صراط: یک فلسطینی در منطقه «باب خان الزیت» قدس اشغالی در عملیاتی شهادت طلبانه با سلاح سرد به شهرک نشین صهیونیست مسلحی حمله کرد و سلاح او را گرفت و با تیراندازی، یک صهیونیست را به هلاکت رساند و سه نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند یک شهرک نشین دیگر نیز که بر اثر این حمله با چاقو در قدس زخمی شده بود به هلاکت رسیده است.

نظامیان صهیونیست مهاجم این عملیات که «مهند رفیق حلبی» ۱۹ ساله ساکن شهر بیره نام داشت را در نزدیکی باب العامود شهر قدس به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت جوان فلسطینی آتش گشودند و در ‌‌نهایت این جوان فلسطینی بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسید.

منابع صهیونیستی حال دو نفر از مجروحان را وخیم اعلام کرده‌اند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات امروز در قدس اشغالی که به هلاکت دو صهیونیست و زخمی شدن ۲ تن دیگر انجامید را تبریک و تهنیت گفت.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایت‌های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی بود و به یاری خداوند حملات علیه صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

پس از این عملیات، نظامیان صهیونیست همه ورودی‌های بخش قدیم قدس را بستند و در برخی مناطق از جمله باب السلسله به سمت فلسطینیان یورش بردند.

شاهدان عینی نیز تصریح کردند که در پی این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را علیه ساکنان قدس صورت داده و درب و شیشه‌های بسیاری از مغازه‌های فلسطینیان در این منطقه را شکستند.

شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی راهی این منطقه شده و تمامی راه‌های منتهی به آن را بسته‌اند و تحقیقات گسترده‌ای را برای پی بردن به جزئیات این عملیات آغاز کرده‌اند.


منبع: ابنا