۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

واکنش طلایی به احتمال جانشینی خادم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان اینکه تاکنون پیشنهادی برای جانشینی رسول خادم در تیم ملی بزرگسالان به او نشده است گفت:ما همگی یک تیم هستیم و هر کجا که صلاح بدانند آماده‌ام به کشتی کمک کنم.
کد خبر : ۲۶۱۳۶۲
صراط: محمد طلایی درباره احتمال بدست گرفتن هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: تا این لحظه هنوز پیشنهادی در این‌باره به من نشده اما باید بگویم ما یک تیم هستیم و از زمانی که کار را با خادم آغاز کردم همگی یک گروه هستیم و با هم فعالیت می کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان افزود: تا حد زیادی تمرینات تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شبیه به هم است و با هم متحد کار می‌کنیم. الان هم در خدمت تیم ملی هستم و همگی برای موفقیت کشتی در حال تلاشیم. هر جا که صلاح بدانند کار می کنم و برای پیشرفت کشتی هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

قهرمان سابق جهان در باره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی جوانان نیز گفت: از فردا (دوشنبه) مسابقات قهرمانی کشور جوانان در شهرستان اسلام آباد کرمانشاه برگزار می‌شود و من نیز از نزدیک نظاره گر این رقابتها خواهم بود تا برترین ها را مورد شناسایی قرار دهیم و از آن ها برای پشتوانه سازی کشتی ایران استفاده کنیم.

طلایی خاطرنشان کرد: قصدمان این است از اغلب نفرات تیم ملی جوانان در تیم بزرگسالان استفاده کنیم تا باعث کسب تجربه آن‌ها شده و به پیشرفت تیم ملی نیز کمک شود. از نفراتی که در مسابقات قهرمانی کشور نیز بتوانند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند دعوت خواهیم کرد تا با حضور در تورنمنت های مختلف به ارزیابی هر چه بهتر از آن‌ها اقدام کنیم.

منبع: ایسنا