۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

پیرترین و با سوادترین منطقه تهران

شهردار منطقه 6 گفت: با توجه به اینکه منطقه 6 پیرترین منطقه تهران، ضروری است برای ویژه سازی امکانات برای اقشار سالمند، برنامه‌ریزی هدفمندی برای سال‌های آتی صورت پذیرد.
کد خبر : ۲۶۱۳۶۶
صراط: عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 گفت: در عین حالی که این منطقه باسواد ترین منطقه تهران است، پیرترین منطقه تهران نیز محسوب می‌شود. ضروری است برای ویژه‌سازی امکانات برای اقشار سالمند، برنامه‌ریزی هدفمندی برای سال‌های آتی صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با فرهنگ منطقه 6 همواره نقد سازنده و حمایت لازم را از مدیریت شهری منطقه داشته‌اند و ضروری است این اعتماد دو جانبه بیش از پیش تقویت شود.

به گفته شهردار منطقه 6‌، سالمندان در مدیریت شهری مایه افتخار ما هستند، چنانچه در تمام طرح‌ها و پروژه‌ها آنها را مدنظر قرار می‌دهیم، تجهیزات و امکانات پارک‌ها و مجموعه‌های ورزشی ویژه سالمندان آماده‌سازی می‌شود تا براحتی بتوانند به این مراکز ورود کنند.  

وی خاطر‌نشان کرد: ظرف دو سال گذشته سرانه ورزشی برای هر شهروند در این منطقه 9 هزار متر مربع بود که با تلاش مجموعه شهرداری منطقه 6 توانستیم جهش بی‌سابقه‌‌ای در منطقه داشته باشیم و سرانه ورزشی منطقه 22 هزار متر افزایش پیدا کرد. امیدوارم با تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی، سرانه ورزشی این منطقه تا پایان سال بیشتر از این‌ها شود.

علاوه بر این، به منظور ارتقای سطح سلامت و افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان، ایستگاه‌های سلامت، غربالگری قندخون وفشارخون به صورت مستمر به مناسبت‌های مختلف درسطح محلات منطقه برپا می‌شود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز