۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کفشگری تشریح کرد

علامت دست همسر هادی نوروزی چه بود؟

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همسر هادی حلقه ازدواجش را به همه نشان داد و اینکه گفته می‌شود او عدد ۶ را نشان داده کاملا کذب است.
کد خبر : ۲۶۱۳۹۶
صراط: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همسر هادی حلقه ازدواجش را به همه نشان داد و اینکه گفته می‌شود او عدد ۶ را نشان داده کاملا کذب است.

مهرداد کفشگری در خصوص منتشر شدن عکسی از همسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که گفته می‌شود عدد 6 را نشان داده گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای وجود ندارد. متاسفانه عده‌ای از افراد به همسر این مرحوم هم رحم نمی‌کنند و بارها شایعه سازی کرده و می‌کنند. متاسفم که حال و روز این خانواده داغدار که عزیزی را از دست داده را درک نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان همسر مرحوم نوروزی عدد 6 را نشان نداده است. او از من خواست تا در این باره حرف بزنم و بگویم که همسر هادی چنین کاری را نکرده است. در استادیوم آزادی همسر هادی تنها داشت حلقه ازدواجش با هادی را به همه نشان می‌داد و عدد ششی در کار نبود که او بخواهد آن را نشان دهد.

دوست نزدیک کاپیتان فقید تیم پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو از هر موضوعی سو استفاده می‌کنند. کدام عقل سلیمی در آن شرایط این کار را انجام می‌دهد؟ چه کسی وقتی همسرش فوت شده عدد 6 نشان می‌دهد؟ همسر هادی فقط و فقط حلقه همسرش را به همه نشان داد و متاسف هستم برای افرادی که چنین شایعاتی را رواج می‌دهند.

کفشگری در پایان خاطر نشان کرد: مراسم مرحوم نوروزی نشان داد که هواداران استقلال هم مثل پرسپولیسی‌ها داغدار شدند و ما از آنها هم ممنون هستیم.
منبع: فارس