۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

گزارش تشییع جانباختگان منا در مشهد

مردم یکپارچه با شعارهای «ای همدم بزم یهود، لعنت به تو آل‌سعود»‌ و « لعنت حق به آل‌شمر و یزید» نفرت و انزجار خود را از آل‌سعود و همپیمانان استکبار اعلام می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۱۳۹۸
صراط: پیکرهای جانباختگان خراسانی حادثه منا در حالی بر دستان مردم به طواف در حرم مطهر می‌روند که مردم از سویی عشق و ارادت خود را به قرآن با در دست داشتن عکس‌های مرحوم حاجی حسنی و از سویی نفرت خود را از آل‌سعود اعلام می‌کنند.

صبح امروز در حالی دیدگان خراسانی‌‌ها منتظر به استقبال حاجیانشان رفت که با چشمانی اشکبار و دلی شکسته از نامردی‌ها‌ و بی‌کفایتی‌های آل‌سعود، پیکر عزیزان خود را بر دوش گرفته و با تلاوت سوره حشر با صدای محسن حاجی‌حسنی کارگر، پیکر جانباختگان را آماده طواف عاشقانه جانباختگان در حرم مطهر رضوی کرده و آنان را تا آرام گرفتن در خانه ابدی همراهی می‌کنند.

در این میان آنچه مشاهده‌ انزجار این مردم از آل‌سعود و دشمنان اسلام بوده و اوج عشق و ارادت این مردم عکس‌هایی از محسن حاجی‌حسنی کارگر است که پیر و جوان، مرد و زن در دست گرفته و این پیام را صادر می‌کنند که مردم این خطه در سایه قرآن و اهل‌بیت(ع) پیرو ولایت بوده و در سایه‌سار انقلاب اسلامی امنیت و آرامش را تجربه می‌کنند.

پیکرهای حاجیان قربانی و عکس‌های نخبه قرآنی مشهد در دست مردم خود خبر از بی‌کفایتی آل‌سعود داده و همین صحنه‌ها برای بی‌اعتبار شدن حکام سعودی وابسته به استکبار و آگاه‌سازی افکار عمومی کافی است.

لحظه به لحظه بر جمعیت و مردم شرکت‌کننده در مراسم تشییع افزوده می‌شود و سیل جمعیت راه‌های منتهی به حرم مطهر رضوی را بسته است.

مردم یکپارچه با شعارهای «ای همدم بزم یهود، لعنت به تو آل‌سعود»‌ و « لعنت حق به آل‌شمر و یزید» نفرت و انزجار خود را از آل‌سعود و همپیمانان استکبار اعلام می‌کنند.

در حال‌ حاضر پیکر جانباختگان فاجعه منا و پیکر قاری بین‌المللی قرآنی محسن حاجی‌حسنی کارگر نیز در حال انتقال به حرم مطهر رضوی برای طواف در این حرم مطهر است.
منبع: فارس