۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

دوره عکاسی و فیلم‌برداری داعش+تصاویر

داعش دوره‌هایی را برای آموزش مهارت‌های فیلم‌برداری و عکاسی خبری با هدف پرورش نیرو برای فعالیت‌های تبلیغاتی خود در یمن راه‌اندازی کرده است.
کد خبر : ۲۶۱۴۵۹
صراط: گروهک تروریستی داعش دوره‌هایی را برای آموزش مهارت‌های رسانه‌ای به تروریست‌های خود در شهر حضرموت یمن راه‌اندازی کرده است.

سایت خبری "المشهد الیمنی" دراین‌باره گزارش داد، داعش تصاویری را تحت عنوان "دوره رسانه میدانی" در شهر حضرموت یمن منتشر کرد؛ در این دوره به کارآموزان داعشی نحوه تصویربرداری و عکاسی خبری آموزش داده می‌شود.

داعش با بازسازی صحنه‌ها و موقعیت‌های جنگی به طور عملی به عناصر خود نحوه تهیه تصاویر حرفه‌ای را آموزش داده تا از آنان برای تولید فیلم‌های تبلیغاتی و ثبت و ضبط عملیات‌های تروریستی استفاده کند.

گروهک تروریستی داعش بعد از تجاوز سعودی‌ها به یمن، با حمایت این رژیم و سوءاستفاده از بی‌ثباتی‌های حاکم بر این کشور بخش‌هایی از مناطق یمن را تحت سیطره خود قرار داده است و در کنار عناصر القاعده و نیروهای ائتلاف عرب به سرکردگی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به منصور هادی علیه ارتش و نیروهای مردمی یمن می‌جنگند.

فعالیت‌های تبلیغی داعش در یمن نیز در حال گسترش است و این گروهک تلاش می‌کند با تکرار سناریوی وحشت‌پراکنی و استفاده حرفه‌ای از امکانات رسانه‌ای مدرن، مناطق بیشتری از یمن را به اشغال خود درآورد.



منبع: جبهه جهانی مستضعفین