۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

خاکپور: می‌توانستیم 6 گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان معتقد است که دیدار این تیم مقابل عربستان باید با اختلاف 6 گل به سود تیم ایران به پایان می‌رسد.
کد خبر : ۲۶۱۴۸۸
صراط: محمد خاکپور در خصوص تساوی امیدهای ایران مقابل عربستان در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا اظهار داشت: مطمئنم که همه از تماشای این بازی خوب و با کیفیت لذت بردند. تیم ما به مراتب بهتر از حریف کار کرد و انتخاب دروازه‌بان عربستان به عنوان بهترین بازیکن زمین، گواه بر این ادعاست. بازیکنان ما موقعیت های زیادی را از دست دادند و می‌توانستیم با اختلاف پنج یا شش گل برنده بازی باشیم.

وی در خصوص اینکه شاید این تساوی منجر به حذف این تیم از مسابقات غرب آسیا شود، گفت: به هرحال این هم بخشی از بازی فوتبال و مسابقات به حساب می‌آید، اما این یک واقعیت بزرگ در فوتبال است که تیم برتر زمین همیشه برنده نیست. البته هنوز چیزی تمام نشده است. ما به هیچ‌وجه ناامید نیستیم و باید منتظر نتایج سایر مسابقات بود.

سرمربی تیم امید در واکنش به این مسئله که گروه‌بندی و برنامه مسابقات به ضرر ایران بوده، خاطرنشان کرد: این اتفاقات به هیچ‌وجه جدید نیست و همیشه در این بخش آسیا شاهد چنین برنامه‌ریزی‌هایی بوده‌ایم. در اکثر مواقع برنامه‌ریزی بازی‌ها طوری بود که تیم ما همیشه منتظر نتایج سایر بازی‌ها بوده است و امیدوارم مسئولان برگزاری مسابقات در آینده برنامه‌ریزی بهتر و عادلانه‌تری داشته باشند.

منبع: مهر