۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

شرط سرمربی برای فروزان اردلان

عدم اعزام نیلوفر اردلان به مسابقات فوتسال زنان آسیا به دلیل مخالفت همسرش بازتاب وسیعی در رسانه های آنسوی آب ها داشت. حالا همین بازیکن سالنی باز به نوعی دیگر سوژه شده است و این بار مربیان تیم ملی برای حضور او در اردو شرط گذاشته اند.
کد خبر : ۲۶۱۶۵۵
صراط: فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی گفت: ما در صورتی از نیلوفر اردلان در اردوی جدید تیم ملی دعوت می کنیم که او مطمئن باشد می تواند تیم را در اردوهای برون مرزی همراهی کند. چون در صورتی که او با تیم در ایران تمرین کند و در دقیقه 90 همراه ما نیاید، در درجه اول به روحیه او لطمه می خورد. پس از آن برای ما جایگزین کردن بازیکن در آن شرایط سخت خواهد بود.
 
او ادامه داد: به زودی دور جدید اردوی ما برای دو دیدار دوستانه برابر روسیه آغاز می شود و ما باید از این بازیها نهایت استفاده را ببریم چون بلافاصله پس از آن باید در جام جهانی کوچک شرکت کنیم و در آنجا باید رقیب قدری برای حریفان باشیم و از قهرمانی ایران در آسیا دفاع کنیم.
 
وی افزود: بدون تردید بازیکنان اصلی رقابتهای آسیایی در جام جهانی کوچک نیز حفظ می شوند. از هفته آینده رقابتهای لیگ فوتسال هم شروع می شود بدون تردید بهترین های این لیگ هم به ما اضافه خواهند شد.

 ظاهرا همسر اردلان راضی شده است این بار حضور این بانوی مستعد در تیم ملی موافقت کند.
منبع: تابناک