۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
گزارش تمرین استقلال

صحبت استقلالی‌ها درباره احمدی‌نژاد

بازیکنان استقلال در تمرین امروز (سه‌شنبه) در خصوص حضور رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در مراسم ختم هادی نوروزی با یکدیگر صحبت می‌کردند.
کد خبر : ۲۶۱۷۶۱
صراط: بازیکنان استقلال در تمرین امروز (سه‌شنبه) در خصوص حضور رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در مراسم ختم هادی نوروزی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست دو بریک مقابل امیدهای خود ساعت 13 امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* بازیکنان استقلال که قبل از حضور در تمرین در مراسم ختم هادی نوروزی شرکت کرده بودند، درباره حضور محمود‌ احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان به صحبت پرداختند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، مهدی رحمتی و مجید صالح دقایقی به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کردند.

* ملی‌پوشان، بازیکنان امید، محسن کریمی، کرار جاسم و هرایر مگویان غایبان تمرین امروز بودند.

* با توجه به اینکه روز گذشته پرویز مظلومی به مگویان تذکر داده بود اگر مصدوم است، باید به مداوای خود بپردازد و در غیر این صورت تمرین کند، این بازیکن به مانند روزهای گذشته در تمرین حضور نیافت.

* امین حاج‌محمدی با 10 دقیقه تاخیر در تمرین حضور یافت و پس از صحبت با پرویز مظلومی به سایر بازیکنان اضافه شد.

* با توجه به بازی روز گذشته استقلال مقابل امیدهای خود، بازیکنان بیشتر به تمرین ریکاوری و کارهای کششی پرداختند.

* هنگامی که بازیکنان دور زمین می‌دویدند در خصوص برنامه‌ بازی‌های استقلال و فشردگی مسابقات با یکدیگر صحبت و از اینکه در مسابقات وقفه افتاده است، ابراز ناراحتی می‌کردند.

* داوری روز گذشته محمد نوازی باعث شده بود که پرویز مظلومی با او شوخی کند و به او بگوید که استعداد خوبی در داوری دارد. نوازی هم با شوخی گفت که بهتر از بقیه قضاوت می‌کند.

* تمرین امروز استقلال تنها 2 هوادار داشت.

* با توجه به اینکه روز گذشته فرزاد مجیدی به یک هوادار گفته بود دوران بی‌نظمی در استقلال به پایان رسیده است و نزدیک زمین نشود، مظلومی درباره این موضوع با مجیدی صحبت کرد که مجیدی به سرمربی استقلال گفت «این شرایط بهتر از این است که لیدرها بخواهند روی نیمکت بنشینند و یا در اتوبوس تیم باشند. من هم به آن هوادار گفتم که دیگر بی‌نظمی تمام شده و همه چیز باید سر جای خود باشد.» سرمربی استقلال گفت که «حرفت درست است اما ممکن است که این مسائل حواشی هم درست کند.»

* آبی‌پوشان عصر امروز به استراحت می‌پردازند و از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

* بازیکنان استقلال پس از پایان تمرین امروز راهی استخر و سونا شدند.
منبع: تسنیم