۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

تا مدتها پیش برای چهره های معروف مهم بود که چقدر در رسانه ها و میان مردم محبوبیت دارند. اما این روزها یکی از مهمترین شاخص های محبوبیت تعداد دنبال کننده های اینستاگرام است. اما چه کسی محبوب‌تر است؟
کد خبر : ۲۶۱۷۷۲
صراط: اگر ازهمه هزاران نفری که هر روز در شبکه های اجتماعی حضور دارند، بپرسیم که چه زمانی وارد این فضا شدند بعید است که جز عده کمی به طور دقیق این زمان را به یاد بیاورند، آنقدر که گویی زیست مجازی جزئی از زندگی ما شده است. حالا برای خیلی ها مهم شده که فلان فرد مشهور در اینستاگرام  نسبت به آن یکی چقدر دنبال کننده دارد و نفر چندم است. رقابت است دیگر، یکبار محیط کارو زندگی و درس، یکبار هم در اینستاگرام!

از صدرنشینی گلزار تا پدیده ای به نام جواد عزتی!

اینکه محمدرضا گلزار هنوز هم طرفداران خودش را دارد و بیشترین تعداد دنبال کننده یعنی یک میلیون و پانصد هزارنفر را در اینستاگرام و دربین بازیگران مرد به خود اختصاص می دهد از جالبترین بخش های این ماجراست. والبته وقتی جالبتر می شود که نفر دوم این لیست رامبد جوان باشد کسی که قطعا بخش زیادی ازین رتبه را به اجرای این شبهایش در خندوانه مدیون است. رامبدجوان از گلزار پرکارتراست وضمن فعالیت فیسبوکی اش تابه حال ۷هزارپست در اینستاگرام گذاشته است. پرلایک ترین عکس گلزارهم که بیش از ۶۹هزارنفر آنرا پسندیده اند سلفی است که با ماکت مقوایی خود مربوط به تبلیغ یک آدامس انداخته است.

حضور جواد عزتی با بیش ازنیم میلیون دنبال کننده با توجه به تجربه و حضور کمرنگترش در سینما و تلویزیون هم می تواند لقب انتخاب شگفت انگیز کاربران اینستاگرام را کسب کند

خبر ۲ میلیونی شدن دنبال کننده های بهنوش بختیاری در اینستاگرام برای خیلی ها غیرقابل باور بود ولی بختیاری جلوتر از النازشاکردوست و مهناز افشار قرار داشته و رتبه اول را کسب کرده است. پرلایک ترین پست مهنازافشار عکسی ازفرزند تازه متولدشده اش است که نه هزارلایک خورده است.

«جناب خان» معروف ترین مجری تلویزیون!

اینکه حدود ۵۸۰ هزارنفر از کاربران اینستاگرام عقیده دارند که بهترین مجری برای دنبال کردن در این شبکه مجازی «جناب خان» است، یک تصمیم شخصی - شاید هم جمعی- است! اما اگر از مجری عروسکی محبوب اینستاگرام عبور کنیم؛ احسان علیخانی با اجراهای پرطرفدارش در ماه عسل هم نتوانسته رتبه نخست را از اینستاگرامی ها بگیرد وبا هزاروششصدهزار دنبال کننده بعد از داریوش فرضیایی سه هزار و سیصدتایی وعلی ضیا دوهزارتایی قراردارد.

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

امیرمحمدمتقیان مجری نوجوان برنامه های عمو پورنگ هم هزاروچهارصد فالوئر دراینستاگرام دارد. نکته جالب اینکه یکی از پرکامنت ترین عکس های امیرمحمد که ۱۲هزار کامنت به همراه داشت مربوط می شود به عکس او درملاقات با رهبری. امیرمحمد برای این عکس نوشته است «یک روز به یاد ماندنی...»

پرسپولیسی ها در اینستاگرام محبوب تر هستند

بین ورزشی ها و بویژه فوتبالیست ها اگر کسی غیر از  علی کریمی ۴۰۰ هزار فالوئر داشته باشد، عجیب به نظر می رسد. اگرچه تازه واردها و جوان هایی همچون پیام صادقیان و مهدی طارمی با ۲۰۰ هزارفالوئر  و اختلافی کم بالاتر از علی دایی قرار گرفته اند، اما حضور علیرضا حقیقی در رتبه دوم نشان می دهد که عملکرد خوب او در جام جهانی و بی حاشیه بودنش در سال‌های اخیر چشم ۳۰۰ هزار و ۶۰۰ نفر از کاربران اینستاگرام را گرفته است.

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

این تصویر مربوط به روزهای اوج حقیقی در جام جهانی برزیل است.

علیرضا حقیقی که فقط یک نفر را دنبال می کند و آنهم «موسسه محک» است تقریبا کم کار به نظر می رسد و ۷۱پست اینستاگرامی اش بیشتر موضوعات شخصی و فوتبالی دارد اما نوبتی هم که باشد، بعد از دو پرسپولیسی نوبت کاپیتان سابق و محبوب استقلالی ها فرهاد مجیدی است که در رتبه سوم چهره های ورزشی اینستاگرام قرار دارد.

خواننده های متواضع از زیرزمین تا روی زمین

عالم خواننده ها هم جذابیت های خودش را دارد و طرفداران خاص خودش را. امیر تتلو یک میلیون و هشتصد هزار نفر را با میانگین روزی ۲ پست به صفحه اینستاگرامش کشانده است تا پرکارترین خواننده ی زیرزمینی اینستاگرام باشد. البته در بین مجوزدارهایی چون سیروان خسروی با ۹۰۰ هزار وبنیامین بهادری با حدود ۷۰۰ هزار دنبال کننده هم وجود دارند. نکته جالب درمورد این سه نفر این است که تتلو و بنیامین هرکدام حدود ۷۰۰هزارنفر را دنبال می کنند که خیلی از آنها کاربران معمولی اینستاگرام با کمتر از هزار دنبال کننده هستند. سیروان خسروی هم متذکرشده که همه عکس‌های اینستاگرامش را خودش می گیرد و یک نرم افزار از خودش هم برای کاربران ios و اندروید معرفی کرده است!

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

چهره هایی که مسئول اینستاگرام دارند!

حضور سیاسیون در فضای مجازی آنقدر حساس است که اکثر صفحات آنها توسط یک ادمین گردانده می شود و به جز واکنش های رسمی و عادی، خبر خاصی در این صفحات نیست. اما با این حال طبیعی به نظر می رسد که صفحه رئیس جمهور یک کشور با بیش از ۳۸۰ هزار دنبال کننده، در رتبه اول به لحاظ اقبال کاربران باشد. ادمین صفحه حسن روحانی فقط صفحه رسمی مربوط به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با همان نام معروف khamenei.ir را فالو کرده است.

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

وزیرامورخارجه، محمدجواد ظریف هم با اختلاف ۳۰ هزار فالوئر کمتر در رتبه دوم است. نکته جالب در میان چهره های سیاسی حضور وحیدیامین پور در میان ده نفر اول بیشترین دنبال کننده سیاسی است. با توجه به اینکه او تابه حال مسئولیت سیاسی هم نداشته و صرفا به عنوان کارشناس سیاسی در رسانه ها حاضر می شود، تعداد فالوئر های او قابل توجه است.  یامین پور ۷۸ هزار دنبال کننده دارد و پرکامنت ترین عکس او؛ تصویری در رابطه با شادی مردم در خیابان ها بعد از توفق وین است که ۱۴۰۰نفر درباره آن عکس باهم بحث کرده اند.

اما هستند کسانی هم که به خاطر نسبت هایشان با افراد سیاسی یا دیگر افراد مشهور صفحات مجازی پر رونقی دارند. سیداحمدخمینی فرزند سیدحسن خمینی، به خاطرهمین نسبت پدرو پسری و انتشار تصاویر خاص از پدرش یک و نیم میلیون دنبال کننده دارد و با میانگین هفته ای ۴ عکس و ۴هزار لایک در هر عکس، حسابی معروف شده است.

شهاب مرادی محبوب ترین روحانی فضای مجازی

صفحات مجازی روحانیون اغلب توسط طرفدارن آنان راه اندازی و اداره می شود اما اتفاقا محبوب ترین پیج میان روحانیون و چهره های مذهبی توسط صاحب صفحه اداره می شود. «شهاب مرادی» با ۱۶۵ هزار فالوئر محبوب ترین روحانی اینستاگرام است. محمدرضا زائری نیز اگرچه از نظر دنبال کننده از صفحاتی چون «آیت الله بهجت» «شیخ حسن انصاریان» و «علیرضا پناهیان» پایین تر است اما مانند شهاب مرادی مسئولیت صفحه اینستاگرامش برعهده خودش بوده و با طرح موضوعات بعضا جنجالی و پربحث حضور پررنگی در اینستاگرام دارد.

محبوب‌ترین ایرانی های اینستاگرام +تصاویر

مداح ها هم در همین طیف مذهبی جا می گیرند. سیدمجید بنی فاطمه، محمدرضا طاهری و حاج منصور ارضی در رتبه های اول تا سوم این جدول مداحان معروف هستند. نکته جالب درمورد مداحان استفاده از عکس های شخصی درصفحه اینستاگرامشان است. به عنوان مثال پرکامنت ترین پست محمدرضا طاهری مربوط به حضور وی و حاج محمود کریمی در باشگاه بدن سازی است!


منبع: مهر