۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

حملات‌سنگین‌تری‌علیه‌عربستان درراه‌است

عضو هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن هشدار داد، ائتلاف متجاوزان سعودی در روزهای آینده با حملات سنگین تری مواجه خواهند شد.
کد خبر : ۲۶۱۸۳۴
صراط: عبدالرحمن مختار روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد، وقایع یمن به وضوح نشان می دهد که مردم و مقاومت این کشور مخالف مداخلات عربستان و امارات اشغالگر هستند و برای بیرون راندن مزدوران و اشغالگران از کشور خود تلاش می کنند.

مختار به حمله به مقر خالد بحاح، نخست وزیر دست نشانده رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن، در شهر عدن در جنوب این کشور اشاره کرد و گفت: حمله به مقر خالد بحاح بیانگر ناآرام بودن عدن و تداوم درگیری ها در این شهر است. ساکنان عدن و مردم سراسر یمن نَه خواهان ورود عبدربه منصور هادی، رییس جمهوری مستعفی وفراری یمن، و نَه خالد بحاح به سرزمین شان هستند زیرا دستان این دو فرد خائن و مزدور به خون یمنی ها آغشته شده است و همین دو نفر هستند که پای متجاوزان را به خاک یمن برای تخریب این کشور و کشتار زنان و کودکان و کهنسالان کشاندند.  

مقر اقامت کابینۀ "خالد بحاح" نخست وزیر دست نشانده عربستان سعودی در عدن صبح امروز هدف حملۀ موشکی پیاپی قرار گرفت و ده ها تن از محافظان او از جمله 4 نظامی اماراتی کشته شدند.

مختار افزود: مردم یمن با هر گونه مداخله عربستان چه در شمال چه در جنوب کشورشان مخالفت خواهند کرد و مانع دست یابی سعودی ها به اهداف شان خواهند شد.

عضو هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن اعلام کرد: امارات نیز باید بداند که نمی تواند جای پایی برای خود در یمن باز کند و باید هر چه زودتر نیروهای متجاوزش را از خاک این کشور خارج کند وگر نه در چند روز آینده با حملات سنگین تر یمنی ها مواجه خواهد شد و ده ها و شاید صدها نفر از نیروهایش را از دست بدهد.

مختار درباره سفرهیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن به تهران نیز گفت: هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن، سفر به ایران و چند کشور دیگر را در برنامه خود گنجانده و هدفش پایان دادن به تجاوزات و دروغ پراکنی رسانه های عربستان و متحدان و حامیان آنهاست.

وی افزود: رسانه های عربستان و متحدان و حامیان آنها جرایم و جنایات متجاوزان را پنهان و تجاوزات آنها را توجیه می کنند و در صدد هستند چهره ای منفی از ارتش و کمیته های مردمی یمن به جهانیان نشان دهند.

هیئت شورای عالی انقلاب مردمی یمن پیش از سفر به ایران به سوریه ، لبنان و عمان نیز سفر کرده بود.

اعضای شورای عالی انقلاب مردمی یمن برای دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایران سحرگاه دوشنبه 13 مهر ماه وارد تهران شدند. نمایندگان احزاب بعث یمن و حزب سوسیالیست، نماینده جنبش مردمی انصارالله و دو فرزند دو رئیس جمهور سابق یمن در قالب یک گروه پنج نفره ه وارد تهران شدند.

پیشتر اعضای این گروه با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و میشل عون، رییس حزب جریان آزاد ملی لبنان و مقامات کشور سوریه دیدار کرده‌اند و قرار است در ادامه سفرهای خود به عراق و روسیه عزیمت کنند.

برچسب ها: عربستان یمن صراط