۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

سودهنگفت مورینیو در صورت اخراج شدن

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن در صورتی که از کار برکنار شود غرامت قابل توجهی از این باشگاه دریافت خواهد کرد.
کد خبر : ۲۶۱۸۷۹
صراط: اوضاع بحرانی حال حاضر چلسی و قرار گرفتن این تیم در رده شانزدهم جدول با قبول چهار شکست در هشت بازی‌اش از یک طرف اگرچه ممکن است فکر اخراج ژوزه مورینیو را به سر رومن آبراموویچ و همکاران او انداخته باشد، اما در طرف دیگر سران این باشگاه را به پرداخت غرامتی سنگین به آقای خاص محکوم می‌کند.

مورینیو چندی پیش قرارداد خود را برای چهار سال با باشگاه چلسی تمدید کرد و تا سال 2019 به آبی‌های لندن قرارداد دارد و اگر این باشگاه او را اخراج کند، به ازای چهار سالی که از زمان قراردادش باقی مانده است، می‌تواند 30 میلیون پوند بگیرد.

سایت باشگاه چلسی روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای از حمایت مسئولان باشگاه از آقای خاص خبر داد تا این مربی پرتغالی همچنان به کارش ادامه دهد، اما در صورتی که روند کسب نتایج ضعیف توسط شاگردان مورینیو ادامه پیدا کند، ممکن است مسئولان باشگاه مجبور شوند چهار سال حقوق او را که به ازای هر سال آن 8.5 میلیون پوند می‌گیرد، یک‌جا پرداخت کنند. این در حالی است که او چند ماه پیش قهرمانی در لیگ برتر و پیش از آن نیز قهرمانی در جام اتحادیه را برای آبی‌پوشان لندن به ارمغان آورده بود.

شکست خانگی هفته پیش چلسی برابر ساوتهمپتون چهارمین باخت این فصل چلسی در لیگ برتر بود و آمارها نشان می‌دهند که سابقه نداشته است هیچ تیمی بعد از کسب تنها هشت امتیاز از هشت بازی اولش - کاری که چلسی در این فصل انجام داده است - در پایان فصل حتی توانسته باشد در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد.

بازی بعدی شاگردان مورینیو 52 ساله برابر استون‌ویلاست و در آن چیزی جز یک پیروزی برای آبی‌های لندن انتظار نمی‌رود.

منبع: تسنیم