۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
ماجرای افشاگری کی‌روش

بازیکن تحمیلی به تیم ملی کیست؟

کارلوس کروش به آنهایی که او را متهم به فساد مالی و اخلاقی کرده اند اعلان جنگ کرده است.
کد خبر : ۲۶۱۹۰۷
صراط: سرمربی تیم لی اولتیماتوم داده بود که اگر ظرف 48 ساعت آینده رسمااز او عذرخواهی نشود بعد از بازگشت از عمان و قبل از بازی با ژاپن مقابل اهالی رسانه می نشیند و مسائل پشت پرده را افشا می کند.اما پشت پرده ای که کارلوس می خواهد افشا کند چیست؟

می گویند یکی از کسانی که به کمیته اخلاق اطلاعات غلط داده و ذهن محمد زاده رییس مستغفی این کمیته را علیه کروش منفی کرده،همان کسی است که در اردوی قبلی تیم ملی می خواست به کروش بازیکن تحمیل کند.

این شخص با نفوذ با یکی از دستیاران کروش تماس گرفته و گفته برای بازی با گوام و هند یک بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کنید. دستیار کروش هم این موضوع را با کارلوس در میان می گذارد و سرمربی تیم ملی هم می گوید که اگر این بازیکن حقش است در لیست قرار بگیرد دلیلی ندارد با تماس تلفنی حق بازیکنی که برایش تماس نگرفته را ضایع کند.

دستیار کروش هم همین جواب را به شخص با نفوذ منتقل می کند و او از کوره در می رود و می گوید:«حالا که این طور است من به رسانه ها می گویم تو برای کروش ... و ...تهیه می کنی و پرونده های کارلوس را رو می کنم.»

دستیار کروش هم جواب می دهد:«از تهدیدهایت ترسی ندارم.نه کارلوس پرونده ای دارد که تو بخواهی رو کنی و نه من این کارها را انجام داده ام.اگر تهمت بزنی شکایت می کنیم.»
برچسب ها: صراط کی روش تحمیلی