۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

فرمانده سپاه: آمریکا ۴ فتنه طراحی کرده بود

وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شد بود، پرده برداشت و تاکید کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، دوم خرداد، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای از جمله این‌ها هستند.
کد خبر : ۲۶۱۹۱۲
صراط: فرمانده کل سپاه پاسداران با توصیه به دوری از مناقشه بر سر متن برجام گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در ایران بودند ولی تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده

سرلشکر محمد علی جعفری امروز در کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این که از سر سفره خان شهدا توشه برمی‌گیریم برای ما توفیق بزرگی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ثمره خون شهدا برای ما صبر، عزت، اقتدار، امنیت، بیداری اسلامی و ... را به همراه داشته است.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید کمال بهره‌برداری لازم را از خون شهدا داشته باشیم.

سرلشکر جعفری گفت: استان چهارمحال و بختیاری سرشار از روحیه شجاعت و مردانگی، شجاعانه، مومنانه و انقلابی چه قبل از انقلاب و دفاع مقدس، چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بوده و در زمینه تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های ستودنی از سوی مردمان این دیار صورت گرفته است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با توصیه به دوری از مناقشه بر سر متن برجام گفت: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب به دنبال نفوذ در ایران بودند ولی تمام تلاش‌هایشان بی‌نتیجه مانده اما امروز نفوذ دشمن یکی از مهم‌ترین تهدیدات است.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: ما در این کنگره‌ها برای اینکه حق شهیدان را ادا کنیم باید به ترسیم راه شهیدان بپردازیم، و راه شهیدان همان استقامت و پایداری در برابر نظام سلطه در ابعاد مختلف آن است.

وی افزود: استراتژی و راهبرد شهیدان و ملت ایران استقامت و پایداری است به نحوی که در برابر تمام کارشکنی‌هایی که بعد از انقلاب در طول این 36 سال به ملت ما تحمیل شده، هرگز سستی و ضعف به خودمان راه نداده‌ایم.

جعفری با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و کشورهای منطقه که خود را مسلمان می‌دانند خیرخواه ملت ایران نیستند، بیان داشت: همه تلاش‌های آنان بر این است که ملت ایران را به عقب برانند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مخالفان راه انقلاب نمی‌توانند هدف خود را به صورت مستقیم به مردم بگویند، گفت: آن‌ها از راه‌های پشت پرده و پنهانی مثل دوگانه حرف زدن که خیلی‌ها را به اشتباه می‌اندازد، صحبت می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه بعضی‌ها فقط انقلابی بودند ولی انقلابی اسلامی نبودند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با راه راستین انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم می‌شود مخالفت‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی صورت می‌گیرد.

وی از چهار فتنه بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران که توسط آمریکایی‎‌ها و همکارانشان در داخل طراحی شد بود، پرده برداشت و تاکید کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، دوم خرداد، فتنه هشت ماهه سال 88 و فتنه بزرگ هسته‌ای از جمله این‌ها هستند.

جعفری تصریح کرد: مسیر تصویب برجام باید توسط مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی پیش برود.

وی ادامه داد: اگر توافق تصویب شود ما وارد فضای جدیدی می‌شویم که دشمنان در داخل و خارج به دنبال ایجاد فضایی برای به بیراهه کشاندن انقلاب هستند.
منبع: فارس