۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
آمریکا پرچم‌دار ظلم علیه مردم بیگناه کشورهای اسلامی است

ولایتی: نباید با ظالم گفت‌وگو کرد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه آمریکا پرچم دار ظلم علیه مردم بیگناه کشورهای اسلامی است گفت: نباید با ظلام تا زمانی که ظلم می‌کند گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۲۶۱۹۱۹
صراط: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با بیان اینکه آمریکا پرچم دار ظلم علیه مردم بیگناه کشورهای اسلامی است گفت: نباید با ظلام تا زمانی که ظلم می‌کند گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز در حاشیه دیدار با هیأت یمنی در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است و راه نفوذ را باز می‌کند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری موضع ثابتی را داشتند که با توجه به مواضع منفی و مخربی که آمریکا چه در رابطه با ایران و چه جهان اسلام و صحنه بین المللی داشته مذاکره را متوقف کردند مگر مواردی استثنا که مانند آن را در مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم و مقام معظم رهبری بر آن بارها تاکید کردند.

وی با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از آل سعود اظهار داشت: هرچه زمان می‌گذرد ظلم آنان بیشتر می‌شود و در کشورهای مختلف مانند یمن، شاهد هستیم که در طی 7 ماه دولت سعودی بمباران می‌کند و بسیاری از این مردم شهید و کشته شدند و آمریکا موجب شد که مصوبه‌ای به نفع دولت سعودی در شورای امنیت تصویب شود و بعد از اینکه هر چه زمان گذشت شرارت سعودی‌ها بیشتر شد و کار به جایی رسید که نمی‌توانند آن را پنهان کنند چرا که یک طرف ظالم و طرفی دیگر ملت مظلوم یمن است.

ولایتی خاطرنشان کرد: صدایی از شورای امنیت سازمان ملل در نمی‌آید و بدون تردید نقش آمریکا در ساکت کردن شورای امنیت سازمان ملل برای اینکه وقایع صورت گرفته در یمن را عادلانه جلوه دهند مشخص است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک آنچه در عراق، یمن، سوریه و فلسطین و دیگر نقاط جهان اسلام می‌گذرد، همه آمریکا را به عنوان پرچم دار ظلم علیه مردم بیگناه کشورهای اسلامی می‌دانند و این روز به روز قوی‌تر می‌شود و نباید با این ظالم تا زمانی که ظلم می‌کند گفت‌وگو کرد.
منبع: فارس