۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

کاندیدایی که خون بُز آشامید +عکس

یکی از کاندیداهای ایالت فلوریدا که در رقابت‌های انتخابات سنا شرکت کرده است یکی از طرفداران فرقه شیطان پرستی است و زمانی یک بز را کشته و خون آن را آشامیده است.
کد خبر : ۲۶۱۹۳۴
صراط: یکی از کاندیداهای ایالت فلوریدا که در رقابت‌های انتخابات سنا شرکت کرده است یکی از طرفداران فرقه شیطان پرستی است و زمانی یک بز را کشته و خون آن را آشامیده است.

دو سال پیش، «آگوستوس سول ایویکتوس» یکی از کاندیداهای ایالت «فلوریدا» که برای ورود به سنا تلاش می‌کند، از «فلوریدا» به «کالیفرنیا جنوبی» رفت و یک هفته را در بیابان «موجاو» گذراند و طلب عفو و بخشش کرد و پس از بازگشت به خانه، یک بز را کشت و خون آن را آشامید.

بنا به گزارش «اسپوتنیک»، این داستان کشتن بز و آشامیدن خون آن موجب شد که هم‌اکنون که ایویکتوس در رقابت‌های انتخابات سنا شرکت می‌کند، «آدرین ویلی» رئیس حزب آزادیخواه فلوریدا تصمیم به استعفا بگیرد تا توجهات را به کاندیداتوری ایویکتوس جلب کند.

آدرین می‌گوید که ایویکتوس علاوه بر این ماجرای بز می‌خواهد یک جنگ داخلی جدید را رهبری کند و به دنبال استفاده از طرفداران برتری نژادی سفیدپوستان در حزب خود است.

اینویکتوس می‌گوید که ویلی یک کمپین برای لکه دار کردن او راه انداخته است و رد کرد که طرفدار برتری نژادی سفیدپوستان است و گفت که نمی‌خواهد یک جنگ داخلی به راه اندازد اما ادامه داد که دولت فدرال از قبل با شهروندان آمریکایی در جنگ است.

ویلی در صفحه فیس‌بوک، اینویکتوس را بعنوان یکی از طرفداران آیین «تلما» که «آلیستر کراولی» بنیانگذار آن بوده است معرفی کرد.

اینویکتوس داشتن گرایش به این آیین که از فرقه‌های شیطان‌پرستی است را رد نکرد و در بخشی از اعتقادات آنها آمده است:« برای پرستیدن، خون را تهیه کن. بهترین خون، خون یک بچه یا زن و یا دشمن است. من را با آتش و خون بپرست، مرا با شمشیر و نیزه ها عبادت کن، بگذار زن با یک شمشیر در پیشگاه من آماده باشد. بگذار خون به اسم من جاری شود. خون دشمنانت را بخور. به آنها بدون ترحم حمله کن و آنها را کاملاً نابود کن. همانند ماری لگد خورده برگرد و ضربه بزن! از آن هم حتی مرگبارتر باش! ارواح شان را به عذابی مهیب بکشان، به ترس شان بخند. بر آنان تف بینداز.اصلاً مترس، نه از انسان ها و نه از خدایان و نه از خنده ملت نابخرد و نه از هیچ قدرتی در بهشت یا زمین یا در زیر زمین نترس . تو حمایت می شوی و من قدرت، نیرو و توان بازوان تو هستم. بکش و شکنجه بده، مضایقه مکن. بر آنان مسلط باش».
منبع: فارس