۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

نامه آخوندی به مجلس بعداز استیضاحش

وزیر راه و شهرسازی با ارسال نامه‌ای به رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب سپاس خود را از اعطای رای اعتماد مجدد وکلای ملت به خود اعلام کرد.
کد خبر : ۲۶۱۹۷۳
صراط: متن کامل نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس٬ هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«جناب آقای دكتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی٬هئیت رئیسه و نمایندگان محترم:

همواره تاریخ همدلی، محركی ارزشمند در پیشبرد اهداف اجتماعی به شماره آمده است و میزان ماندگاری خاطره انسان‌ها در كوشش‌های جمعی، به میزان هماهنگی آنان در نیل به اهداف مشترك بستگی داشته است.

ضمن سپاس بی‌كران از نمایندگان عزیزی كه با احساس مسئولیت اجتماعی و در جهت ایفای وظایف خطیر نمایندگی ملت و دفاع از حقوق شهروندان امكان ارزشمند ارائه گزارش فعالیت مجموعه عظیمی از مدیران، كارشناسان و كاركنان وزارت راه و شهرسازی را برای اینجانب فراهم نمودند، وظیفه می‌دانم از حسن نظر مجلس و اعطای رای اعتماد مجدد به این خدمتگزار دیرین ملت و جمهوری اسلامی ایران صمیمانه قدردانی نمایم.

موضوع استیضاح وزیران همچنان که قانون اساسی بیان کرده چنانچه بر پایه سوال‌های مشخص و با ریشه استوار و مراحل شکل‌گیری خود را به درستی طی کرده باشد موجب اصلاح کج‌روی‌ها و ایجاد شفافیت می‌گردد. مهمتر آنکه نمایش مردم‌سالاری است و اعتماد اجتماعی را افزون می‌کند. اجازه دهید هم از نمایندگان استیضاح کننده که رنج طرح سوال‌های استیضاح را متحمل شدند و هم از نمایندگان محترمی که در این مدت با مصاحبه‌های خود در رسانه‌ها از عملکرد اینجانب دفاع کردند و همچنین از اعضای محترم کمیسیون عمران و نیز نمایندگانی که جهت دفاع از اینجانب در صحن مجلس اعلام آمادگی نمودند و آقایان مهندس باهنر و منصور آرامی که این مهم را به انجام رساندند تشکر کنم.

اینک اینجانب و همکارانم با اتکا به خداوند متعادل و دلگرمی از حمایت مجلس شورای اسلامی با توان و جدیت بیشتری به خدمت ادامه خواهیم داد. امید آنکه با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) بتوانیم در توسعه و آبادانی ایران اسلامی در این شرایط سخت تنگنای مالی توفیق یابیم.»