۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱
الگوهایی که به خورد مردم می دهند!

بازیگران زن؛ جلوی دوربین ، پشت دوربین + تصاویر

پوشش زنان در برنامه‌هاي پخش شده از سازمان صدا و سيما منطبق با ارزش‌هاي اسلامي نيست و رسانه ملي به عنوان نهادي فرهنگ‌ساز بايد الگويي را ارائه دهد که باعث دامن زدن به موج بد حجابي در جامعه نشود.
کد خبر : ۲۶۲۰۳
"صراط" - تاریخ چند هزار ساله ایران نشان می‌دهد که همواره مسئله حجاب به عنوان اصلی پذیرفته شده در جامعه وجود داشته است؛ تا جایی که حجاب و عفاف به عنوان امری فرهنگی- اجتماعی در تمدن اسلامی-ایرانی نهادینه شده است. آنچه مسلم است این است که همواره نیاز به بسترسازی برای تعمیق و نهادینه کردن حجاب صحیح و اسلامی در جامعه حس می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی صراط نیوز؛ متاسفانه در سالهای اخیر، نهادهای آموزشی و رسانه های جمعی و در راس آنها صدا وسیما، نه تنها در راستای آموزش حیا و تقویت آن تلاش محسوس و قابل ذکری نداشته اند که بعضا آب در آسیاب دشمن ریخته و ناخواسته اما خالصانه در جهت رسیدن به هدف آنان تلاش کرده اند.

وضعیت نابهنجار حجاب به خصوص در رسانه ملی که نماد فرهنگ یک کشور است و آن هم  در کشوری که ام‌القری جهان اسلام است واقعا دردآور و نگران‌کننده است و این فکر را تداعی می کند که در پشت این سناریوی تلخ واقعیتی تلخ تر نهفته است و تا ناکجا جامعه و خانواده و نسل جوان و غیر جوان را تهدید می‌کند.
 
پوشش زنانی که در برنامه‌هاي پخش شده از صدا و سيما ایفای نقش می کنند هیچ انطباقی با ارزش‌هاي اسلامي ندارد و رسانه ملي به عنوان نهادي فرهنگ‌ساز بايد در ارائه ی الگو تلاش کند که باعث دامن زدن به موج بد حجابي در جامعه نشود در عین حال نه تنها برای جلوگیری از ترویج بدحجابی تدابیری نمی اندیشد بلکه همواره با انتخاب بازیگران نامناسب به این معضل دامن می زند.
 
نگاهی کلی به وضعیت پوشش بازیگران زن که با حضور مقابل دوربین در بسیاری مواقع نقشی موثر داشته اند و بعضا با پوشش چادر به ایفای نقش می پردازند به خوبی مشخص خواهد کرد که این بازیگران حرفه ای! در پشت دوربین های سینما و تلویزون با چه اعتقادی به حجاب می نگرند!
صراط نیوز به دلیل انتشار برخی از تصاویر زیر از مخاطبان پوزش می طلبد .
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱۱
۵۶
پناه می برم بخدا از شر شیطانها انسی وکار گردانهای شیطان صفت که بد بخت ها بفکر آخرت خود نیستند
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
صراط جان چيه عزيزجان ! نكنه ميخواي اينارم بندازي گردن مش ..... و اح ...... !!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
ممل جان حالا چی شده که شما جوش مشایی رو می زنی؟اینو روشن کنی برا همه خیلی خوب می شه!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
برادر عليرضا شما توقع داري بنده هر گندكاري كه توو دنيا بوجود مياد رو به اح ..... و مش .... نسبت بدم و بگم همه بدي هاي دنيارو به اونا نسبت بدم ؟ شمام اينو روشن كن تا بعد ....
علی از تنکابن
|
Iran, Islamic Republic of
««ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است***ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است»»

شهدا : خواهرم سُرخی خونم را به سیاهی چادرت امانت دادم. (شهدا شرمنده ایم)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا فاطمة الزّهرا «س»***

پس امانت دار خوبی باش
بسيجي با بصيرت
|
Iran, Islamic Republic of
با تشكر از آقاي تنكابن كه وسط بحث پابرهنه وارد شدن !! از قرار معلوم انتقادهاي امثال ممل خطاب به دولت حسابي به آقا عليرضا ساخته و مي سازه ، به گونه اي كه عادت نداره چيزي به جز انتقاد نسبت به آقايون گفته بشه .... جالبه كه ايشون طعنه و شوخي ممل به صراط رو بدجوري جدي گرفته و اونو به جوش زدن تعبير كرده ! در حالي كه اين بنده خدا فقط گفت (خطاب به صراط) نكنه ميخواي اين بدحجابي هارو به مش ..... و اح ...... نسبت بدي !! و درخواست ميكنه كه اينو براي همه !!!! روشن كني خيلي خوب ميشه !!
در صورتي كه آقا عليرضا بحثهاي بچه حزب اللهيا خطاب به بعضي اقايان يه بحثي خارج از حب و بغض هاي شخصي و جناحي و باندي و انتخاباتي و .... هست و بر همين اساس مطالب براساس واقعيات و بديهيات بيان ميشه نه اينكه چون آقا عليرضا يا فلان نفر (سران جناح سياسي محبوب من) از اح ..... خوشش نمياد من (بسيجي با بصيرت) فقط بيام بدون در نظر داشتن خدا و پيغمبر و بدون توجه به زحمات اح ...... در بعد خدمات رساني به مردم فقط اونو بكوبم و تخريب كنم ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
خوب بالاخره كه چي؟ مثلا الان كه اين خبر رو منتشر كردين چي شد؟ نتيجه؟ فكر ميكنيد مردم قبلا از اين چيزا خبر نداشتن؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
دارم درست می بینم""
صراط جون....کسی دیگه که با نام علی از تنکابن نظر نداده....درسته؟؟؟؟؟؟؟

علی جان خوش اومدی داداش گلم"""
دشمن ضد ولايت فقيه
|
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبريك به امين زنده كه گمشده شو پيدا كرده !!! آقا ممل و بسيجي تا حدودي نظر شمارو قبول دارم اما آيا بنظر شما قابل تامل نيست سرعت حركت مسائل سوء اجتماعي و اخلاقي و فرهنگي كه در گذشته مثلا 100 بوده و در دولت فعلي به 10000 يا بيشتر رسيده ؟ آيا اين سرعت فوق العاده ارتباطي با سياستهاي فرهنگي دولت كه تحت تسلط مش .... هست ، ندارد ؟ آيا نشست و برخاستها و مراودات آقاي مش ...... رو با اهالي سينما و .... و همجنساني از تصاوير بالا را ديده اي ؟ فكر نميكني جريان فكري مدعي ارتباط با امام زمان خوابهايي براي اين عرصه هم ديده ؟ هر چند من هم حرف شمارو قبول دارم كه نميشه همه مسائل رو به .......... نسبت داد ، اما سرعت روند اين مسائل سوء رو نميشه با سياستهاي سوء برخي آقايان مرتبط كرد ؟
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
امین جان دوست خوبم؛ از محبّت و لطفت سپاسگزارم. خدا حفظت کنه. یاعلی
غلام (جا ........)
|
Iran, Islamic Republic of
درسته آقاي ضد ..... وضعيت موجود در خيابونا هدف و نتيجه سياست فرهنگي جريان مدعي ظهور نزديك است ! مي باشد ....
سید محمد
|
Iran, Islamic Republic of
بنظر شما فرق گوسفند مختلط در تویله با انسان چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۸۰
۱۲
واقعيت جامعه ما همينه نه اين كه تو رسانه ها نشون مي دن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵۰
۳۴
ميگما شما هم خوشتون مياد عكس بعضي فا............. ها رو منتشر منيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اولاً آن نقطه چینها خودتی و امثالت، دوماً هر آنچه که اجبار بدون منطق باشد آخرش همین است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آلمان جان اون نقطه چینها حقیقته تو کار نیستی ..... نمی گم ولی بی اطلاعی یا خودتو می زنی به نفهمی
صد جا نظر می دی نظراتت هم خیلی مزخرفه
بیخودی توهین می کنی
ولی بالایی حقایق را گفته توهین نکرده البته بعضیاشون ..............
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵۳
۴۷
این که اونجا اونجوری میگردن به خاطر شرایط کاریشونه.از شما ریا کارها که بهتره
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
شما هم از شرایط کاری اونا بدت نمیاد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
شک نکن!در ضمن مگه شهدا فقط واسه حجاب رفتن جبه؟نه عزیز جان اونا رفتن که مملکت دست یه مشت مفت خور نیافته و توش رباو دزدی نشه حجاب و نوامیس هم جزو هدفاشون بوده.اول جلو دزدی کلون کلون پول خوردن ربا رو بگیرید بعدش پله پله . . .
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
محمد ميگي شك نكن !! يعني اينكه خوشت مياد .... ضمن اينكه شهدا براي برپايي اسلام رفتن كه در داخل اسلام همه خوبيها منجمله حجاب و بيزاري از همه بديها منجمله بي حجابي و دزدي وجود داره ... ضمن اينكه براش هم بقول شما درجه بندي هم نكردن كه اول جلو اينو بگيرن بعد پله پله برن سراغ بقيه ...
باز هم ضمنا امثال همچون تويي با اين ادبيات گفتاري نوشتاري متخصص در جفگيات ! اگه آب گير بيارين هم در ورود تووو عكساي بالا تخصص دارين هم توو اون دزدي كلون كلون !!
لذا بيخود در اموري كه در حد و اندازه تفكرات تو نيست (شهدا) ورود نكن ... و آسمون ريسمون نباف !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
اینکه بلدی چندتا جمله رو کنار هم خوب سر هم کنی بهت تبریک میگم.
اصلا تو خوبی داش ممل جان بشین جلو
به روح اعتقاد داری؟اگه اعتقاد داری به مثبت منفی کامنت توجه کنی متوجه میشی عزیز جان چن چندی داش جون
در ضمن من نگفتم شهدا واسه رفتنشون اهدافشون رو طبقه بندی کردن.در ضمن احترام به شهدا به هرکسی واجب چون خودشون رو واسه ما گذاشتن زمین نردبون شدن واسه من و تو ضمنن هر ارمغانی که از شهدا به جا مونده رو شما ها با این افکار خشک خود پسندانتون درین از بین میبرین
به خدا شما ها نیستید که فقط خوبید اما عب نداره تو این پندار بمونین شب دراز است و قلندر بیدار
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
محمد متاسفانه سوادت در حدي نيست كه قابليت يه مباحثه رو داشته باشي ... فقط يه نكته رو بيان كردي در خصوص تعداد مثبت و منفي و اينكه چند چنديم !!! اخوي مگه بازي فوتباله كه برتري يه طرف رو به پاي تعداد مثبتها يا گلها ميذاري ؟
اينجا بحث نظر و اعتقادات سياسي و ديني هست و شما فكر ميكني اينكه كدوم نظر اعتقادي درست تره بايد به تعداد همراهان طرفين نگاه بكنيم ؟
با تفكرات تو حتماً طرف شمر و يزيد و عمرسعد در صحراي كربلا برحق بودن !! چون تعداد نفرات لشكر امام حسين با اون تفكرات عاشورايي و اسلامي منحصر بفرد ، كمتر از 100 نفر بودن و تعداد لشكريان طرف مقابل چندين هزار نفر !!! اخوي صحراي كربلاي صحنه تقابل 2 تفكر بود ... تفكر عاشورايي امام حسين و يارانش و تفكر شيطاني دشمنان ولايت ... و در اين تقابل از آنجايي كه مردم كوفه بصيرت لازم را نداشتن ، در صحنه عمل و درگيري ميداني و به ظاهر تعداد زياد سپاهيان كفر بر تعداد اندك سپاهيان امام فائق اومد ..... اما آيا فكر ميكني كه واقعاً دشمنان اسلام در صحنه كربلا پيروز شدن ؟ آيا تفكر عاشورايي پيروزي خون بر شمشير پيروز شد يا شمشير شمر و يزيد ؟ آيا حضور يكپارچه بهترين جوانان شيعه از بدو انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي و جنگ 33 روزه لبنان با اقتدا بر همين فرهنگ عاشورايي نبود ؟ اين نشون دهنده تداوم اين تفكر عاشورايي امام نبود ؟ زمزمه هاي هر ساله در ماه محرم نشان دهنده پيروزي تفكر عاشورايي نبود ؟
اخوي امثال بنده آدم سياسي نيستيم و زير علم هيچ آدم سياسي سينه نمي زنيم و هيچ موقع هم خودمون رو نسبت به كسي برتر نميدونيم .... عشق امثال بنده ولايت است و فرزند حضرت زهرا س و در اين راه چاكر و مخلص و زمين خورده همه هم هستيم ، هر راهي كه ايشون تدوين كنن جانا و مالا ، اونجوري كه تا حالا نشون داديم ، منبعد هم خواهيم بود و معتقديم هر مسؤول و .... كه به خون شهدامون خيانت كنه (چه با دزدي و چه با ترويج بي حجابي و ...) در جاي خود جواب خودشو ميبينه .... نگاه ما به ولايت و تفكر عاشورايي فرزند حضرت زهراست و به اين نگاه و بينش خودمون هم افتخار ميكنيم و انشالله سعادت يارت باشه و در اين راه قدم بگذاري و با توجيهات و بهانه هايي مثل دزدي مسوولان و .... خودت رو كنار نكشي ....
محمد حسین جوادی
|
Poland
|
۱۰:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲۳
۶۲
وای بر شما بی دینان که این عکس ها رو انتشار میدین . متاسفم که با این همه ادعاتون ، ذره ای شعور دینی ندارین
ممل
|
Poland
ممد حسين ! شيطون جان ! تويي كه شعور ديني ت فوران كرده ! چرا زل زدي به عكسا ؟ اول آب لب و لوچه تو پاك كن و بعد هم برو بخاطر عكسايي كه يواشكي داري ديد ميزني ! استغفار كن ممد ! واي بر دل شوريده ت ، امان از دل پريشونت !!
اکبر
|
Poland
اگه نمیخواستند وعفت داشتند که اینجوری عکس نمی انداختند
تازه به بعضیشون هم بگین باعث افتخارشون میدونند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۳
۲۰
1-بعد میگن چرا خانمها حجابشونو رعایت نمیکنند؟.گشت ارشاد میزارند!!!!!!!.گشت ارشاد را باید برای مکانهای فیلمبرداری سریالها و فیلمهای سینمایی بزارند.2-ببینید چطور بودجه ای که برای ارتقائ سطح اخلاق و معنویت ملتمون اختصاص داده شده را دقیقا برعکس هزینه میکنند.اما یک سوال آیا این فیلمها برای مردم زندگی میسازند یعنی الگوی زندگی آنها است یا واقعیت مملکت را به تصویر میکشند؟3-به نظر من این مسائل را باید نشان داد و به مردم گفت و نشان دادن آنها نه ریا است!!!!!!! نه اینکه ترویج .... هر کی نظرش غیر اینه باید خودشو در خانه حبس کنه که از این مناظر که در سطح شهر به وفور یافت میشود را نبینه!!!!!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۴
۱۷
مفسده نداره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۴
۱
مهندس خودت میگی بازیگر همه اونها از همین تیپند این مردیکه هم که ادمهای خوب رو ریاکار میدونه بره بزش رو فعلا بخوابونه تا بعد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲۱
۱۳
چرا این عکس ها رو نمایش می دید؟ منتظر پاسختان هستم.
بسيجي با بصيرت
|
Iran, Islamic Republic of
باش تا صبح دولتت بدمد !!
javad57.blogtaz.com
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲۰
۱۱
کسانی که هنرپیشه میشن اولین چیزی که بایدیادبگیرن خجالت نکشیدن ازتماشاگرهاست واین ازاولین اصول بازیگریست خوب دیگه چه انتظاری دارین ازاینها؟ازکسانی که پول نشون دادن خودشون رو میخورن بیشتر که انتظارنمیره.
بایدمسئولین آب روازسرچشمه بررسی کنن که چراگل آلودمیشه؟بایدجلوی تهیه کنندگان وکارگردانان روگرفت که هرکاری میکنن که فیلمشون فروش بره.
حمید
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳۸
۲۴
از قدیم گفتند:
میمون هر چی زشت تر ادا و ادفارش بیشتر؟!
محمد
|
United Kingdom
اگه اینا میمونن تو چرا خوشت میاد و از فیلماشون استقبال میکنید؟درست حرف بزن دادش اینا هنرمند هستند و واسه اینگه به اینجا رسین زحمت ها کشیدن زور بهتون میاد؟
ss
|
United Kingdom
جناب ممد اين خانم ها هيچ زحمتي نكشيدن
اينا با ..................... فيلماشون پر فروش كردن
وقتي اينجوري خودشون ارايش مي كنن دليلش اينه كه يه مخاطب به ............................... ديگه اينت نقطه چين ها به عهده دوستان ( منظورم روشن بود)
ناشناس
|
United Kingdom
ولی همچین زشت هم نیستنا! درست نگاه کن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۹
۱۶
همه ما واقعيت سينما و هنرپيشه ها را مي دانيم ولي اينگونه انتشار عكس هاي آنها كار بدي است و باعث از بين رفتن قبح اين مسئله مي شود. صراط كار بدي كردي .
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
انتشارعکس چیه حمید جون؟نرفتن ازخونشون به زور عکس ورداشتن خوشون عکس می ندازن توسایت و فیس بوک می ذارن درضمن رقابت شدیدی هم با هم دارن یه سربه لوازم التحریرها بزن کلی ازاین عکس های خوشگل می بینی دونه 2000تومن
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳۲
۲۴
اينم آخر عاقبت روسري اجباري آدم نميدونه كي مسلمونه و كي كافر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
دو کلمه هم از مادر عروس!
وسط دعوا نرخ تعیین نکن داداش!
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳۴
۱۸
خداییش حجاب بیشتر بهشون میاد و زیباترشون می کنه تا بد حجابی
اتويي 11
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲۴
۸
پناه مبريم به خدا
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۸
۶
بسمه تعالی :
1- دلیل اینهمه بیحجابی ترویج نادرست دین می باشد .
2- عدم عدالت در هر شغلی دختران شریفی نیا مادرش و حتی مادر بزرگش می تواند به راحتی بازیگر شود ولی خودش می آید می گوید بازیگر شدن سخت است ....
3- تازه اینها خوبشن وضع بدتر از اینهاست
4- اجناس ...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ذره ای هم تقصیر خودشون نیست؟
moznebin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۸
۱۸
پیامبرخدا اینها رو(بی حجاب هایی که باعث مفسده اند) لعنت کردند (طبق حدیثی که قبلا خواندم و الان متن کاملش یادم نیست)!
و وای بر ما با این بازیگرانمان...
کسی نیست سیلی به صورت این اشاعه کنندگان فحشاء بزند تا الگوی دیگران نشوند؟
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۵
۱۰
بیایید با یک همت مردانه کلمه هنرمند را واقعا برای هنرمند بکار ببریم. اینها هنرمند نیستند. خودشون هم میدونند.هنرمند واقعی کسی است بیشتر از خدا خجالت بکشه.نمیگم بترسه.خدا ترس نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۳
۸
ما ام القراي اسلام هستيم؟ كجامون با اسلام همخواني دارد؟ رفتارمون؟ حرفمون؟ كردارمون؟ سياستمون؟ رفتار مسئولين؟ دروغ هايي كه به خورد ملت مي دهند؟ حق و ناحق هايي كه صورت مي گيرد؟ ظلمي كه به خلق مي كنيم؟ ما به كل اسلام را نابود كرديم بعد شما دم از اين ميزنيد كه ام القراي اسلام هستيم؟ اصلا همين انتشار عكس ها خود يك كار غير اسلامي است... شما با آبروي افراد بازي مي كنيد كه خود جزء بدترين گناهان است... متاسفم براي صراط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آبرو؟! اینها؟! نکنه خیال می کنی این عکسها را رفتند از پستوشون دزدیدند اومدند انتشار دادند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همین که یک زنی می ره بازیگر می شه آبروی خودش رو پیش خدا برده.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۹
در مملكتي كه فيلمهايي مثلِ چاچنگولي و يه جيب پر پول و اخراجيها3 و ... پرفروش مي شود از بازيگر هم بيش از اين نبايد انتظار داشت كه هنرمندي رو با چيز ديگه اي اشتباه بگيرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
علی آقا، تو غصه چیز دیگه ای رو میخوری، بحث راجع به این مطلب ربطی به صحبت های شما نداره. پس پا برهنه نپر وسط حرف دیگران. نکنه توهم با جریان انحرافی و فتنه آره؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
اون به خودم مربوطه نكنه از اسم اخراجيها ناراحت شدي ؟ ربط داره خوبم ربط داره ، ربطش اينه : وقتي سطح شعور فرهنگي مردم انقدر پايين كه فيلمي مثل فيلمهاي بالا فروش مي كنه مسلماً اون خانم و آقاي بازيگر هم كه جزو همين مردمن اين معضل را دارا هستند ، در ضمن اين نظر يك نظر سليقه ايه و پا برهنه بودن و نبودنِش و نيز جريان انحرافي و فتنه گر بودن و نبودنِش هم به خودم مربوطه / شما برو برنامه ريزي كن براي چاپلوسي و تملق گويي كه يه وقت از هم كيشات عقب نبود
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
ali شعور فرهنگي بالاي تو كدوم فيلمهارو مي پسنده ؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
من ادعا كردم شعور فرهنگي من بالاست كه تو اين سوال رو اينجوري و با طعنه مي پرسي؟ در ضمن شما به جاي اينكه براي يه كامنت به من كنايه بزني برو به اونايي كه با پول بيت المال فيلمايي مثل اخراجيها 3 و امثالهم را مي سازند بگو چرا اين ............ رو با پول مردم و حمايتهاي دولتي به خورد ملت مي ديد؟ ببين اصلاً بهت محل مي ذارن جوابت رو بدن.
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
ازت سوال کردم مگه تو جنی که لحن منو میفهمی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۸
مطلب خوبی بود،باید از همین آدمها که بعضیا اونا رو به عنوان الگو قبول دارن طرح امنیت اخلاقی و ارشاد رو شروع کرد شاید بعضی افراد همین عکس ها و مدل ها رو از شخصیت های محبوبشون میبینن و سعی میکنن خودشونو شبیه اونا کنن واقعا وضع بعضی از این آقایون و خانومای بازیگر از لحاظ حجاب و پوشش خرابه.یعنی کسی نیست به اینا تذکر بده ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۳
۶
متأسفانه اينها واقعيات جامعه اسلامي ما است.نشان دادن اين عكس ها از بين رفتن قبح گناه است و عادي شدن آن.قديم در تلويزيون زنان بي حجاب را نشان نمي داد ولي الان در برنامه هاي زنده با زننده ترين قيافه هانشان مي دهند و آقايان به اصطلاح متمدن هم حمايت ميكنند. اگر بي حجابي تمدن است ! حيوانات از اينها متمدن ترند چون هيچ پوشش وحجابي ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۱۲
كاملا درست است الگوهاي ما خودشان فاسدند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکنید اینها هیچ وقت نمی تونن الگوی بچه های حزب الله باشند.
و آدم عاقل این افراد ضایع رو الگوی خودش قرار نمی ده.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۸
اینها بیشتر شبیه بازیگران هالیوودی هستن وفقط بلدن ادای اونرا دربیارن نمونه اش خانم فر............ هرچی داشت فروخت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۸
با اين روش جذب مشتري ميكنيد؟ زهي ......
فاين تذهبون؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
جذب مشتری میکنید یا میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۳
اینکه حوزش سینماست چرا رسانه ملی رو نمیگید مجریان زن که جلوی دوربین با چادر هستن اما بیرون تو خیابون هفت قلم آرایش و .. یا بازیگر پرکاره نمایش رادیو و سریالهای اجتماعی تلویزیون که تو فیلم مستهجن تهران من حراج حضور پررنگ داره...
تلویزیون که رسانه فراگیرتری نسبت به سینماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
منظورتون خانم آ.......بی بود؟ من هم با نظر شما موافقم. از وضعیت شیر تو شیر فرهنگی ما این یکی خوب داره از آب گل آلود ماهی میگیره.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۴
منظورتون اینه که باید جلوی دوربین هم اونطوری باشند؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۲
به اين الگو ميگويند الگوي ريا و دروغ و دو رويي.الگويي كه در جمهوري اسلامي به اوج كمال خود رسيده و در دنيا و در تاريخ شايد بي نظير باشه.نمونه شكست سياست هاي فرهنگي است.
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۹
۸
سلام عليكم به همه صراطي‌ها
اين واقعيت نشان از آن دارد كه بيشتر امور اداري اقتصادي فرهنگي و سياسي ما به دست كساني افتاده كه اعتقادي به وظايف مسلماني ندارند.
اين عكس دليل بر اين است كه اين جور فرقه‌ها با پارتي به راحتي وارد عرصه رسانه و سيما و جذب آنجا شوند و جوانان با تعهد و اهل دينداري در حاشيه بمانند.
اين عكس دليلي است بر اين حقيقت كه حدود 80 درصد صدا و سيماي ما را مسلمانان اسلام آمريكايي، ليبراليسم‌ها و حتما بهائياني كه هيچ صدايي از انان در نمي‌آيد و فقط آثار آنها را در برنامه‌هاي صدا و سيما مي‌بينيم. خودشان مي‌گويند در فرم‌ها گزينه دين اسلام و مذهب شيعه را انتخاب مي‌كنند و همديگر را به خوبي مي‌شناسند و پارتي و واسطه يكديگر در اداره‌ها مي‌شوند و اين آقايان باندباز و بندباز و تارزان‌هايي كه دستشان در فتنه 88 رو شد هم در اين سازماندهي نيروي انساني خدمات بيشائبه‌اي را نصيبشان مي‌كنند.
آخ در دل بسيار است بسيار ...
البته آنچه در اين 30 سال به لطف جريان هاشميزم به جايي نرسيده فرياد است...
الهم عجل لوليك الفرج و جعلنا من خير انصاره و المستشهدين بين يديه
بسيجي با بصيرت
|
Iran, Islamic Republic of
از مطالعه خط ششم تا يازده سر درد گرفتم و البته چيزي هم متوجه نشدم .....
خط دوازدهم خنده مرا برانگيخت !! يعني اين : """ آخ در دل بسيار است بسيار ... """"

خط سيزدهم و لفط ها........زم مرا به بار علمي فراوان نويسنده مطلب واقف نمود !!!

خط سيزدهم هم كه انشالله واقعي و از ته دل باشه و شعار راهبردي اون جريان مد نظر نباشه !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ته با بصیرتها هستی بسیجی تر از بسیجی!!!!!!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
من بهایی نیستم نه علاقه ای به این دارم و نه آنرا الهی میدانم فقط خواستم بگم در بهاییت برخلاف مذهب شیعه چیزی به اسم تقیه وجود ندارد الان خیلی از بهائیان صرفاً بخاطر اینکه در فرم ثبت نام دانشگاه نمی توانند چیزی بغیر از بهائیت بنویسند در آزمون دانشگاه ها و ورود به موسسات شرکت نمی کنند اگر غیر از این بود که خیلی راحت بودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲۰
۳
حجاب پوششي است كه قيمت نداره . ظاهر آدم بايد با باطنش يكي باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری عاقبتش چنین است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس با وی پی ان آلمان، حالا شاید هم به صورت واقعی از آلمان کامنت میذاری! بحث حجاب اجباری و غیر اجباری نیست. حجاب بر خلاف نظر امثال تو که فکر میکنن توسط حکومت اسلامی بوجود آمده، جزئی از واجبات دین مبین اسلام است .
انصاري
|
Iran, Islamic Republic of
بهائيت مذهب نيست يك فرقه منحرف سياسي كثيف انگليسي است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره اگه نقش یه چادری رو بازی کرده تا اخر عمر باید چادری بمونه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۳
استفاده کردیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۷
قابل توجه همسران اينها : از اينكه اجازه داديد به خانوم هاي شما نگاه كنيم وكمي .... كمال تشكر راداريم . بچه ها محل. p.h s.j y. g.c.u.e.w f
ناشناس
|
Thailand
|
۱۳:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۸
۱۱
فضولو بردن جهنم گفت هیزمش تره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۷
هر چه بگندد نمكش ميزنند واي به روزي كه بگندد نمك
خائف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۶
مرحوم شيخ رجبعلي خياط از زنان بيحجاب فراري بود وميفرمود بجاي ارايش ،چرك وخون از سروصورتشان آويزان ميبينم وبوي تعفنشان آزار دهنده است.حديث معراج پيامبرهم نشانگر همين مساله حقيقت عالم است!!!!!!!!!!!!!!!!!
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
من کتاب مرحوم رجبعلی خیاط را تمام و کمال خوندم به همه سفارش می کنم حتما این کتاب رو. بخونن .
به خدا هیچ چیز جز مطالعه ی سرگذشت مردان خدا انسان را به مطلوب و خدا نمی رساند.
به قرآن اگه نگاهی بیندازید تماما سرگذشه.
فدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۷
ممل: واقعا قلب مریضی داری چرا تهمت می زنی تو که از درون و قلوب انسانها آگاه نیستی پس جنابعالی نیاز به استغفار داری.
مهدي از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۵
۳
بله برادران عزيز
اين فقط بازيكران نيستند كه چهره عوض ميكنند
بلكه بسياري از مردم يا ورزشكاران يا مسوولين و سياست مداران هم. دقيقا. جلو دوربين و بشت دوربينشان. باهم فرق ميكند
شادمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۲
خدا غریب و محمد غریب و علی غریب
بگذریم که فاطمه غریب تر و زینب نیز غریبتر.
قرآن غریب و مسجد غریب و خدایش غریبتر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
فعل آن‌ها حرام است اما
كار شما درست است؟
بی اعصاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۲
ساملکم ما اومدیم. بابا بی خیال این هله هوله هارو گنده نکنید،افتادین رو کلکل باهم که چی بشه ، ...................... اونایی که باید تو صداوسیما حواسشون به این چیزاباشه و فرهنگ سازی بکنن و جلو این داستانارو بگیرن ، اون وقت تا تقی به توقی میخوره حرف از امام و ارزشها و حفظ حرمت خون شهدا میزنن،اونایی که خوششون اومد از عکسا که خوش باشن، اوناییم که دلگیرند داداش چاره ای جز خون دل خوردن ندارین چون بعضی از اقایون مسئول خودشون این کاره اند بعضی دیگه ام زورشون نمیرسه که کاری کنن . درآخر اینا اصلا ارزش این و ندارن که بخای بهشون فکرکنی چه برسه به نظر دادن. خداعاقبت هممونو بخیر کنه.
عزت زیاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۵
باید .................. باشند تا در فیلم ها بازی کنند و پول دربیاورند درد و بلای دختر مومنها تو دل اینها
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
man chadori kheli dost daram 123
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۲
۱۰
همتون یه مشت اح....... بنیادگرای طالبانید
کلی خندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
یه امضا به من میدی؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
شب بخیر بابا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اولاً اح..... خودتی و طالبانی ها هم از دست پرورده های اربابتون آمریکاست که برای مبارزه با شوروی علم کردن. ثانیاً تو هم یک سکولار ضد دین خدا و پیغمبری. اگه قبول داری پس تو هم مثل اونایی
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۴
۸
عكسهاي بازيگراني كه زده ايد همگي مسلمان هستند و فكر نمي كنم شارع مقدس اجازه داده باشد آبروي فردي را ببريم.نكنيد اين كارها را كه صدمه ميزند به جامعه . سخنان رهبري را به دقت گوش كنيد اي مدعيان حمايت از ولايت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
نباید چهره ی واقعی الگو نماهای60 میلیون جوان نشان داده بشه؟ این چیزیه که تو فکر میکنی اشتباست ولی قرآن چیز دیگه میگه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۲
۵
بدا به حال من و امثال که دنیاشون رو به آخرتم می فروشن
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۴
سلام
خب که چی؟ فقط شما می دانید؟برای اولین بار ملت دیده اند؟
مثلا افشا کردید؟ پایه های سینما را لرزاندید؟
باز هم می گویم که مصداق بارز یک خبرگزاری کاملا زرد هستید...
1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۴
۵
دمتون گرم
دمتون گرم
دمتون گرم
دمتووووووووووووووون گرم
صدا و سیما بدونه ما ازین اوضاع خبر داریم
فیلمسازان بدونن ما ازین اوضاع خبر داریم و روزی باید جواب بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۲
پشت دوربين چهره واقعي شونه و جلوي دوربين چهره رياكارانه شان. مشكل از فرهنگ ..............ه كه موجب رواج رياكاري شده!
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
manzor farhange hokomatie dige
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
حرفتو مردونه کامل بزن. فرهنگ چی؟ اگر فرهنگ اباحیگری فراماسونر همون کسایی که که الان تو وی او ای و بی بی سی فارسی از استکبار مواجب میگیرن، باهات موافقم.
ستوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۳
خيلي جالبه شما به جاي اينكه از اينها با اين تيپ عكس بذاريد از كارگردان ها عكس بذاريد كه چه طوري پشت صحنه يا اين ها خوش و بش مي كنن كه انگار خواهري،مادري كسي ست.واگه اينها اين طوري نباشن توي سينما جايي ندارن.و بايد اين مشكل بي حجابي و بد حجابي بازيگران و هنرمندان سينما توسط مسئولين محترم سينما حل بشه.
تاسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۵
خوب برا خودتون بازار درست كردين. ملت دغدغشون اين ها نيست بلكه اجاره بهايي است كه سر به آسمون گذاشته .از سايت شما بعيده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تا حدودی همین طور است و بی دلیل این وضع به وجود نیامده و خلایق هرچه لایق.
کمیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۶
نمایش این عکسها که با یه ژست کاملا دلسوزانه برای اسلام و انقلاب انجام گرفته ، در حال حاضر هیچ درونمایه ای جز بی بصیرتی و حماقت نداره. هر ......ی می فهمه الآن مشکلات اساسی تر از این حرفهای خاله زنکیه. همه مردم هم بهتر از شما میدونن چه خبره ، تازه اگر بی حجابی منکره ، ترویج این عکسها هم اشاعه منکره ،
وای به حال هر به ظاهر ولایتی احمق.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه از ظاهر و باطن حرف نزن، معلومه از کدوم دسته و قماشی هستی. نظرتم اینکه اینا باشن تا حالشو ببری. پس لطفاً از اشاعه منکر و ولایتی بودن حرف نزن. در ضمن ا......... هم خودتی!
جواد28 مشکین شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۹
۵
اعوذبالله من الشیطان الرجیم..بار خدایا اینها دیگر چیستند؟جوانی هم پیدا میشه که صبح تا شب کار میکنه تا خرج خودشو خونوادشو دانشگاهشو در بیاره که حقوق اون جوون نصف پول آرایش این عروسکای مش کرده است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۶
یه بازیگر یه بار توی فیلم نقش یه آدم خوب رو بازی میکنه یه بار نقش یه زن خیابونی! شغلش اینه! چه ربطی به دو رویی داره؟!
عاشق رهبروالسلام
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس سلام!پس درباره بازیگرانی که مثلابه سفرخانه خدارفتندچی؟مانندچندبازیگربالا!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
شما خوابی فکر کنم!
اصلا مگه بحث سر دورویی اینهاست.
...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
عزیزم برو بگیر بخواب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۲
دوستان خانه از پایبست ویران است... اولا اینکه کل سینمای ما تقلیدی از غربه و هر کی قبول نداره دلیل و سند بیاره که نیست...ثانیا وقتی ما توی نظامات دیگمون این همه مشکل داریم و اصلا نمیدونیم داریم به چه سمتی میریم...(راهی به جز مسیر اسلام... چون باورش نداریم) اونوقت چطور میتونیم توقع داشته باشیم تو این زمینه مشکل نداشته باشیم.. متاسفانه اینها همش نشانه ی حقارت خودمونه چون فکر میکنیم هر چه بیشتر به غرب شبیه باشیم, بیشتر میتونیم موفقیتهای اونا رو تجربه کنیم... اینها همش فقط برمیگرده به این علت که: ما ایمان نداریم به اسلام ایمان نداریم.به قرآن اعتقاد نداریم. چون فقط اونه که برای ما راه رو روشن کرده و گفته تو خواهی پند گیر خواه ملال.. از یه طرف دیگه اون غربیه(غرب) هم میگه ............ که شما بازم یه برنامه و سند راهنمایی قدیمی و بدون تحریف داریدو بهش عمل نمیکنید, پس ما که تکلیفمون روشنه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۸
۵
بیخود نیست وقتی اینها به اجرای نقش (علی الخصوص نقش مذهبی) می پردازند ادم حس خوبی نسبت به انها ندارد
بنده خدا
|
France
|
۱۸:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۳
قال رسول الله (ص):
الناس بدین ملکوهم
ناشناس
|
France
پس بفرمایید نعوذدبالله زمان حضرت علی هم گمراهی مردم کوفه تقصیر ایشان بوده؟؟؟؟
alireza
|
Germany
|
۱۸:۱۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۱
۵
وقتی ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,از بازیگرها چه انتظاری دارید؟ در ضمن کار بسیار زشتی انجام دادید که این عکس هارو در سایت قرار دادید این بازیگرها هم تربیت شده همین نظام هستند نباید بهشون خورده گرفت
عاشق رهبروالسلام
|
Germany
آقاعلیرضازمانی این اراذل تربیت شده ی این نظام هستند که حدودوقواعداین نظام رارعایت کنند
ناشناس
|
Germany
گوگول جان اینا بی تربیتن .... چرا می چسبونیشون به تربیت نظام
دلت خوشه
s63
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۶
۵
با سلام
من واقعا برای این سایت متاسفم من غیر از دو الی سه بار به سینما نرفتم تا این اعجوبه ها را نبینم ولی با انتشار این صفحه 27 سال عمر من را شما از بین بردید من واقعا افسوس می خورم که چرا سازندگان این سایت ابتدا عقاید خودشان را درست نکردند و بعد به فکر ساختن یک سایت مذهبی باشند شماها غرضتان از گذاشتن این صفحه چه بود چه مشکلی حل شد شما به جای خدمت به اسلام ، اسلام را به سخره گرفتید و من متاسفم در ضمن این بازیگران بدانند که هر چه بازی بکنند و این شکل و شمایل را برای خودشان بسازند فقط برایشان باقی السیئات خواهد بود
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
دوست من همه مثل شما اولا مذهبی اصیل نیستن و ثانیا به همه چیز اشراف و اطلاع ندارن... یکی باید بگه که پول بیت المال داره به چه کسایی به عنوان هنر پیشه داده میشه ... نه؟!!!!
s63
|
Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا ناشناس عزیز لازمه چیزی را که برای همه مشخصه آنها با نشان دادن این تصاویر سراسر گناه شما و جامعه را به گناه بیاندازد؟
آیا سینمای ما خود نشانگر این قضایا نمی باشد؟
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۹
۱۰
اینها سالی چندبارمیرند سرمزارشهدا؟
تاحالا به گوششون اسم شهیدگمنام خورده؟
تاحالا چندتا وصیتنامه شهید خوندند؟
اصلا مگه اسم صداوسیمای ما رسانه ملی نیست؟
چه کسانی برای ملت خون دادند؟چه انتظاری ازملت داشتند؟
آهای ملت دارند خون پدروپسروبرادرتون رو پایمال میکنند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
تو که خوندی چه گلی به سر زدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اینها اصلا آدم نیستند روزی دو صفحه آدم قرآن یک کم تفکر کنه بخونه اینجوری نمی شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱۰
۵
حالم از این تفاوت حجاب بهم میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۶
بسیار خوشم آمد از عبارتی که علی از تنکابن نوشته است . * یا زهرا (س)*
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
مگه داش علی رو نمیشناسی؟؟؟؟؟!!!!!!!!
______________________
______________________
***بین همه کاربرا ....تکه***
علی « تنکابن »
|
Iran, Islamic Republic of
از لطف برادر ناشناسم و همچنین امین جان تشکّر می کنم. دعا کنید که در تمامی مراحل زندگانی خود "زهرائی" باشم و "زهرائی" عمل نمائیم و سپس نیز زهرائی «شهادت» از این دنیای فانی برویم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا عمّه سادات بی بی زینب «س»***
ریتون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳
۵
وکیل مدافع شهدا: اون دوست عزیز که از شهدا مایه گذاشتن ، خواهشا شان شهدا را اینقدر پایین نیارید (این کثافتکاریها به خودتون مربوط می شه).....خودتون فیلم آبکی می سازید تا هر ......(حرف زشت بود) واسه ما بازیگر بشن
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۵
۴
متاسفانه تمام منافع مملكت به نفع نه اينها بلكه فوتباليستهاست تا اينها هستند جانبازان و شهدا براي كسي اهميتي ندارند و مسئولين و صدا وسيما فقط به فكر همين قماش هستند
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۷
۸
خیلی خوبه با کنکاش اسلامی عکس های شخصی مردمو به هر ترفندی پیدا کرده و به مردم دین مدار نشان میدید.
هه هه
|
Canada
عکس شخصی؟!!! هه هه جالب بود
اکبر
|
Canada
کجاش شخصیه
یقین سمینار و خود سینما جاهایی شخصی است
تو فیلم هایی که تو سینما هم بعضی هاشون بدتر از این ریخت می ایند
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
نمیدانم مشکل از کجاست؟
چرا اینقدر بی حجابی زیاد شده؟
باید چه کرد؟

یا زهرا(ع)
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
عیب از خود شماست که اصلی ترین اصول دین یعنی دروغ نگفتن، مال مردم نخوردن ، زوذ نگفتن به مردم، تهمت نزدن و شایسته سالاری رو ول کردین و فقط و فقط از دین همین یک جنبه اش رو چسبیدین. وقتی دین ظاهری رو ملاک قرار میدین و مردم را وادار به تظاهر می کنید همین می شود.
شاید بعضی از اینها چه باحجاب باشند چه باحجاب نباشند از لحاظ سایر اصول اخلاقی یکی باشند. شاید اعتقاد خیلی ها به خدا که به حجاب به سیاق شما اعتقاد ندارند از شما ظاهر بینان و ظاهرپرستان بیشتر باشد. مشکل اصلی مملکت ما بیحجابی نیست مشکل اصلی ما ذهن بیمار شماست
مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
آقا سعيد! حرف شما درسته، ولي متاسفانه شما هم فقط اون جنبه‌هاي دينشو چسبيديد! دين يعني در نظر داشتن همه‌ي جنبه‌هاشك هم اوناش، هم ايناش
عاشق رهبروالسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
سلام علیکم به همه صراتیهای عزیز{اعم ازدست اندرکاران وخوانندگان }این عکسهایی که مشاهده فرمودیدجزتیرهایی که معصوم فرموده هیچ چیز دیگری نیست وبه مومنان صراطی توصیه اکیدمیشود که توجهی به این .........نماهای اسراییلی نکنندونیز درجواب آن انسانهای مسهل الخطایی که ازانتشاراین نوع عکسها ناراحت شده اندبایدبگویم اگرناراحتندمیتوانندبه این بانوان{اگرازآشنایانشان هستن!!!!بگویند}حجاب رارعایت کننداصلاسزای خطاکارهمین است درآخرازدوستان صراطی نیزمیخواهم به جای دعوامواظب بعضا...........وحتی ................ باشند ومن الله التوفیق_س.م.ج.م._
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
پیشنهاد می کنم این ایده را برای بعضی از دیپلماتهای سابق کشورمان داشته باشید ، آن موقع لباس یقه دیپلمات و حالا ...
فر ناش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
به نظر افرادی که می خوان مصلح همه جامعه باشند ، اینا باید چگونه باشند که انشا.. وارد بهشت بشن؟ لطفً با علم فراوانتون اهنمایی بفرمایید.... !!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
در سینما و تلویزیون باید فقط به کسانی اجازه مطرح شدن داده شود که پایبند به ارزشها باشند! افراد دو شخصیتی تاثیرات مخربی روی فرهنگ جامعه دارند و اگر اصلا ازشون استفاده نشه بهتره!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
اگر به بخش نظرات اخبار سایت مراجعه کنید می بینید این خبر جذابیت بیشترب برای مخاطبین صراط داشته چون خیلی نظر دادن اونم فقط به خاطر تیتر و عکس ها! به نظرم سریعتر این خبر رو بردارید ضمنا فکر می کنم به لحاظ شرعی هم علنی کردن اشتباهات بقیه به این شکل ( نشان دادن عکس) در سطح وسیع اشکال دارد
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
مقصر مائیم که به این .......... ها بها میدیم
اصلا جای این ........ ها توی صداو سیما نیست - شهدا شرمنده ایم- ببخشید ما ملتی حق نشناسیم
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
با سلام شما خود شیطان هستید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
باسلام نمیدانم شماچه چیزهستیداماهمینقدربه شمابگویم مملکت ماازاینکه شمافکرمیکنیدخیلی بدترهست عده ای ازمردم به شام شبشان محتاج هستندبجایی اینکه دنبال اینگونه مسائل برویدعکس چهارتاهنرپیشه رانشان میدهیدکه موی سرشان بیرون زده است.خداعاقبت مارابخیرکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
چرا نیروی انتظامی فقط جلوی زنهای مردم رو میگیره و جلوی این بازیگران رو نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
منشور اخلاقی هنرمندان هم باید ابلاغ واجرا شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
آفتاب که در لطافت طبعش خلاف نیست .
درباغ لاله روید و در شوره زار خس
اینها همان راهی را می روند که هنر پیشه های طاغوت رفتند با این تفاوت که آنها در حکومت طاغوت اینطوری شدند و اینها در حکومتی که شاهد هزاران شهید برای تحققش بوده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
بازم ضرغامی می گه 2000 ماهواره خطر داره خطر !
ورامینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۳
مگه تو قرآن نخوندید و لاتجسسوا
این کار شما مصداق اشاعه منکر هستش و هم گناهه.
چه کسی به شما اجازه داده وقت بزارید اون ور پرده با اینور پرده رو به نمایش خلق الله بگذارید.
بخدا از شما انتظار نداشتم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
تجسس نیست تابلو است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
برای ما جانماز آب نکش ولاتجسسوا مال جاییه که فحشای آشکار نباشه اینها یک روی دیگر سکه شان است که خود منتشر می کنند برای مشتری پیدا کردن در سینما به ............. و....... هم ....... را ارسال می کنند تو هم مثل مسئولان صداوسیما و ارشاد مثل اینکه از اوضاع فرماسونری سینما خبر نداری که چطور سال ها دارند همین سوگلی های سینما با برنامه مشخص فساد وفحشا را در دختران وپسران ما متدینان نیز رواج می دهند.
توجه کنید بازیگران ................ ساختمان پزشکان تقدیر ویژه شده اند.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
تو کجا زندگی میکنی.عین روز روشنه
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
دمتون گرم!خيلي فيض برديم
نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۳
تف به ریا


99درصد این بازیگرا فرقی نمیکنه زن یا مرد ریاکار و دروغگو هستن
زندگی شخصیشون یک چیزه و چیزی که از خودشون برای عوامفریبی نشون میده چیز دیگه اییه
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۴
سلام.
بع نظر من که با حجاب خیلی زیبلتر و معصوم تر بودن .
اگر خودشان مقایسه ای بین این تصاویر داشته باشند متوجه می شوند که کدام زیباتر است.

البته خیلی خوب است که فیلمهای ما با پوشش مناسب تهیه می شوند هرچند که بازیگران به آن اعتقادی نداشته باشند
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
به خدا راست میگی مخصوصا زیبا بروفه آخه این چه ریختیه
یقین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
بسیجی .......... فکر کردی تو کی هستی که واسه همه ایراد میگیری ............ ........
k-5
|
Iran, Islamic Republic of
اين چيزا در حد عقل ناقص تو نيس به زندگيت برس
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
تو اول بگو زمان جنگ شماها کجا بودیدو کی بودید تا یه فکری برات بکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
تشکر از اینکه آنهائی را هم که نمیدانستند ، با خبر کردید
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
شما میتوانی مثل کبک سرت را زیر برف کنی و چیزی نبینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید ........
واقعاً حقیقت از زهر هم تلخ تره
با تشکر از صراط ولی نمایش این عکس ها بیشتر کمک به قبح زدایی از این عمل میکنه تا آگاه سازی!
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
تازه تشویقشون هم میکنند ومفت ومجانی اینها را میفرستند خانه خدا!!!
دیگه چه انتظاری از دختران دارید؟
یییی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۲
اینا اول ........ میشن بعد بازسگر مگه نمیدونی از قدیم اینجوری بوده تک و توک ...............
بنده خدا
|
France
|
۱۷:۳۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
ای داد از دست شما . . . بیداد از دست شما
بابا به شما چه مردم پیش خودشون چه کاره اند.دست بردارید از این کار کثیف.این کار شما تخریب چهره مردم و اجتماعه هیچ جای اسلام هم بهش حتی اشاره نشده.خجالت بکشید.
با این کاراتون میخواید هم آبروی نداشته خودتون رو میبرید هم امام زمان رو؟
شما فکر کردید آقا بیاد یه دوربین نصب میکنه رو هر نفر ببینه همیشه یه شکله؟
تف به روی بی غیرتتون....
عکس ....................... رو از یه محفل دوستانه (که صد در صد با بیرون فرق داره )بذارن تو نت بگن بیان تماشا حال میکنین؟
اینو فقط به خودتون میگم دست از این خشک مغزی ها برداریر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
جالبه اگه عکس‌های بازیگرای خارجی رو ببینید بر عکسه یعنی داخل فیلم ها همه جور ارایش می‌کنند اما عکس‌های عادی ساده اگه یه جستجو بزنید عکس داخل فیلم و عادی‌شون همه جا هست.
جلو این بازیگران رو بگیرند دیگه مردم از اینا الگو نمی‌گیرند
عبود اشرف كميل
|
Netherlands
|
۱۹:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
لاالله الاالله مگر در مملكت امام زمان از اين چيزها هم هست عبود از كاستاريكا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۳
چرا با چاپ عکسهای شخصی عابروی افزاد را میبرید ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مگه این ها" عابرو " هم دارن؟
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
صراط جون آدرس یه کلاس سواد آموزی رو به این بده .شاید سواد دار شد نظرشم عوض بشه
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۶
۴
عزیزم اهمیت جانبازان و شهدا و منافع مملکت چه ربطی داره به حجاب اسلامی یه خانوم. اگه منافع یه کشور قرار بود با حجاب تامین بشه که ما باید شماره 1 تو دنیا بودیم در حالی که تو همه مسائل از آخر اولیم و تنها کشوری هم هستیم که حجاب زورکیه. چرا حرفای پوچ و خالی از منطق میزنید. حجاب فلان خانوم به شما و منافع مملکت چه ربطی داره. اصلا این یه مسئله شخصی هست و اگر هم حجابی هست شک نکنید بالای 90% به خاطر قانونی هست که تو ایران داریم. شما اگه خیلی زرنگی بشین بکم فکر کن. این حرفی که شما میگی آدم رو یاد جاهلیت اعراب قبل اسلام میندازه. الان قرن 21 هستیم یکم به خودتون بیاید.
ناشناس
|
United States
به نظر من تو یکی دیگه اظهار نظر نکن . اصلا کسی که تو آمریکا زندگی می کنه حق اظهار نظر درباره ی زندگی مردم توی ایران رو نداره.
مرتضی
|
United States
اینقدر بدم میاد از این روشنفکرهای بی عقل.داداشم این عقلو به کار بنداز آکبند تحویل عزراییل نده
observer
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
.................. الان این عکسا رو منتشر میکنی انتشار فحشا نیست؟
الان با انتشار این عکسا باعث هدایت بازیگرا شدی؟ ن........ الان زنگ زدندی و گفتندی بعد از این کار ........ ضجه ها زدمندی و توبه کردمدندی
جرات داری انتشار بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
عکس های تکی ممکن است از آلبوم شخصی افراد انتشار یافته توسط سایت جرم محسوب میشود . مراجع قضائی به دلیل حرمت شکنی سایت و ورود به حریم خصوصی افراد رسیدگی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این عکس ها توی سایت های این خانم ها انتشار یافته . اتفاقا بازیگرها دوست دارند عکس های زننده انتشار بدهند که توجه بیشتری به خود جلب کنند . این هم مرضی است .......... هر چی زشت تر اداش بیشتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
چرا بازیگران، که فراوان خود را مبادی آداب می دانند برای دریافت مزدهای میلیونی، کلی به مردم دروغ می گویند؟
شفدر باقالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
برخی از این عکس‏ها مربوط به خلوت و مراسم هایی زنانه است و چاپ و نشر آن جایز نیست.
"این تذهبون"
Timoochino
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۵
۰
خوب وقتی حجاب زوریباشه نتیجه اش همینه یکم که آزاد میشن دیگه حد و حدود نمیشناسن...تا میتونن خودشونو روغن کاری میکنن...اون دوستمون راست گفت خیلیاشون با حجاب بهترند....
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
تو ایران بر عکسه، خارجیها خودشون رو بزک می‌‌کنان برای صحنه فیلم و تو زندگی‌ خصوصی خیلی‌ راحتن از جهت لباس و آرایش

آییشالا درست می‌شه، یه صد سالی‌ باید صبر کرد
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
این نتیجه مدیریت انفعالی جبهه خودی در بخش فرهنگ است .
در صداوسیما ............. و ......... بجای تربیت نیروی انسانی و تقویت هنرمندان حزب اللهی هرچه آمد گفتند ان شاءالله خیر است و تدارکاتچی آنها شدند وارشاد سال های اخیر نیز ............ و ............ در ارشاد همینگونه عمل کردن وکادر سازی نشد و کار به مافیای فرماسونری سینما واگذار شد.
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
............... ارشاديون
مجید رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۱
۴
لعنت خدا به ذات آنهایی که اجازه میدهند این ...............ها در فیلم های مذهبی بازی کنند ما در کنار شهدا جلوی همه آنها را در پل صراط خواهیم گرفت.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
آقای ورامینی اولا این مصداق ولاتجسسوا نیست چون این عتیقه ها در ملا عام اینطوری ظاهر میشن! ثانیا اینهایی که اینقدر در وضعیت عادی به حجاب بی توجهند بهتره که هیچوقت بازیگر نشوند. ای کاش دست اندرکاران فرهنگی کشور در صدور مجوز برای کارگردانان و بازیگران دقت بیشتری نمایند و پولهای بی زبان و نجومی را به امثال اینها ندهند!
شریفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۴
۴
اکثر بازیگران از کثیف ترین آدمها هستند که فکر میکنن بازیگران رو باید حلوا حلوا کرد چون این توهم رو دارن که بازیگری کار مهم و تاثیر گذاری در عالم خلقت محسوب میشه . خدا همشون رو شفا بده
ناشناس
|
Aland Islands
|
۱۴:۲۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۴
۴
خوب معلومه که اینها اعتقادی به حجاب ندارند. حجاب مال بیسوادهاست. بیسواد که نمیتونه هنر پیشه بشه.
ناشناس
|
Aland Islands
لابد تو هم باسوادی ............ ...........
مملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
میگم که بهتره که این عکسهارو بردارن به جاش عکس مادر بزرگای این هنرمندان که چهره زیبای اشرف مخلوقات هنر خداوند در آفرینش است را به نمایش بگذارند تا عزیزان دل برادر راضی بشوندمگر نمی گویندکه خداوند زیباست وزیبایی را دوست دارد .صدق الله العلی العظیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۶
۳
واسه صراط متاسفم
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
احتمالا صراط هم واسه شما !
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۷
۶
دین و حجاب زورکی همینه دیگه
شاهد
|
United Kingdom
تو که در انجا راحتی نه!!!دین را گذاشتی در کوزه و کشف حجاب هم که چه عرض کنم.پوشش نیمه ............. را شاید برگزیدی
الی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
ای بابا چه دل خوشی داری شما - صداسیما اصلا دنبال ادم سالم نیست از خداشه یه همچین ادم نماهایی تو سیستم باشند... نه فق تو سینما و سریالا همه جاش از هم بدتره
asad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۴
۳
دلقک های دیروز .....هنر---مند امروز
هر کسی به اینها دور داده مقصره... که خودمونیم
غلامرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
ای کاش اینها می فهمیدند که باحجاب چقدرباشخصیت ونیززیباترند ودرهمه جا محترمتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
خدا حفظشون کنه
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
هر کس عقیده ای دارد
جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۳
حیف از جمهوری اسلامی که به دست ما نااهلان ضایع می شود و فرهنگ آن به تاراج برده می شود. یا امام زمان(ع) معذرت.
6.......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۲
آخرالزمانه دیگه.خدا رحم کنه.در سوره معراج خدا میفرماید روزی که برابر 50000 سال است و در سوره مزمل میفرماید چرا کافران تقوی پیشه نمیکنند برای روزی که بچه ها از هیبت اون یکمرتبه پیر میشوند.میخان چی جواب خدا و پیغمبرو و.....بدن.
بازیگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
اگر خاطرتون باشه توی یادداشتی که از یک روحانی توی همین سایت خودتون منتشر کردین، ایشون هم معتقد بودن که با حجاب کامل نمی شه بازیگر حرفه ای شد. اون چیزی هم که جلوی دوربین از این بازیگران دیده می شه، اسمش روش هست دیگه: بازی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
نبایداین ها را الگو قرار داد
یحیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۲
شما خجالت نمی کشید این عکس های زننده را نتشر می کنید؟ شک نکنید گناه شما کمتر از این خانم ها نیست
mohamad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
هنر پیشه یعنی همیشه نقش بازی میکنه پس نباید بیش از این انتظاری داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
يک هنر پيشه زن ازنقش يک راهبه تا يک فا.....رابازي مي کند مهم اين است که الگو نباشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۱
واقعا دست مريزاد به كشور اسلامي .................... و ............... . ..................................................... .
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۵
۱
باید دید راز اینکه هنرپیشگی مترادف با هرزگی و کثیف بودن است در چیست؟
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
این که چیزی نیست من شنیدم بازیگرا ................... واین مسائل براشون خیلی راحت وعادیه...
گارگردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
تازه خیلی از این بازیگر ها اوج تعالی هنر خودشون رو ......... توی سینما میدونن هر از چند گاهی هم از نبود این جریان توی سینما انتقاد میکنن ........
خوب دیگه هر چی باشه اینها هنرمندن دیگه ؟؟ درکشون کنید ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۳
این حدیث رو فراموش نکنیم که از اهل بیت است و ما هم رهرو انها که می فرماید: اگر از هفت گناه کبیره مسلمانی نیز خبر داری باز باید پرده پوشی کنی چرا که ابروی یک مسلمان از خانه کعبه هم بالاتر است!! حالا ما چه به مجوزی این عکس ها را منتشر می کنیم؟! ایا شارع مقدس به شما اجازه داده؟! شما خدا را در نظر بگیرید! شما که مسلمانید و ادعای شیعه بودن و ولایی بودن دارید!! شما چرا؟! روز قیامت چه پاسخی دارید؟
شاهد
|
Iran, Islamic Republic of
وقتی خودشان در ملاء عام تظاهر به گناه می کنند دیگر چه پرده پوشی؟؟؟همین طرز تفکر امثال شماها میدان را برای فاسقین وفاجرین باز گذاشته است.
سرخه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
چرا فقط انتقاد میکنیم دولت بیشترین بودجه را در اختیار حوزه واداره ارشاد جهت تقویت واشنائی جوانان به فرهنگ وشریعت اسلامی قرار داده است انها چکار کردهاند بجز دوری جوانان وانحراف انها چرا واقعیت را به مردم نمی گویید مگر چند سال از انقلاب گذشته هنوز خون شهدای ما خشک نشده است اقایان دست اندر کار کی میخواهند وارد عمل شوند واین موضوع را چاره اندیشی کنند بدانید اینها ایرانی هستند وبه کشورشان افتخار میکنند اما راه وروش غلط بود به امید......
مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
باور كردم! راستي، اون ٢١٠ ميليون تومني كه به هديه تهراني دادند از بودجه كدوماشون بود؟!
ناشناس
|
Norway
|
۱۴:۰۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۵
۱
حجاب زورکی همینه داداش. همونطور که کسی که چادر دوست ئتره رو با زور نمیتونی با ........... بفرستی لب ساحل، برعکسش هم صادقه. حالا انقدر زور بزنین ببینیم چی میشه. از .............. به اینجا رسیدین. باز هم ادامه بدین، ما مرده شما زنده، ببینیم میتونین با پلیس بازی به کسی زور بگین یا نه. اون هم پلیسی که از قاتل پل مدیریت فرار میکنه و زورش رو به دخترای مردم فقط بلده نشون بده!
مرتضي
|
Norway
اين حرف شما درسته، كسي هم نمي‌خواهد اينها را آدم كنه. برن توي خونشون هر ... دلشونمي‌خواد بخورند. ولي وقتي در محيط‌هاي عمومي هستند غلط مي‌كنند هر غلطي دلشان خواست بكنند. تا نباشد چوب تر، بقيه‌اش را هم كه مي‌دانيد.
ali
|
Norway
ببين اينا محصول فرهنگي سي سال نظام آموزش و پرورش همين نظامند پس يه جاي كار ايراد داره ، درضمن مرتضي ...و.... تويي كه مردم ايران رو با مثال "تا نباشد چوب تر فرمان نبرند گاو و خر" مقايسه مي كني.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۴
۳
خدا همشونو لعنت کنه ... ان شالله که آتش جهنم آماده عذاب اونهاست
بی بصیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۰
سلام
یقین بدانید که حیا مقدم بر حجاب است!
.....واینها اصلا حجاب تدارند در مورد اون یکی خودتان قضاوت کنید.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
عقده خود نمایی که شاخ ودم ندارد!من میدونم حجاب برام مفیدتره به هنر نمایی یا بی هنری اینهام کار ندارم
علیرضا حقیق پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۵
۰
به همه چی کار دارید چرا به زندگی خصوصی مردم دخالت می کنید هر کس هرجور دوست دارد می تواند بگردد جوابش را هم خودش در دنیا و اخرت پس می دهد به دیگران چه؟
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
:)) خندیدیم .... شما نگران .................... باشین ((:
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
واقعا که ... ،؛
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
متاسفم برای مملکتی که الگوهاش این مثلن آدم ها هستن. چند سال ژیش نتیج یه نظر سنجی تو امریکا در مورد ده شغل پرطرفدار رو دیدم که بازیگری در رده چندم و آتش نشانی در رده اول بودفکرشئ بکنید چرا؟
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۳۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
این ها همه بازیگرند. پس به جای این همه شرو ور گویی بهتر است درباره چیزی صحبت کنیم که از بالا به ما دستور ندادند.
میم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
عکس ........... خودتون بود هم همینجوری میزدین؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
تاریخ مصرف اینها راتعین کنید که مردم از کالای فاسد استفاده نکنند
بشاگردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۲
نمیدونم چرا این روزها سایتها خبرگزاریها وووو تصاویر نوامیس مردم را انعکلس میدن...عزیزان اینها نوامیس مردم هستند هر روزی با یه تصاویری سایتهای خود را به روز میکنید آن هم تصاویر نوامیس مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
چهره واقعی سینمای کشوردر بیشترنقاط این این سرزمین همین هست که هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
سلام
فكر مي كنيد انجام اين كارها فايده اي دارد
شما دقيقا كاري را انجام مي دهيد كه شيطان مي خواهد
فكر مي كنيد مردم خبر ندارند
از همكاري شما كمال تشكر را داريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
خوب حالا که چی؟ اینجوری محبوبیتشون رو هم بیشتر می کنید...
یکی بادونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
اینا که چیزی نیست فیلم فحشا گری بعضی از بازیگران ما اخرشه مثل ............ ........... ........... این سه تا شاخسترین هاش هستن ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
تا کسی به کاری،از جمله حجاب ایمان نداشته باشد،نتیجه وضع موجود است.باید در جهت ایجاد،تعمیق این باور کار کرد.اگر ما را باور ندارند،مشکل را شناسایی کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۴
۱
خداوند در آیه 19 از سوره نور می فرماید:
« ان الذین یحبون ان تشیع الفاحشه فی الذین امنوا لهم عذاب الیم » .
''ترجمه:برای کسانی که دوست دارند فحشا در میان اهل ایمان شایع شود عذاب دردناکی آماده شده است.''
یه دونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۴
۰
مهم انسانیت وسلامت فکری ومعتقد به معیار وارزشها بودن است و شاید تمام این هنرپیشگان از تمام کسانی که نشسته وقضاوت میکننداز این سالمتروجلوتر ازما باشند و فراموش نشود که ما در کشوری هستیم که در کنار اسلام تمام بزرگان دم از آزادی میزنند ودر کشوری که آزادی باشد نباید به مسائل شخصی که هر کس خود در یوم الحساب پاسخگوی آن خواهد بود دخالت کرد وبهتر این است که به فکر پیشرفت کشور ونزدیک شدن به اسلام واقعیوباطنی باشیم تادولت ایران نیزبا این نوع نگرش وقضاوتهای طالبانی چهره ای طالبانی به خود نگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۵
۰
صراط جون خدا وكيلي عكس اطرافيان خودتون را بذاريد تا بلينين أونا چه پوششي دارند
فاطمه سادات حسینی
|
United States
|
۱۴:۵۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
برای اینکه بازدیدتون بالاتر بره پیشنهاد می کنم بجای انتشار این تصاویر از بازیگران، یکی از کارهای زیر یا هر دوی آنها را باهم انجام دهید:

1-حافظه رایانه بازیگران را بدزدید و عکس های بی حجاب تری از بازیگران منتشر کنید تا بازدید سایتتان خیلی بیشتر بالا رود

2- در خانه، محل های خصوصی این بازیگران، دوربین مخفی بگذارید و تصاویر را اختصاصی منتشر کنید؛ می دونید چقدر بازدیدتان بالا می رود. تازه در این روش تصاویر ........................ را هم می توانید منتشر کنید، خیلی جذاب است، نه؟!

-----------------------------------------
در تقسیم بندی شما، تنها می توان به این نتیجه رسید که شما هم مثل زبیریان و عباسیان تنها اهل تزویر و ریا هستید و مطمئنا اهل دین و تقوا نیستید و اکنون همان کاری را می کنید که زبیریان در زمان خروج مختار از امارت کوفه کردند(هیاهو) تا صدای مختار به بقیه نرسد...
--------------------------------------
خدا اسلام و مسلمین را از شر ریاکاران و اهل تزویر نجات دهد...
فاطمه سادات حسینی
|
United States
|
۱۴:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۶
۴
برای اینکه بازدیدتون بالاتر بره پیشنهاد می کنم بجای انتشار این تصاویر از بازیگران، یکی از کارهای زیر یا هر دوی آنها را باهم انجام دهید:

1-حافظه رایانه بازیگران را بدزدید و عکس های بی حجاب تری از بازیگران منتشر کنید تا بازدید سایتتان خیلی بیشتر بالا رود

2- در خانه، محل های خصوصی این بازیگران، دوربین مخفی بگذارید و تصاویر را اختصاصی منتشر کنید؛ می دونید چقدر بازدیدتان بالا می رود. تازه در این روش تصاویر ارتباط بازیگران با همسرانشان را هم می توانید منتشر کنید، خیلی جذاب است، نه؟!

-----------------------------------------
در تقسیم بندی شما، تنها می توان به این نتیجه رسید که شما هم مثل زبیریان و عباسیان تنها اهل تزویر و ریا هستید و مطمئنا اهل دین و تقوا نیستید و اکنون همان کاری را می کنید که زبیریان در زمان خروج مختار از امارت کوفه کردند(هیاهو) تا صدای مختار به بقیه نرسد...
--------------------------------------
خدا اسلام و مسلمین را از شر ریاکاران و اهل تزویر نجات دهد...
مدیر پایگاه با سلام
ممنون که تجربیات خود را در اختیار ما قرار دادید .
الهی آمین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States
خوشم اومد صراط.......عالی جواب دادی""
سردبیر به این میگن!!!!!
____________________________
ممل
|
United States
خدا مختارو بيامرزه كه لااقل با فيلمش يه چيزايي به گوشتون خورد كه امثال شماها توو تصورات ذهني خودتونو مفسر و تحليلگر تاريخ اسلام جا بزنين .... تا قبل از سريال مختار اسم زبيريان و عباسيان رو شنيده بودي ؟
محمد
|
United States
سايت صراط ميبينم كه فكت آويزون شده از كامنت خانم فاطمه سادات حسيني.
جوابي بهتر از اين پرت و پلائي كه گفتي نداشتي بهش بدي نه؟
ناشناس
|
United States
فاطمه خانم خیلی بد بین وظاهر بین هستی که نمیتونی مسایل تفکیک کنی.تشخیص بد دین ادم به باد میده.کاش یه کمی از درایت مختار داشتی
علی « تنکابن »
|
United States
بنده فارغ از آنکه آیا جواب شما به حق بوده یا خدای ناکرده ناحق؛ باید خدمت دوستان صراطی عرض کنم که:
از جواب تان خیلی خوشم آمده است و جالب بود. یاعلی
محمد
|
United States
بسیار نظر بی ربطی دادی.
مگه اینها عکس خصوصی بازیگران بوده؟!
اینها تصاویری است که در سایتها و با میل و رغبت خود بازیگران منتشر شده. کدامیک از این عکسها، عکس خصوصی بازیگری بوده! که شما این نظر بی معنی رو دادی؟!
مهدي از مشهد
|
United States
بس كنيد بابا.با هم دعوانكنيد.بالاخره
درست ميشه
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۳
از كوزه همان تراود كه در اوست
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۲
۱
ببخشيد اين همه داد ميزنيد كه فلان كشور حجاب رو ممنوع كرده وا مصيبتا آزادي ندارن.مگه حجاب زوركي ميشه سنبل دموكراسي؟
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
صراط من يه سوال دارم ممنون مي شم طبق روال گذشته جواب منو بدي:
س)) عكس 3 و 4 كه متعلق به يك هنرپيشه است نه از نظر پوشش و نه از نظر حجاب موي سر كه كاملاً پوشيده است چرا اون هم جزو دسته ي بدهاست؟
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۰
۲
مشکل اینه که مسئولان فرهنگی ما خودشون رو به خواب زدن و نمی خوان یه وضع به سامان رو تو این زمینه ایجاد کنن. مگر هنرمند متعهد کم داریم. گروهی با قدرت سرمایه وارد سینمای ایران شده اند و با ادعای روشنفکری به ریش اسلام می خندند. کاش امام امروز بود و با قاطعیت جلوی این افتضاحات رو می گرفت کاش این اح........ های به ظاهر فرهنگی کمی فرمایشات امام خامنه ای را آویزه گوش می کردن تا امروز این چنین بی حرمتی عده ای به اسلام را نمی دیدیم
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
همه جا همین شده این از بی غیرتی مرداست.البته مردام بدشون نمیاد زناشون اینطوری باشن تازه بعضیازناشونو تشویق میکنن. باور داری راس میگم
رضا
|
United States
|
۱۳:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱
۴
ممکنه يکی از همين افراد بد حجاب جزو مومنين باشه
و شما با اين کارتون باعث ميشين آبروی يک مومن بره
اگه مومن نميتونه گناه کنه پس اين چيه:
الهم مغفر للمومنين و المومنات

الان حجاب توی متن جامعه همينطوره اين مخصوصه بازيگر
و غير بازيگر نيست

ولی وقتی اينطوری اين افراد رو از متن جامعه جدا ميکنيد
وبطور مشخص ازشون اسم ميبريد و نشونشون ميديد
اين ميشه بردن آبرو

ممکنه بگيد اين عکس ها مال سايتهای ديگه است
خوب اين يه امتحانه برای آدمی که به نهی از منکر علاقه داره
اول خودش نبايد نگاه کنه نه اينکه هم نگاه کنه
هم بزاره توی سايت بقيه نگاه کن

ممنون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States
آقا رضای گل"""
چرا توجه نمیکنید؟؟؟؟؟
این عکسا نه یواشکی گرفته شده.....نه عکاسش ..نفوذی صراط بوده.....نه محفل خصوصی بوده""""""""

خود این بازیگران.....راضی هستند که عکس شان...در هرجایی منتشر شود......چون اگه نمیخواستند اینطوری ...خودشون رو شبیه میمون در نمی آوردند!!!!!!
______________________________
همین خانم زیبا بروفه.....که .دیشب توی برنامه جشنواره کیش نشان داده شد"""
هیچ از خود پرسیدید که چرا تصویر کلی ای از این خانم نشان داده نشد؟؟؟؟؟
________________________________
عکس خانم بروفه رو در تصاویر بالا نگاه کنید......انگاری میخواد بره........ ......... .................................... !!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۳
۲
عالی بود حقیقت موجود را نشان می دهد کاش می توانستیم به بقیه هم نشان دهیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۴
۲
عالی بود حقیقت موجود را نشان می دهد کاش می توانستیم به بقیه هم نشان دهیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۴
۳
بابا شمام که فکرمیکنید درمورد کیا دارین نظر میدین ، حیف وقت . البته خودم هم تو دام افتادم
khadeem69
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
واقعا خوشحالم که این مطالب اینقدر مورد توجهه
چه بسا خود این بازیگرا بیشتر خوشحال باشند که مورد توجه قرارگرفتند چون غیر از این نمی خوان.

دست گلتون درد نکنه خبر خوبی بود با عکساش برای ورود به ماه مبارک رمضان.

تقبل الله منکم
سامان الف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
۲
۲
این خانم ها برای چی اینقدر خودشون رو بزک کردند؟ یعنی میخوان بگن چی؟ من خیلی ...... نه من خیلی ... شدم؟!!! داره ................ یا اینکه میخواد .....................!!!!!!!! :دی
پيرو ولايت
|
Netherlands
|
۰۰:۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱۲
بنام خدا
حيف از چادر كه شده بازيچه عده اي بازي گر!!
اينها حرمت چادر را از بين مي برند
چرا نسبت به فيلم هاي سينمايي وبرنامه هاي تلويزيون نظارتي وجود ندارد؟
همين فيلم ها وبازي گر هاو...براي به انحراف كشاندن بخشي از جوانان ما كافي است!!
پيرو ولايت
|
Netherlands
|
۰۰:۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
ببخشيد كلمه نظارت اشتباه تايپ شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۳
۴
اون عکس های خصوصی ناموس مردمه است

اگر خود شما به صراط مستقیم اعتقاد دارید .
پس کار شما بدتر از کار اونها اگر نباشه کمتر هم نیتس
روشنفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۳
۳
این دو رویی در همه جای جای کشور دیده میشود و خدا رحم کند به جوانها...........
اعظم سبحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۰
۶
۰
قال رَسولُ الله(ص):

•بی تردید مخوف ترین چیزی که از آن بر شما بیمناکم،شرک اصغر است. پرسیدند:«ای رسول خدا ! شرک اصغر کدام است؟» فرمود:«ریا. خداوند عزوجل در روز رستاخیز هنگامی که جزای عمل بندگانش را می دهد،[به ریاکاران] می گوید: بروید نزد آنان که برایشان ریا می کردید و ببنید آیا پاداش اعمال خود را نزد آنان می یابید؟»
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
اینکه می گید به حجاب اعتقاد ندارن که اظهر من الشمسه، بابا اینا توی فیلم نقش بازی می کنن. این رو که دیگه باید بفهمید
ع ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
با تشكر ولي ...
دریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
ولی واقعا به نظر من زندگی هرکی به خودش مربوطه.
قضاوت شماها که غیبتم به حساب میاد گناهش از همه بیشتره.
من بیشتر از اینا برای شما متاسفم...
ناشناس
|
Thailand
|
۱۴:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
مشکل از بازیگر نیست مشکل اینه که حجابو اجباری کردین وبعد به حجاب ارزش میدین و بیحجابو ادمی که اصلا بویی از آدمیت نبرده. اگر خدا هم مثل شما بود دیگه بهشت و جهنم بی معنی بود. منظورم اینه که اگر واقعا میخواین حجاب ارزش داشته باشه باید تو داشتن یا نداشتنش آزادی وجود داشته باشه وگرنه این بدبختام مثل بقیه وقتی جای رسمی میرن مجبورن برای کارشون حجاب داشته باشن و نه ارزش حجاب. مطمین باشید این چیزهام فقط تو قشر بازیگر وجود نداره. اصلا در این زمان حفظ حجاب قداستشو از دست داده. ارزش حجابو کسی میفهمه که تو زمان رضاشاه حجاب داشت با زور چادر از سر زنا میکشیدن اما حجابشو حفظ میکر و براش مهم بود نه اینکه الان برای رسیدن به مقامات دولتی و بالا حاضرن هر ریاکاری بکنن.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
ببینید جامعه فرهنگی ما دست کیاست!!!!
خودشونم الگو میدونن!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
خیلی ...........ند
kimiya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
خیلی جالب بود ................
ismail
|
United States
|
۰۶:۰۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
بد نبود
انا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۷
واقعاازهرچی بازیگرزن توایران حالم بهم میخوره جلودوربین باحجاب پشت دوربین بی حجاب لخت هستن اینقدتوایران براخودشون ازادن که بعدن میگن کجای ایران ازادی هست واقعامتاسفم براهمشون.!!!
انا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
من ازهرچی بازیگرتوایران حالم بهم میخوره بابااینابخداجلودوربین اینقدخودشون سنگین باحجاب میگیرن ولی پشت دوربین ازاین عکسهابدترن براهمین تومملکت مادختراوزنااینقدبدشدن خب دیگه الگومیگیرن ازاینا.اینقدازادن که بعدمیگن توایران ازادی نیست دیگه ازاین عکساباکاراشون ازادی بیشترمیخوان؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳۰
هر خونه ای دستشویی میخواهد خوب ...........
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بدبختا بتون میخندن این بازیگرا به خاطرششون انقدر بحث نکنید دیوونها . خاک بر سر بیکارتون کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
۰
۰
صد سال سياه پوزش نطلب كه اين كار خودش ترويج و اباهه گريه
الان در اين صفحه دقيقا چه درديو دوا كردين؟ آسيب شناسي كردين؟ راهكار دادين؟ يا بيخودي آب توي هاون كوبيدين؟
بسيار بي فايده!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز