۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
رئیس دفتر رهبری:

مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کنند

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تکرار کارشکنی‌های دولت عربستان نسبت به بررسی فاجعه منا ‌گفت: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کند.
کد خبر : ۲۶۲۰۷۴
صراط: رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سخنان و موضع‌گیری حضرت‌‌آقا دولت عربستان را تکان داد، گفت: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی در حاشیه هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: سخنان و موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب دولت عربستان را تکان داد.

وی با تاکید بر اینکه گروه حقیقت‌یاب باید پیگیر فاجعه منا باشد، افزود: اعضای گروه حقیقت‌یاب باید متشکل از تمامی کشورهای اسلامی باشد تا فاجعه منا به‌صورت کامل و جامع پیگیری شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تمامی کشورهایی که در فاجعه منا کشته دادند باید سخت پیگیر کارشکنی‌های عربستان باشند، تصریح کرد: هر شخص یا مسئولی که در فاجعه منا کارشکنی کرد باید مجازات شود.

این مسئول فاجعه منا را یکی از فجایع بزرگ جهان اسلام دانست و اظهار کرد: فاجعه منا چه عمد و چه شبه‌عمد با بی‌کفایتی آ‌ل سعود به‌وقوع پیوست.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در نوشهر، گفت: رهبر معظم انقلاب موضع خود را با برخورد سخت و خشن نسبت به کارشکنی‌های آل‌سعود اعلام کردند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تکرار کارشکنی‌های دولت عربستان نسبت به بررسی فاجعه منا ‌گفت: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رهبری آل سعود