۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

تساوی ایران مقابل عمان در نیمه اول

تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل عمان در پایان نیمه نخست به تساوی رسید.
کد خبر : ۲۶۲۱۴۱

صراط: دیدار تیم‌های فوتبال ایران و عمان در گروه D مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 آسیا عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه سلطان بن قابوس مسقط با حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به علت درگذشت هادی نوروزی بازیکنان ایران با روبان مشکی روی سینه خود در زمین مسابقه حاضر شدند.

در همان دقایق ابتدایی بود که عماد الحسنی بازیکن عمان در یک موقعیت خطرناک قرار گرفت اما علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی توپ را با پایش به کرنر فرستاد.

عمانی‌ها در اوایل بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقایق 11 و 12 پشت محوطه جریمه ایران صاحب ضربه ایستگاهی شدند اما به نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه حقیقی خلق کنند.

در دقیقه 16 روی حرکت خوب وریا غفوری از جناح راست ایران صاحب ضربه ایستگاهی شد که ملی‌پوشان ایران هم از آن بهره‌ای نبردند.

در دقیقه 22 عمان از جناح راست صاحب ضربه ایستگاهی شد که پس از سانتر با ضربه سر امید ابراهیمی توپ به کرنر رفت. روی ضربه کرنر هم عمانی‌ها شوتی به سمت دروازه ایران زدند که با واکنش حقیقی روبرو شد هرچند که پیش از آن خطای بازیکن عمان گرفته شده بود.

در دقیقه 25 عمانی ها روی ضد حمله موقعیت خطرناکی را روی دروازه حقیقی خلق کردند که ضربه عماد الحسنی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 32 احسان حاج‌صفی پرتاب اوتی را در محوطه جریمه عمان انجام داد که مهدی طارمی روی هوا برخوردی با دروازه‌بان عمان داشت که با اعتراض بازیکنان حریف روبرو شد. 

در دقیقه 43 احمد مبارک بازیکن عمان از پشت محوطه جریمه ایران ضربه‌ای را به سمت دروازه حقیقی زد که با واکنش گلر ایران همراه شد.

قضاوت این دیدار برعهده والنتین کوالنکوف از ازبکستان است. وی در نیمه اول به عید الفارسی از عمان کارت زرد نشان داد.

منبع: فارس