۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

مسی ۲۲ ماه زندانی می‌شود؟

ستاره تیم فوتبال بارسلونا به خاطر فرار از پرداخت مالیات به ۲۲ ماه حبس تهدید شده است. این درحالی است که مسی و باشگاه بارسلونا علیه دادگاه متحد شده اند تا مانع از نهایی شدن این حکم شوند.
کد خبر : ۲۶۲۲۰۰
صراط: به دنبال واکنش شدید باشگاه بارسلونا نسبت به اخباری که حاکی از این بود شاید لیونل مسی آرژانتینی به ۲۲ ماه حبس محکوم شود، مسی هم علیه دادگاه اعلامیه شدید اللحنی منتشر کرد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر این که ممکن است لیونل مسی به خاطر فرار از مالیات به ۲۲ ماه حبس محکوم شود. پس از انتشار این اخبار باشگاه طی بیانه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و از ستاره آرژانتینی خود دفاع کرد.

شرکتی که مدیریت حقوق قانونی لئو مسی را برعهده دارد نیز با صدور بیانیه‌ای بازگشت دوباره او به دادگاه را رد کرد. مدیر حقوقی مسی گفت در هفته‌های آینده و پیش از تشکیل دادگاه جدید، با ارایه مستنداتی اثبات می کند که استدلال جدید دادگاه نادرست است.

باشگاه بارسلونا هم دیروز بلافاصله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد هر نوع کمکی که لازم باشد به مسی می‌کند. باشگاه بارسلونا این شرایط را غیرعادی نامید و آنها را مسایلی با زمینه غیرورزشی خواند که به جایگاه باشگاه و ثبات آن لطمه می‌زند.

یک نشریه اسپانیایی دیروز با انتشار خبری از سوی دادگاه گفته بود پرونده مسی کاملا بسته نشده و او باید از خود در برابر اتهامات دفاع کند و اگر تبرئه نشود ممکن است تا ۲۲ ماه حبس در انتظار او باشد.

اتهام فرار مالیاتی در حالتی به مسی و پدرش زده شده که وی مدتی پیش هم میزان مالیات و هم جریمه آن را پرداخت کرد. این در حالی است که پیشتر بی‌گناهی وی اثبات شده بود و نپرداختن مالیات ۴.۱ میلیون یورویی، برعهده پدر مسی افتاده بود.

دادگاه از مسی ‌‌خواسته است در جلسه بررسی حضور داشته باشد زیرا بازرس پرونده احساس می‌‌کند او نمی تواند در این موضوع همکاری نداشته باشد.

دادگاه شماره سه منطقه گاوا در کاتالونیا خواستار حکم حبس ۲۲ ماهه برای این بازیکن آرژانتینی شده، در حالی است که دفتر دادستان ۲۶ سپتامبر مسی را از هرگونه اتهام تقلب مالی بیگناه دانسته بود و حالا دوباره نماینده دولت در دادگاه، نظر دادستان را رد کرده است.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز