۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

قدس تبدیل به پادگان نظامی شد

نیروهای اشغالگر اسرائیل امروز جمعه به طور گسترده در سراسر قدس اشغالی مستقر شده و این شهر را به پادگان نظامی تبدیل کردند.
کد خبر : ۲۶۲۲۲۴

صراط: نیروهای اشغالگر از شب گذشته مسجد الاقصی را تحت محاصره نظامی خود درآورده و پس از پایان نماز عشاء به منظور اطمینان یافتن از عدم حضور نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی به این مسجد یورش بردند.

به گزارش رسانه های خبری فلسطین،نیروهای اشغالگر قدس همچنین موانع آهنی در مقابل دروازه‌های مسجد الاقصی قرار داده و از ورود افراد زیر 50 سال به مسجد الاقصی برای به جا آوردن نماز جمعه ممانعت کردند.

بر اساس این گزارش، صدها نمازگزار فلسطینی مجبور شدند نماز صبح امروز را در خیابان‌ها و کوچه‌های قدس اشغالی به جا آورند و این در حالی بود که پلیس رژیم اشغالگر مانع ورود اتوبوس‌های حامل نمازگزاران اراضی اشغالی 48 به قدس و مسجد الاقصی شد.

شهروندان فلسطینی که از ادامه اشغالگری اسرائیل و افزایش شهرک‌سازی‌ها، و هتک حرمت مکرر صهیونیست‌ها به مقدسات مسلمانان به تنگ آمده‌اند، از بیش از یک هفته قبل فعالیت‌های ضد صهیونیستی خود را به شدت افزایش داده‌اند و علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی و شلیک مستقیم نظامیان صهیونیست به سمت آنها، دست از ادامه انتفاضه خود بر نمی‌دارند.

طی دو روز گذشته قدس و کرانه باختری شاهد چندین عملیات ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی بود که در پی آن شماری از صهیونیست‌ها زخمی شدند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز