۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

آخرین آمار فروش فیلم‌های در اکران

آخرین آمار فروش فیلم‌های در اکران به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد.
کد خبر : ۲۶۲۲۶۶
صراط: حبیب اسماعیلی (مدیر پخش فیلمسازان مولود) که پخش فیلم «360 درجه» اولین ساخته‌ی سام قریبیان را برعهده دارد درباره‌ی آخرین رقم فروش این فیلم به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: این فیلم نمایش خود را از هشتم مهرماه آغاز کرده و پس از 9 روز نمایش در تهران با 23 سالن ،به رقم فروشی در حدود 120 میلیون تومان رسید است.

همچنین بر طبق گفته‌ی اسماعیلی، اکران این فیلم در شهرستان‌ها از شب گذشته شروع شده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم که میلاد کی‌مرام، پریناز ایزدیار، امیر آقایی، میترا حجار، حبیب اسماعیلی، رضا رویگری، بهاره رهنما، سام قریبیان و... از بازیگرانش هستند، را فرامرز قریبیان بر عهده دارد.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری فروش فیلم «مزار شریف» آخرین ساخته‌ی عبدالحسن برزیده را پس از 30 روز اکران در تهران با 10 سالن، 133 میلیون و 400 هزار تومان و با 15 سالن در دیگر شهرها، 139 میلیون و 850 هزار تومان اعلام کرد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری و بازی حسین یاری و مهتاب کرامتی کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان را به تصویر می‌کشد.

بنا بر گفته‌ی سعید خانی، مدیر پخش فیلم «قندون جهیزیه»، این فیلم به کارگردانی علی ملاقلی‌پور در تهران پس از هشت هفته اکران در 15 سالن، یک میلیارد و 90 میلیون تومان و در دیگر شهرها، با اکران هفت هفته اکران در 13 سالن، 335 میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم کمدی با بازی صابر ابر، نگار جواهریان، اکبر عبدی و افسانه چهره‌آزاد، قصه‌ زوج جوانی را روایت می‌کند که قرارداد اجاره‌ خانه‌ی آن‌ها پایان یافته است، اما پول کافی برای تغییر مکان ندارند. در نتیجه برای ماندن در آن خانه دست به کارهایی می‌زنند که ماجراهایی را رقم می‌زند.

فیلم «دلتنگی‌های عاشقانه» ساخته‌ی رضا اعظمیان هم که از 24 شهریورماه نمایشش در تهران آغاز شده، تا پایان شب گذشته پس از 22 روز اکران در 12 سالن، 102 میلیون تومان و پس از 10 روز نمایش در 12 سالن، 25 میلیون تومان فروخته است.

به گفته‌ی امیر قطبی مدیرپخش «فیلمیران» در این فیلم که محمدرضا فروتن، میترا حجار، رویا تیموریان، شاهرخ فروتنیان، سیامک اطلسی، مریم کاویانی و شیوا خنیاگر به ایفای نقش می‌پردازند، در مجموع به فروش کلی 127 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم که محصول سال 1391 است، زندگی یک زوج جوان است که هنگام بازگشت از ماه عسل متوجه حمله‌ نیروهای عراقی به ایران می‌شوند و زندگی آن‌ها دستخوش تغییر می‌شود.

قطبی همچنین فروش کلی «دوران عاشقی» فیلمی از علیرضا رئیسیان، را پس از 10 هفته نمایش، در مجموع تهران و شهرستان‌ها دو میلیارد و 410 میلیون تومان، عنوان کرد.

آخرین ساخته‌ی رئیسیان که روایتگر داستانی عاشقانه در بستر مسائل اجتماعی است با در اختیار داشتن 10 سالن نمایش در تهران و 7 سالن در سایر شهرها، پس از 70 روز نمایش همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد.

در این فیلم ، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین داریوش بابائیان مدیر پخش «شکوفا فیلم»، آخرین آمار فروش فیلم «مردن به وقت شهریور» که از هفتم مردادماه اکران شده است را در تهران با 6 سالن، یک میلیارد و 160 میلیون تومان و در دیگر شهرها با 34 سالن، 785 میلیون تومان عنوان کرد.

در این فیلم که دومین ساخته‌ی سینمایی علیمردانی بعد از «به خاطر پونه» است، هانیه توسلی و حمید فرخ‌نژاد در کنار نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم و صبا گرگین‌پور به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایسنا