۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

پیام مرموز مسی در اینستاگرام+عکس

ستاره آرژانتینی بارسلونا که این روزها به شدت خبرساز شده، پیام مرموزی را در یکی از صفحه‌های شخصی خود منتشر کرد.
کد خبر : ۲۶۲۲۷۵
صراط: لیونل مسی که به همراه پدرش روز گذشته، از سوی دادگاهی در اسپانیا به علت تخلف مالیاتی متهم شده و قرار است مورد محاکمه قرار بگیرد، ظاهراً نگرانی از این بابت ندارد. مسی در حالی که خوشحال به نظر می‌رسد با انتشار تصویری از خود در صفحه‌ شخصی «اینستاگرام» خود که در آن پیراهنی که رویش واژه «پاریس» نقش بسته و پایش در آتل قرار داد، نوشت: «..And so I am H » به معنی «و بنابراین من H هستم».

سایت «بلیچیر ریپورت» معتقد است که منظور مسی از حرف «H» واژه «Happy» به معنی «خوشحال» بوده است. این در حالی است برخی دیگر معتقدند که منظور مسی از حرف «H» واژه «Hacienda» که در زبان اسپانیایی به معنای «اداره مالیات» است. عده‌ای دیگر از حرف «H» واژه اسپانیایی «Hostia» را به معنای «میزبان» برداشت کرده‌اند. برخی معتقدند که مسی با انتشار این پیام می‌خواسته به نوعی بی‌اعتنایی خود را نسبت به آنهایی که سعی در تخریب وی و محکوم کردنش در دادگاه دارند، نشان بدهد.

سایت نشریه کاتالونیایی «اسپورت» اما تمامی این گمانه‌زنی‌ها را نادرست خواند و عنوان کرد منظور مسی از حرف «H» خیلی روشن بوده و منظورش واژه اسپانیایی «Hoy» به معنی «امروز» بوده است و می‌خواسته بگوید که روند ریکاوری‌اش در مسیر خوبی پیش می‌رود و حالش امروزش خوب است.

پیام مرموز مسی در اینستاگرام+عکس

طبق گزارش‌ها مسی و پدرش (خورخه مسی) به فرار از پرداخت بیش از 4 میلیون یورو مالیات و فریب دولت اسپانیا متهم شده‌اند. به تازگی مسی 28 ساله از سوی دادستانی کاتالونیا، از اتهام فرار مالیاتی تبرئه و اعلام شد که تنها پدر وی باید مورد محاکمه قرار بگیرد، ولی حالا دادستانی دولت اسپانیا اعلام کرده هم مسی و هم پدرش باید مورد محاکمه قرار بگیرند و در صورت اثبات اتهام وارد شده احتمال 22 ماه زندانی شدن مسی وجود دارد.

مهاجم آرژانتینی بارسا در تاریخ 26 سپتامبر 2015 (4 مهر) در پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل لاس‌پالماس از ناحیه زانوی راست مصدوم شد و از آن تاریخ تا کنون بازی‌های آبی‌و‌اناری‌ها را از دست داده است. لئو به مدت هشت هفته از میادین به دور خواهد بود، اما انتظار می‌رود به دیدار ال‌کلاسیکو مقابل رئال‌مادرید برسد.

منبع: تسنیم