۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

هتک‌حرمت به پدر 3شهید دریک بیمارستان

پرسنل یک بیمارستان خصوصی در شهرستان ساری بدون احترام به پیرمرد 90 ساله و پدر 3 شهید بزرگوار، لباس بیمارستانی را در هنگام خروج از بیمارستان از تن او بیرون آوردند و پیرمرد با لباس زیر روانه منزل کردند.
کد خبر : ۲۶۲۳۳۰

صراط: سیدتقی رکابی‌دولت‌آبادی پدر شهیدان «سیدباقر، سیدرضا و سیدموسی رکابی» پیرمرد 90 ساله‌ای است که مدتی تحت درمان در بیمارستان خصوصی شفای ساری بود و هنگام ترخیص از این بیمارستان با بی‌احترامی پرسنل آن مواجه شد.

پرسنل بیمارستان لباس این بیمار که لباس بیمارستان بود را هنگام بیرون رفتن از بیمارستان با اجبار از تنش بیرون آوردند.

پسر دیگر خانواده رکابی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح وضعیت نگهداری و نحوه ترخیص بیمارستان، گفت: پدرم به‌دلیل بیماری اعصاب و روان با تشخیص پزشک معالج در بیمارستان خصوصی شفای ساری بستری شد تا چند روز تحت نظر باشد.

وی افزود: پدرم باوجود اینکه پدر سه شهید است، تاکنون حتی از دفترچه بنیاد شهید نیز استفاده نکرده و هنگام بستری در این بیمارستان از دفترچه بیمه خدمات‌درمانی و تکمیلی استفاده کرده است.

رکابی بیان کرد: در هنگام بستری 100 هزار تومان علی‌الحساب بابت خدمات درمان پدرم به بیمارستان پرداخت کردم که گفتند هزینه اقدامات درمانی است.

وی با بیان اینکه پس از پرداخت هزینه علی‌الحساب لباس بیمارستان را به پدرم دادند، تصریح کرد: لباس ظاهر مناسبی هم نداشت و با وجود اینکه در روز اول کثیف شد، متاسفانه بیمارستان نسبت به تعویض لباس و ملحفه بیمار اقدامی نکرد.

برادر شهیدان رکابی با اشاره به اینکه هنگام مرخصی همه اقدامات ترخیص را انجام شد، اضافه کرد: به‌دلیل داشتن بیمه تکمیلی هیچ هزینه‌ای پرداخت نشد.

رکابی با بیان اینکه در طول دوران بستری داروهایی که خودم خریداری کرده بودم را به پدرم دادند، ادامه داد: بیمارستان تنها برخی خدمات درمانی مانند سی‌تی‌اسکن، اکو و آزمایش را انجام داد.

وی بیان کرد: بیمارستان در هنگام ترخیص نیز اعلام کرد، 100 هزار تومان علی‌الحساب صرف اقدامات درمانی و نگهداری از بیمار شده است.

رکابی اضافه کرد: هنگام ترخیص پدرم متوجه شدم که لباس شخصی او در بیمارستان نیست و ناگزیر باید با لباس بیمارستان به خانه برویم.

وی با اشاره به اینکه پرسنل بخش با ترخیص پدرم با لباس بیمارستان مخالفت کردند، افزود: با وجود اینکه هزینه لباس را پرداخته بودم، به آنها گفتم لباس را پس از انتقال پدرم به منزل برای آنها می‌آورم.

رکابی یادآور شد: پدرم را سوار ماشین کردم ولی در هنگام خارج شدن از بیمارستان، یک مأمور و دو نگهبان مانع از خروج ما شدند و لباس بیمارستان را با وجود مخالفت ما به اجبار از تن پدرم بیرون آوردند.

وی اظهار کرد: وقتی پدرم را با لباس زیر و بدون پوشش دیدم با مسئولان بیمارستان و بنیاد شهید تماس گرفتم تا مسئله را پیگیری کنند.

رکابی با بیان اینکه بعد از ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته این اتفاق برای پدرم افتاد، گفت: با وجود طرح شکایت از نحوه برخورد بد و بی‌احترامی نسبت به پدرم، هنوز مسئولان بیمارستان حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردند.

مسئولان ذی‌ربط باید این هتک حرمت وارده به بیمار 90 ساله و آن هم پدر بزرگوار سه شهید را رسیدگی کنند تا دیگر چنین بی‌احترامی‌هایی به شهروندان نشود.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز