۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
سرلشکر جعفری:

سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم و نظام سوریه مدیون شهید همدانی هستند و اگر وی نبود، دمشق به طور حتم سقوط می کرد.
کد خبر : ۲۶۲۳۵۰
صراط: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم و نظام سوریه مدیون شهید همدانی هستند و اگر وی نبود، دمشق به طور حتم سقوط می کرد.

به گزارش صدا و سیما فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درحاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران گفت: مردم و نظام سوریه مدیون شهید همدانی هستند و اگر وی نبود، دمشق به طور حتم سقوط می کرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه باید خودمان را در راه شهیدان حفظ کنیم، افزود: باید همیشه در جبهه مقابله با ظلم و باطل آماده باشیم. 

وی تاکید کرد: شهادت در این راه اجری است که خدا نصیب انسان می‌کند و جوانان ما باید خودشان را در این صحنه برای حضور طولانی آماده کنند.

سرلشکر جعفری با اشاره به خدمات ارزشمند سردار همدانی گفت: با اینکه مأموریت ایشان در سوریه به پایان رسیده بود اما وی دوباره به جبهه مقاومت بازگشت و نقش مهمی را در این جبهه ایفا کرد.

به گزارش مهر پیکر پاک شهید سردار همدانی شب گذشته وارد فرودگاه مهرآباد شد.

در آیین استقبال رسمی از پیکر مطهر این سردار شهید، فرمانده کل سپاه، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان نیروی زمینی و دریایی سپاه، معاون ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده هوا- فضای سپاه، معاون فرهنگی و معاون عملیات سپاه و جمع زیادی از همرزمان آن شهید والامقام حضور داشتند.

سردار همدانی پنجشنبه شب در منطقه حومه استان حلب سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی- تکفیری به درجه والای شهادت نائل آمد.