۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

کنسرت خواننده بیمار در حضور تیم پزشکی‌

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که حدود 3 ماه پیش یک عمل جراحی مغز را پشت سر گذاشت، شب گذشته (جمعه)، 17 مهر 1394 نخستین اجرایش را پس از این عمل به روی صحنه برد.
کد خبر : ۲۶۲۴۰۴
صراط: خواننده پاپ کشورمان شب گذشته (جمعه) در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرای پرانرژی داشت.

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان که حدود 3 ماه پیش یک عمل جراحی مغز را پشت سر گذاشت، شب گذشته (جمعه)، 17 مهر 1394 نخستین اجرایش را پس از این عمل به روی صحنه برد.

صفوی در حالی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد که این سالن بعد از مدت‌ها میزبان اجرای یک خواننده پاپ بود، چرا که مسئولان سالن همایش‌های برج میلاد چند سالی‌ است که با موسیقی پاپ قهر کرده‌اند و هیچ کنسرت پاپی در این سالن برگزار نمی‌شود.

اجرای شب گذشته بهنام صفوی قرار بود رأس ساعت 21:30 آغاز شود، اما با تأخیری 40 دقیقه‌ای و در ساعت ساعت 22:10 آغاز شد. شاید علت این تأخیر استقرار تماشاگران بود.

زمانی که صفوی و گروهش وارد سالن شدند، تماشاگران انرژی خوبی به این خواننده منتقل کردند. برنامه با سه قطعه به صورت آنپلاگ (بدون آلات موسیقی الکترونیک) آغاز شد. بهنام صفوی پس از اجرای این قطعه‌ها ضمن ابراز خوشحالی از اجرای این کنسرت عنوان کرد که گروه پزشکی خود را برای اجرای تنها یک سانس راضی کرده چرا که این اجرا را برای بالا بردن روحیه خود موثر می‌دانسته است.

صفوی پیش از برگزاری کنسرتش در این باره به خبرنگار تسنیم گفت بود: «شرط پزشکان برای اجرایم این بود که خیلی به خودم فشار نیاورم و کنسرتم تنها در حد یک سانس باشد. حجم صدا و استرس و هرگونه نور مستقیم و غیر مستقیم برای من مضر است. به همین دلیل و براساس قاعده حداقل تا یک سال آینده نباید برنامه‌ای اجرا می‌کردم. اما با اصرار من پزشکانم را متقاعد کردم که اجرایی داشته باشم».

خواننده پاپ کشورمان در ادامه اجرایی پرانرژی داشت و حضار در سالن با وی به خصوص در قطعه‌های «فوق‌العاده» و «عشق من باش» همراهی داشتند. صفوی در این کنسرت همانطور که قول داده بود، تازه‌ترین قطعه‌هایش را هم اجرا کرد که از آن جمله می‌توان به قطعهٔ «حیف» اشاره کرد.

بهنام صفوی در این برنامه از تیم پزشکی خود که در سالن حضور داشتند تشکر و قدردانی ویژه‌ای کرد که عبارت بودند از پرفسور باباپور، دکتر میرزاده و دکتر عارف‌زاده.

در کنسرت بهنام صفوی مهمانان ویژه‌ای حضور داشتند که این خواننده تک‌تک آنان را به تماشاگران معرفی کرد. علیرضا نیکبخت واحدی (فوتبالیست پیشین تیم ملی و تیم‌های استقلال و پرسپولیس)، افشین یداللهی (شاعر)، سیروان خسروی (خواننده)، زانیار خسروی (خواننده)، رضا تاجبخش، سیدکمال میرهاشم‌زاده، حامد برادران، کوشان حداد (آهنگساز و تنطیم کننده)، محمدرضا احمدی (گزارشکر ورزشی)، احسان علیخانی (مجری تلویزیونی) و بابک جهانبخش (خواننده) چهره‌هایی بودند که در کنسرت دیشب حضور داشتند.

در بین مهمانانی که صفوی به حضار در سالن معرفی کرد برادران خسروی، بابک جهانبخش و احسان علیخانی به شدت مورد تشویق قرار گرفتند.

صفوی در پایان برنامه قطعهٔ «گلنار» را به زیبایی اجرا و به درخواست او قطعه «عشق منی» را به همراهی حضار به عنوان حسن ختام این برنامه اجرا کرد.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز