۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

کرار: پول ندهند به تمرین نمی‌روم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: بار دیگر اعلام می‌کنم که تا زمانی که باشگاه استقلال مشکل منزلم را حل نکند و پولم را ندهند، در تمرینات شرکت نمی‌کنم.
کد خبر : ۲۶۲۴۱۰
صراط: هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: بار دیگر اعلام می‌کنم که تا زمانی که باشگاه استقلال مشکل منزلم را حل نکند و پولم را ندهند، در تمرینات شرکت نمی‌کنم.

کرار جاسم در خصوص اینکه بهرام افشارزاده گفته که کارهای کرار تکراری است و با بدن ناآماده در تمرینات شرکت می‌کند، اظهار داشت: مسئولان باشگاه استقلال کاری برای من نکرده‌اند که بخواهم در تمرینات شرکت کنم. آنها برای من منزلی تهیه کرده و پول بدهند تا در تمرینات شرکت کنم.

وی در ادامه افزود: آقای افشارزاده، من مقصر نیستم و تنها می‌خواهم مشکلم حل شود. اگر به شما خبرنگاران پولی ندهند، حاضر هستید به کارتان ادامه دهید؟ من نه پول گرفته‌ام و نه منزلی برای من اجاره شده است. وقتی منزلی ندارم، چطور می‌توانم در تمرینات با بدن آماده شرکت کنم؟

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در مصاحبه قبلی‌ام با خبرگزاری تسنیم اعلام کردم که در هتل زندگی می‌کنم و مشکل مسکن دارم. چرا کسی به حرف‌های من گوش نمی‌دهد؟ بار دیگر تکرار می‌کنم تا زمانی که پولم را ندهند در تمرینات شرکت نمی‌کنم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط کرار استقلال