۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

زندگی خصوصی آقای ریس‌جمهور +تصاویر

همسر 42 امین ریس جمهور آمریکا سالگرد ازدواجش را در اینستاگرام جشن گرفت.
کد خبر : ۲۶۲۷۷۶
صراط: "هیلاری رودهام کلینتون" متولد ۲۶ اکتبر ۱۹۴۷ ایالت "ایلینوی" آمریکاست. نام کامل وی "هیلاری دایان رودهام" است. در حال حاضر او رؤیای ریاست جمهوری آمریکا را در ذهن می پروراند.

وی پس از پایان تحصیلات در کالج "ولزلی" در رشته علوم سیاسی در سال ۱۹۶۹ وارد مدرسه حقوق دانشگاه "ییل" شد و در این جا بود که نخستین بار با "بیل کلینتون" آشنا شد. او در سال ۱۹۷۳ دکترای حقوق را از همین دانشگاه دریافت کرد.

زندگی خصوصی آقای ریس‌جمهور +تصاویر

بعد از مدتی در "آرکانزاس" در کنار بیل کلینتون مشغول به کار شد که تلاش بسیاری را برای تبدیل شدن به یک سیاست‌مدار حرفه‌ای آغاز کرده بود.بیل کلینتون و هیلاری در سال ۱۹۷۵ با هم ازدواج کردند. 

عکس زیر را هیلاری کلینتون در سالروز ازدواجش بعد از گذشت 40 سال در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

زندگی خصوصی آقای ریس‌جمهور +تصاویر

در سال ۱۹۸۰ بیل و هیلاری صاحب دختری به نام "چلسی" شدند. 

زندگی خصوصی آقای ریس‌جمهور +تصاویر

بیل کلینتون، همسر هیلاری زمانی که  فرماندار آرکانزاس بود، رهبر یک شبکه عظیم قاچاق دارو و پولشویی شد.لری نیکلاس، یکی از دوستان بیل طی مصاحبه ای گفت که ADFA، شرکت بیل به قاچاق مواد مخدر و پولشویی می پردازد. این اظهارات برای بیل غیرمنتظره بود. آن زمان هر هفته کوکایین به ارزش 10 میلیون دلار از فرودگاه منا در آرکانزاس به مکان دیگری منتقل می شد.ADFA آن زمان پیشنهاد اعطای وام برای تاسیس شرکت پارکومتر را داد. این شرکت بجای تولید پارک متر، مخروطه دماغه هواپیما تولید می کرد تا به واسطه آن مواد مخدر در آمریکا توزیع شود.  پیشنهاد تاسیس چنین شرکتی را شرکت رز لو (که مالک آن هیلاری بود) ارائه کرد. 

برخی تحلیلگران معتقدند، هیلاری کلینتون در طول سال‌های گذشته عملا به عنوان لابی اصلی همجنس بازان در دولت آمریکا عمل کرده و سال‌ها در تلاش بوده تا اکنون توانسته است، حمایت از همجنس گرایان را در دستور کار دستگاه دیپلماسی این کشور نیز قرار دهد.

زندگی خصوصی آقای ریس‌جمهور +تصاویر