۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

3پیشنهاد هسته‌ای درجلسه غیرعلنی مجلس

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از بررسی ارائه 3 پیشنهاد هسته‌ای در جلسه غیرعلنی امروز مجلس خبر داد.
کد خبر : ۲۶۲۸۶۹

صراط: ابوذر ندیمی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد حسب توافق مسئولان نظام، طرح "اقدام متقابل و متناسب دولت در اجرای برجام" با 3 اصلاح جزئی به تصویب برسد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که موضوع خلع سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی، چگونگی گزارش به شورای امنیت سازمان ملل و نیز فتوای رهبر معظم لنقلاب اسلامی مبنی بر حرام دانستن استفاده از سلاح هسته‌ای در قالب پیشنهاداتی مدنظر قرار گیرد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس همچنین، خاطر نشان کرد: در این جلسه که به ریاست آقای لاریجانی برگزار شد، وی توضیحاتی درباره طرح یک فوریتی برجام و تسریع در تصویب آن در مجلس به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه کردند.

ندیمی اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد که مجلس از این بعد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جلسه علنی داشته باشد که بر این اساس، پارلمان از این پس در روز چهارشنبه جلسه علنی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم