۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸

البطش: صهیونیستها دیگر در امان نیستند

«خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به آخرین تحولات این کشور و اقدامات وحشیانه صهیونیستها، تأکید کرد: نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست از این پس در امان نخواهند بود.
کد خبر : ۲۶۲۹۳۵
صراط: «خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به آخرین تحولات این کشور و اقدامات وحشیانه صهیونیستها، تأکید کرد: نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست از این پس در امان نخواهند بود.

به نقل از شبکه المنار، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن قدس اشغالی و کرانه باختری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این ارتباط گفت: از این پس، نظامیان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی در امنیت به سر نخواهند برد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مردم فلسطین همچنین صهیونیستها را اشغالگر می دانند، اظهار داشت: وقت آن رسیده که اشغالگران حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسند.

البطش همچنین به تبعات اقدامات اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشاره کرده و اظهار داشت: صهیونیستها با اقداماتی که انجام دادند، در حال حاضر گرفتار بحران بزرگی شده اند.

گفتنی است، موج انتفاضه فلسطینی ها از کرانه باختری و در اعتراض به هتک حرمت روزانه صهیونیست ها به مسجدالاقصی در بیت المقدس آغاز شد و پس از چند روز دامنه آن به نوارغزه و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ کشیده شده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، درگیری شهروندان فلسطینی با نظامیان صهیونیست از آغاز ماه جاری میلادی (اکتبر) تاکنون به ۲۷ شهید و هزار و ۴۰۰ زخمی افزایش یافته است.

منبع: مهر