۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

تاج: به دنبال کم کردن اردوها هستیم

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه مربیان داخلی نسبت به اردوهای مکرر تیم ملی اعتراض داشته اند، گفت: به دنبال این هستیم تا با کی‌روش در خصوص کم کردن اردوهای تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کنیم.
کد خبر : ۲۶۲۹۷۲
صراط: مهدی تاج در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت، با بیان این مطلب افزود: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی در طول بازی خلق کردند.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم می توانستیم برنده این دیدار باشیم، اما کمی شانس با تیم ملی ایران یار نبود و نتوانستیم موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم.

تاج در پاسخ به این سوال که مربیان باشگاهی نسبت به اردوهای درازمدت تیم ملی اعتراض دارند، تصریح کرد: می‌خواهیم جلسه ای را با کی‌روش برگزار کنیم که بتوانیم اردوهای تیم ملی را کوتاه‌تر کرده تا تیم‌های لیگ برتری از این قضیه متضرر نشوند، زیرا آنها اعتقاد دارند اردوهای درازمدت تیم ملی باعث شده تا چندین بار بدنسازی کنند. این باعث مصدومیت بیشتر بازیکنان خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در ادامه عنوان کرد: جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار خواهیم کرد تا این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم. امیدوار هستیم بتوانیم با یک تعامل خوب بین تیم های لیگ برتری و تیم ملی در هر دو زمینه موفق باشیم.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز