۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

سوال 8 نماینده از گودرزی در مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ورزش برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون فرهنگی حاضر شد که در دو مورد سوال کنندگان انصراف دادند، در دو مورد قانع شده و مابقی به وزیر فرصت دادند.
کد خبر : ۲۶۲۹۹۲

صراط: حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز، وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه بنا بود تا هشت مورد سوال از وزیر ورزش و جوانان توسط نمایندگان مطرح شود که در دو مورد نمایندگان سوال کننده انصراف دادند 2 نفر قانع شده و مابقی به وزیر فرصت دادند و ارایه پاسخ خود را به بعد از فرصت مورد نظر موکول کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در آغاز جلسه امروز نیز مسائلی در حوزه جنگ نرم که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مدیران سازمان صدا و سیما با ایشان بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: به دلیل محدودیت زمان در جلسه امروز مقرر شد تا موضوع جنگ نرم و نقش صدا و سیما برای مقابله با آن در یکی از جلسات کمیسیون به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز