۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

حذف منچستر+سایر نتایج جام اتحادیه

جام اتحادیه انگلیس با برتری لیورپول، صعود قاطعانه منچسترسیتی و حذف منچستریونایتد همراه بود.
کد خبر : ۲۶۵۳۴۲
صراط: در مهم‌ترین دیدارهای شب دوم مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی رقبایشان را شکست دادند اما منچستریونایتد اولین جام فصل را از دست داد.

لیورپول با گل دقیقه 17 ناتایل کلاین، نتیجه بازی هفته دوم فصل جاری لیگ‌برتر را مقابل بورنموث تکرار کرد و با برتری یک بر صفر به لطف اولین گل فصل مدافع راست جدید خود، میهمانش را حذف کرد. این، اولین پیروزی کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس از 3 تساوی متوالی بود.

در دیگر بازی مهم، منچسترسیتی آماده در خانه ، 5 بریک کریستال‌پالاس لیگ‌برتری را مغلوب کرد. بونی در دقیقه 22، دی‌بروین دقیقه 44، ایهناچو دقیقه 59، یایا توره دقیقه 76 (پنالتی) و مانو گارسیا در دقیقه 90، پنج گل تیم جوان پیگرینی در این بازی را به ثمر رساندند و تنها گل کریستال‌پالاس در دقیقه 89 توسط«دلانی» زده شد.

شگفتی بزرگ در بازی خانگی منچستریونایتد مقابل میدلزبورو رخ داد؛ جایی که پس از 120 دقیقه تلاش بدون گل، پنالتی‌های هدر رفته رونی، کریک و یانگ برای منچستریونایتد، برتری 3 بریک تیم یک سطح پایین‌تر از شیاطین‌سرخ در ضربات پنالتی را رقم زد تا مردان فن‌خال اولین جام فصل را از دست بدهند.

 در دیگر بازی، ساوتهمپتون در خانه‌اش 2 بریک استون‌ویلا را برد و به جمع 8 تیم برتر راه یافت.

منبع: مهر