۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

طلا: مجلس حرف معترضان ابتکار را می‌شنود

طلا در ادامه مطلب خود اضافه کرد: کارشناسان سازمان محیط زیست طبق اعلام خودشان درخواست‌هایی داشتند که نسبت به آن مطالبات بی توجهی شده است.
کد خبر : ۲۶۵۳۶۹
صراط: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس وظیفه دارد حرف معترضان محیط زیست را شنیده و رسیدگی کند.

حسین طلا نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دنبال تجمع اعتراض آمیز جمعی از کارکنان سازمان محیط زیست مقابل این سازمان،‌ اظهار داشت: موضوع محیط زیست سرمایه‌ای برای ما ایرانیان است.

وی افزود: عامه مردم، اعم از کارشناسان و دست اندرکاران به ویژه کسانی که در حوزه NGO و محیط زیست علاقمند به رشد و شکوفایی کشور هستند هنگامی که می‌بینند محیط زیست از سوی متولی آن دستخوش بی توجهی و سیاسی کاری یا منفعت طلبی قرار می‌گیرد طبیعی است که به اعتراض برمی‌خیزند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: گاهی برخی اشخاص به صورت یک تیم می‌شوند که یا دنبال این هستند که گفتمان سیاسی خود را ترویج کنند و یا از آن جایگاه استفاده کرده و مقاصد سیاسی خود را ترویج دهند که در مواردی باعث بروز مفاسد اقتصادی می‌شود.

طلا در ادامه مطلب خود اضافه کرد: کارشناسان سازمان محیط زیست طبق اعلام خودشان درخواست‌هایی داشتند که نسبت به آن مطالبات بی توجهی شده است.

وی ادامه داد: همچنین آنها ایده‌آل‌هایی دارند که براساس آن به محیط زیستی که به عنوان سرمایه برای آینده است توجهی نمی‌شود. لذا از این جهت اعتراض کردند.

نماینده مردم تهران در پایان مطرح کرد: حق است که مجلس نیز حرف این معترضان را بشنود و اگر احساس می‌کند انحرافی در دستگاهی صورت گرفته است این نهاد وظیفه دارد که برابر قانون آن را بررسی کرده و از ابزارهای قانونی که در اختیار خود دارد استفاده کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مجلس ابتکار