۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

ابهام در عملکرد مشاور ابتکار +سند

کارمندان خانم در سازمان محیط زیست با نوشتن نامه‌ای خطاب به معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به عملکرد «شهربانو امانی» مشاور امور بانوان سازمان اعتراض کردند.
کد خبر : ۲۶۵۶۷۴
صراط: تنها چند روز از اعتراض کارکنان سازمان محیط زیست نسبت به سوء مدیریت ابتکار و برگزاری تجمع در مقابل در سازمان محیط زیست نگذشته است که این بار زنان شاغل در سازمان محیط زیست اعتراض خود را نسبت به عملکرد مشاور امور بانوان ابتکار اعلام کرده‌اند.

زنان کارمند سازمان محیط زیست با نوشتن نامه‌ای خطاب به معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به عملکرد شهر بانو امانی مشاور امور بانوان سازمان انتقاد کرده و گفته‌اند در طول دو سال گذشته هیچ اقدام مفیدی برای زنان کارمند این سازمان انجام نشده است.

در متن این نامه آمده است:

« احتراما با عنایت به گذشت دو سال از انتصاب سرکار خانم امانی به عنوان مشاور محترم امور زنان و خانواده در سازمان حفاظت محیط زیست، به استحضار می‌رساند که تا کنون در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان شاغل در سازمان، توانمندسازی همکاران و همچنین رفاه بانوان سازمان اقدامی صورت نگرفته است.

نظر به اینکه موارد فوق الذکر بارها توسط نمایندگان محترم امور زنان دفاتر به ایشان و سرکار خانم لاهوتی مدیرکل محترم حوزه ریاست و دبیرخانه شورایعالی محیط زیست اعلام شده است اما تا کنون اقدام مؤثری در خصوص رسیدگی به موارد ذکر شده صورت نپذیرفته است، لذا خواهشمند است دستور فرمایند اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.»

این نامه توسط تعداد زیادی از بانوان شاغل در سازمان حفاظت محیط زیست امضا شده است تا در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گیرد.

ابهام در عملکرد مشاور ابتکار +سند

ابهام در عملکرد مشاور ابتکار +سند

ابهام در عملکرد مشاور ابتکار +سند
منبع: فارس