۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵

بیانیه پرسپولیس علیه معاون استقلال

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پاسخ نظری جویباری معاون باشگاه استقلال را داد.
کد خبر : ۲۶۵۹۷۲
صراط: باشگاه پرسپولیس به بهانه اظهارنظر علی جویباری علیه سوشا مکانی در بیانیه‌ای نوشت: قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانیم از حضور گسترده تماشاگران در داربی 81 بویژه از حضور پرشور و شعور هواداران پرسپولیس در این بازی تقدیر کنیم که هم به جهت حضور گسترده و هم رعایت مسائل اخلاقی باعث خرسندی و امیدواری جامعه ورزش و فوتبال ایران شدند.

آنچه روز جمعه روی داد، مایه فخر و مباهات بود. هواداران پرسپولیس با اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه با رفتار خود باعث شدند این دیدار برخلاف سنوات گذشته به مسائل حاشیه‌ای آلوده نگردد و اکنون انتظار می‌رود آنها که از نزدیک‌ نیز دستی بر آتش فوتبال دارند به تبعیت از مردم در همین مسیر گام بر دارند.

انتظار می‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی در باشگاه و تیم رقیب هم با رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای از اظهارنظرهای غیر مربوط درباره اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرهیز کنند تا چنین رفتارهایی ضمن مخدوش کردن صحنه‌های زیبایی که روز جمعه توسط تماشاگران رقم زده شد در آینده به سکوها تسری پیدا نکرده و باعث بروز حواشی و اتفاقات منفی در ورزشگاه‌ها نگردد و در عین حال باشگاه پرسپولیس را در دفاع از صیانت خود و حق هواداران و اعضای تیم ناگزیر از پیگیری‌های حقوقی نکند.

معاون باشگاه استقلال امروز رفتار رحمتی را با سوشا مکانی مقایسه کرد و گفت: "اگر از نظر کیفیت فنی باشد که کاملا مشخص است که رحمتی چه ویژگی‌هایی دارد و دروازه‌بان پرسپولیس چه عملکردی داشته است. از نظر رفتاری هم که همه دیده‌اند دروازه بان پرسپولیس چه رفتارهایی در لیگ انجام داده و هم باشگاه پرسپولیس و هم فوتبال ایران را با دردسر روبه رو کرده است. در همین داربی گذشته او با حکم کمیته انضباطی 3 جلسه محروم شد و من نمی‌دانم ملاک اخلاق چیست." این اظهارنظر نظری جویباری واکنش باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت.

منبع: ایسنا