۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

مراسم چهلم هما روستا درآمریکا+عکس

مراسم چهلمین روز درگذشت هما روستا با حضور جمعى از هنرمندان در آمریکا برگزار شد.
کد خبر : ۲۶۷۵۴۲
صراط: چهلمین روز درگذشت هما روستا بانوى هنرمند ایرانی در شهر وَلنسیا در جنوب کالیفرنیا و با حضورجمعى از هنرمندان سینما، تئاتر، همکاران و خانواده وی برگزار شد.

مراسم چهلم هما روستا درآمریکا+عکس

در ابتدای برنامه نماهنگی از هما روستا نشان داده شد و در ادامه از گوهر خیراندیش دعوت شد تا در مورد هما روستا صحبت کند.

وی پس از ذکر خاطراتی از هما روستا و حمید سمندریان به کارنامه هنری هما روستا پرداخت و گفت: هما روستا از سال ١٣٦٦ که در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» به کارگردانى پوران درخشنده که امشب در اینجا حضور دارد، بازى کرد تا سال ١٣٧١ در فیلم هایی چون «تمام وسوسه هاى زمین»، «ملک خاتون»، «مسافران»، «از کرخه تا راین» هر بار بازیش مورد توجه داوران و منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت لوح زرین و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن هم شد.

وی یاد آور شد: هما روستا بیشترین دغدغه اش کار ترجمه، کارگردانى و به قول خودش برگشتن به خانه اصلیش تئاتر بود. نهایتا از اینکه هما روستا چهارم مهرماه بدنیا آمده و چهارم مهرماه  درست روز تولدش بیماری او را از پاى در آورده و ما را از وجود این هنرمند بی نصیب کرده است، بسیار متاثر هستم.

در ادامه پوران درخشنده و فخری خوروش درباره هما روستا صحبت کرده و در انتها از مادر هما روستا خواسته شد تا دقایقی برای میهمانان حرف بزند.

مراسم چهلمین روز درگذشت هما روستا با پخش بخش هایی از نماهنگی که به همت محمدعلی سجادی تدارک دیده شده بود به همراه اجراى قطعه ای پیانو به پایان رسید. 

منبع: شبکه خبر