۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹
قاسم علوی

آقاي خاتمي! توهين به سپاه اهانت به ملت ايران است

کد خبر : ۲۶۸۱۴

شيوه و شگرد دشمنان انقلاب اسلامي‌ طي 32 سال گذشته در رويارويي با نظام اسلامي‌حاکي از اين موضوع مي‌باشد که دشمن با توسل به روش‌هاي گوناگون در دو جبهه نبرد سخت و جنگ نرم در راستاي فعاليت‌هاي ايران ستيزانه خود، اساس جمهوري اسلامي ايران، نهاد‌هاي انقلابي و شخصيت‌هاي برجسته نظام را مورد هدف خود قرار داده و در اين مسير از هيچ کوششي فرو‌گذار نمي‌باشد.

در واقع بررسي رفتارهاي خصمانه غرب و دولت ايالات متحده امريکا در قبال ملت ايران نيز نشان‌دهنده اين واقعيت بوده به گونه‌اي که موج اين تخريب‌ها در عرصه‌هاي مختلف با استفاده از ابزارهاي متفاوتي صورت مي‌پذيرد. از اين رو تخريب نهاد انقلابي و مردمي‌سپاه از سوي وابستگان به غرب موضوعي جديد و تازه نبوده و اين اتهام پراکني‌ها به عنوان سياست و راهبرد غرب در هجمه‌هاي رواني عليه انقلاب اسلامي ‌قلمداد مي‌گردد!

برهمين اساس اظهارات اخير رضا خاتمي و جريان اصلاح طلب در راستاي رضايت امريكا ‌و جريان صهيونيسم ‌بين الملل قابل ارزيابي است چرا که تلاش دشمن در شرايط کنوني ايجاد جو ناآرام و تفرقه در داخل كشور بوده و نامه‌نگاري‌ خاتمي‌جز شادي دشمنان ايران اسلامي و تقويت جريان‌هاي سياسي برانداز هدفي ديگري را نشان نمي‌دهد! درواقع نامه خاتمي نشان از ‌دست و پازدن ‌اصلاح‌طلبان برانداز در مرداب فتنه ‌مي‌باشد که نشان از شكست و دست و پازدن جريان اصلاح‌طلب برانداز در مرداب فتنه قلمداد مي‌گردد.

چرا که جريان اصلاح طلب برانداز پس از رفتارهايي غير مشروع و غير مدني در فتنه 88 از جمله ايجاد اخلال در امنيت، رعب و وحشت در سطح جامعه، تخريب اموال عمومي و خصوصي، تعدي به حريم عفت و آبروي مردم، توهين به نظام مقدس جمهوري اسلامي، اهانت به مقام شامخ امام(ره)، شهدا و ولي‌فقيه، هتك حرمت مقدسات، ارزش‌هاي اسلامي و جسارت به اهل‌بيت عليهم السلام روحي لفداه؛ هم‌اكنون با ترفند‌هاي پوشالي غرب حضور شکست خورده خود را در صحنه‌هاي سياسي دنبال مي‌نمايند چرا که رسوايي برجامانده از رفتارهاي قانون‌گريزانه جريان اصلاح‌طلب در وقايع فتنه 88 چيزي به جز انزوا و انحطاط سياسي در بين ملت ايران در بر نداشته است؛ بنابراين حركت‌هاي اخير جريان اصلاح‌‌طلب برانداز نيز از همين انزواي سياسي در بين ملت شکل مي‌گيرد و افرادي همچون خاتمي ‌به دليل نبود جايگاه قابل قبول در جامعه اسلامي علاوه بر خودزني كه در درگيري بين خودشان طي دو سال گذشته به آن مبتلا شده‌اند، به تهاجم و چنگ زني به ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي‌ ملت ايران روي آورده‌اند.

بنابراين آنچه بيش از پيش رسوايي اين جريان را نشان مي‌دهد همراهي و همسويي اصلاح‌طلبان برانداز با جريان اپوزيسيون خارج‌‌نشين، منافقين و تدارك سياست‌ جديد پيوند با جريان انحرافي مي‌توان اشاره نمود که با آرايش سياسي به دنبال حضور در فضاي انتخابات اخير مجلس مي‌باشد که صد البته اين موضوع نيز با بيداري و بصيرت ملت ايران چيزي به جز خواب نسنجيده و نافرجام تعبير نخواهد شد چرا که هوشياري ملت ايران نه تنها در اوج هياهوآفريني فتنه 88 چشم طمع فتنه را کور نمود بلکه همين بيداري و بصيرت دست جريان انحرافي و منحرفين را از دست‌اندازي به ارزش‌ها و جريان دولت خدمتگزار کوتاه نمود.

بر همين اساس، نامه خاتمي نمادي از سرگيجگي و در بن بست قرار گرفتن جريان اصلاح‌طلب برانداز در فضاي سياسي کشور قابل ارزيابي است؛ چرا که خاتمي و يارانش به خوبي مي‌دانند كه توانايي كسب حداقل كرسي مجلس شوراي اسلامي را در انتخابات آتي نخواهند داشت، به همين دليل فرافكني و تبليغات انتخاباتي را از هم اكنون كليد زده‌ و سياهنمايي رواني خود را آغاز نمود‌ه‌اند.
هرچند که واقعيت مفتضح و ماهيت برملا شده از فتنه 88 روسياهي و رسوايي اين افراد را به دنبال داشته است. بنابراين در پاسخ به اظهارات نسنجيده و دشمن شادکن اصلاح‌طلبان اين چنين مي‌توان عنوان نمود که اهانت به سپاه و نهادهاي انقلابي و همچنين چهره‌هاي وابسته به نظام توهين به ملت ايران اسلامي است و اين نامه اهانت‌آميز توهين به ملت ايران اسلامي محسوب مي‌شود.

 

نظرات بینندگان
حسين
|
Canada
|
۰۹:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۳
۱
سابقاَ يكي از بچه محل - فاميل (توو جاده چالوس) كارمند محيط زيست جاده چالوس بود ... زماني كه ماها واسه ماهيگيري تووي رودخونه بوديم اين بنده خدا كه حالا ديگه بازنشسته شده به مشكل برميخورد ، از يه طرف بايد به وظيفه ش عمل ميكرد ، از يه طرف مجبور بود با بچه محلاش و فاميلاش برخورد كنه .... به همين خاطر يادم مياد چند سري كه گشت محيط زيست به توور ماها خورد و پسرعموي اين كارمند محيط زيست (محمد) هم با ما تووي رودخونه بود ... اين كارمند بلاتكليف محيط زيست از يك طرف فرياد ميكشيد ممد بدو ! (فرار كن) و از طرف ديگه خطاب به همكاراش مي گفت سركار بگيرش ! اما در نهايت امر مشخص بود كه مشكل و مساله ايشون چيه كه باعث شده به اين معضل بربخوره ... اما برنامه امثال اين رضا خاتمي معلوم نيس چيه !! كه داره اينجوري دست و پا ميزنه ، رفيق دزد و شريك قافله !! يا ...... زنش هم كه افاضه فرمودن كاش زمان حضرت امام بزرگتر بودم تا مسائل رو منتقل ميكردم !!!
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۰
۱
۱
آقاي خاتمي ............... به سپاه توهين ميکنه
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
........ یعنی شکر می خوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
اولا اجرای اصل 27 قانون اساسی آشوب نیست دست خودتان است می توانید قانون اساسی را حذف یا اصلاح کنید ثانیا حضرت امام تاکید داشته اند که هیچ پاسداری نباید وارد سیاست شود نظر دادن در مورد کاندیداهای احتمالی دخالت نیست؟ ثالثا تایید صلاحیت دست شورای نگهبان است یا سپاه؟
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
وظیفه سپاه حکم می کند در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی هم در موارد نظامی و هم در موارد سیاسی بصروت مستقیم وارد شود .
مشکلتون اینکه هی خوندید سپاه ، درستش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقای نوید خان در اصل 143 قسمت مربوط به نیروهای مسلح قانون اساسی، ارتش و سپاه در کنار هم آمده و در اصل 155 فانون اساسی نیز آمده «...حدود وظايف‏ و قلمرو مسئوليت‏ اين‏ سپاه‏ در رابطه‏ با وظايف‏ و قلمرو مسئوليت‏ نيروهاي‏ مسلح‏ ديگر...» بر اساس قانون مجازات نیروهای مسلح نیز سپاه نیروی مسلح تعریف شده است از فانون و عرف گذشته شما تاکید حضرت امام بر عدم دخالت پاسداران در سیاست و وعده ی ایشان به تباهی کشور را چگونه معنا می کنید؟
تازخ اگر سپاه هم نظامی است هم سیاسی هم اقتصادی و هم فرهنگی بهتر نیست کل دولت را تعطیل کنیم و این وزارتخانه ها را ببیریم زیر نظر سپاه؟!
سید رضا حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
کل نظام و ارکان و ارگانهای آن خادم و نوکر مردمند و وقتی مرتکب خطا و اشتباه میشوند حق مردم است که آمر به معروف و ناهی از منکر آنها باشند، اشکال و ایراد گرفتن توهین نیست وظیفه است، مگر اینکه امثال این آقا و همفکرانش بگویند امر به معروف و نهی از منکر فقط شامل بدحجابی و ماهواره و هر چه که به مردم مربوط میشود است، پیشنهاد میکنم با دقت و تامل نامه امیرالمومنین به مالک اشتر رو مطالعه کنید تا معلوم شود عمل محمدرضا خاتمی توهین بوده یا دخالت سپاه و متولیانش در امور سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
اصلا هم توهین نیست .انتقاد را توهین قلمداد کردن اشتباه هست واصلا هم انتقاد به سپاه توهین به مردم نیست از طرف مردم بی خودی اظهار نظر نکن . به مردم نرسیدن و مردم را در گرانی گذاشتن توهین هستد.دروغ گویی توهین است