۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

هم‌نوایی بادردانه اباعبدالله(ع) +تصاویر

سه سالگان دماوندی در غم غربت دردانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سوگ نشستند.
کد خبر : ۲۶۸۹۵۸

صراط: بعد از ظهر امروز پنجمین همایش سه‌ سالگان عاشورایی با حضور  پرشور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان دماوند در حسینیه محله درویش شهر دماوند برگزار شد.

این همایش به همت هیئت متوسلان حضرت رقیه (س)، هیئت پیروان عترت، پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و برخی ادارات شهرستان دماوند با مرثیه‌سرایی حاج حمید رمضان‌پور برگزار شد.

همچنین در این همایش، علاوه بر مرثیه‌سرایی ذاکران اهل‌بیت (ع)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد دارستانی نیز به ذکر مصائب و سختی‌های بی‌بی رقیه (س) در خرابه‌های شام پرداخت.

مسئول هیئت متوسلان حضرت رقیه (س) دماوند در حاشیه برگزاری همایش سه سالگان عاشورایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: هر ساله این همایش در یکی از محله‌های شهرستان دماوند با همت اداره‌‌های مختلف برگزار می‌شود و بیش از دو هزار بانو در این همایش شرکت می‌کنند.

لیلا روشن‌نیا ادامه داد: امسال نیز برای پنجمین بار همایش سه سالگان عاشورایی در حسینیه محل درویش برگزار شد و  این در حالی است که حدود 2 ‌هزار بانوی دماوند در این همایش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: هر ساله از مداحان و سخنرانان مطرح کشور در این همایش استفاده می‌کنیم و طبق روال گذشته، امسال نیز از سخنرانان و مداحی ذاکران اهل‌بیت (ع) دعوت کردیم.

مسئول هیئت متوسلان حضرت رقیه (س) دماوند گفت: هدف برگزاری این همایش، ادامه راه حضرت سیدالشهدا (ع) است که کودکان ما با غربت حضرت رقیه (س) و فرهنگ عاشورا آشنا شوند.

منبع: فارس