۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷

کمک خداداد به دختران معلول +تصاویر

بازیکن ملی پوش و داور اسبق ملی کشورمان قصد دارند تا در کاری مشترک به دختران معلول یک موسسه خیریه کمک کنند.
کد خبر : ۲۶۹۳۷۸
صراط: بازیکن ملی پوش و داور اسبق ملی کشورمان قصد دارند تا در کاری مشترک به دختران معلول یک موسسه خیریه کمک کنند.

خداداد عزیزی که به همراه حسن کامرانی فر ظهر امروز از موسسه خیریه توانبخشی فتح المبین مشهد(همدم) بازدید کردند، قرار است در دی ماه یک نمایشگاه خیریه و یک بازی دوستانه فوتسال را در مشهد برگزار نمایند تا عواید آن به این موسسه که مرکز نگهداری دختران معلول و کم توان ذهنی است برسد. در این بازدید که مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز حضور داشت تصمیم بر این شد تا این نمایشگاه و دیدار خیریه فوتسال در دی ماه برگزار شود.

خداداد عزیزی و حسن کامرانی فر در این دیدار از بخش های مختلف مرکز نگهداری دختران معلول و کم توان ذهنی فتح المبین مشهد(همدم )از جمله کارگاه گلیم بافی ، گل آرایی ، مدرسه موسیقی ، کارگاه نمایش ، سالن آمفی تئاتر، خوابگاه ها و سایر بخش ها بازدید کردند و با دختران معلول این مرکز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین خداداد عزیزی در بازدید از کارگاه گلیم بافی ،یکی از گلیم های بافت شده توسط دختران معلول را با قیچی زدن رونمایی کرد.

خداداد عزیزی در حاشیه این بازدید نیز گفت: واقعا کودکان معلول شرایط بسیار سختی را دارند و افراد و مجموعه هایی که از آنها نگهداری می کنند کار بزرگی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: به پیشنهاد یکی از دوستان خیرم آقای مهندس طیبی و همچنین حسن کامرانی فر از داوران خوب فوتبال ایران بازدیدی را از مرکز نگهداری دختران معلول و کم توان ذهنی مشهد با نام همدم داشتیم و قرار شد تا برای شناساندن این مرکز و کارهای خوبی که در رابطه با نگهداری دختران معلول انجام می دهند یک کار مشترکی را انجام دهیم.

خداداد عزیزی افزود: استارت این کار را کامرانی فر زده است چرا که قرار بود ابتدا ایشان یک نمایشگاه با عنوان از آفریقا تا برزیل در این مرکز خیریه برگزار نمایند و در آن تمامی وسایل و یادگاری هایی که در جام جهانی آفریقا و برزیل در اختیار دارند را به نمایش بگذارند.

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: بعد از این صحبت هایی را با هم داشتیم و بنا شد تا در کنار این نمایشگاه یک بازارچه نیکوکاری هم شکل دهیم و علاوه بر آن یک مسابقه فوتسال با حضور هنرمندان و اهالی فوتبال برگزار نماییم تا بتوانیم کمکی به این مجموعه داشته باشیم.

کمک خداداد به دختران معلول +تصاویر

کمک خداداد به دختران معلول +تصاویر
منبع: فارس
برچسب ها: صراط معلول خداداد