۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

جایزه آمریکابرای یک عضوداعش+عکس

دولت آمریکا که به نظر می رسد با ورود روسیه به عرصه جنگ با داعش از تحولات خاورمیانه عقب افتاده است به بازی ساختگی روی آورده است.
کد خبر : ۲۶۹۴۷۹
صراط: آمریکا روز چهارشنبه جایزه پنج میلیون دلاری برای اطلاعات منجر به دستگیری یک تکفیری عربستانی تبار مسئول اعزام ستیزه جویان خارجی به سوریه تعیین کرد.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد «طراد الجربا» معروف به «ابو محمد الشمالی» یکی از اعضای مهم گروه تروریستی داعش است.

آمریکا و سازمان ملل متحد این فرد را «تروریست» خواندند. دارایی او توقیف و با ممنوعیت سفر رو به رو شده است.

سازمان ملل متحد اعلام کرد این فرد ۳۵ ساله است و روز جمعه ۳۶ ساله خواهد شد. او از عربستان آمده و از اعضای سابق القاعده است.

وزارت امور خارجه او را از اعضای داعش توصیف و اعلام کرد در شهر جرابلس در شمال سوریه نزدیک مرز ترکیه حضور دارد.

این فرد در این شهر عبور جنگجویان خارجی را از کشورهای استرالیا، اروپایی و خاورمیانه برای پیوستن به داعش ساماندهی و یک مرکز عضو گیری را در اعزاز اداره می‌کند.

تداوم حملات نیروی هوایی روسیه و نیروی زمینی سوریه علیه تروریست‌های تکفیری و داعش، آمریکا را واقعا دچار دردسر کرده و این کشور به نظر می‌رسد که از تحولات در خاورمیانه عقب افتاده است، به طوری که سیاست‌های متناقض اتخاذ می‌کند و این تناقض علاوه بر اینکه شرایط انفعالی درون کاخ سفید را منعکس می‌کند، نیت‌های واقعی آمریکا در منطقه را نیز برملا می‌کند.

دعوای آمریکا و داعش یک دعوای ساختگی است برای آنکه واقعیت همکاری زشت غرب با تروریزم مخفی بماند. واقعیت این است که هدف آنان مشترک است و در منطق نیز با عملیات‌های «کشتار جمعی» گره خورده‌اند از هیروشیما تا سنجار عراق این خط مشترک را بیان می‌کنند اما البته آمریکا قادر نیست بازی اصلی را مخفی کند و یا به بازی ساختگی جلوه و جلا دهد. از این رو این حقه آمریکایی راهی به افکار عمومی پیدا نکرده است.

جایزه آمریکابرای یک عضوداعش+عکس

جایزه آمریکابرای یک عضوداعش+عکس
منبع: ابنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز