۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
ماجرای غیبت‌های متعدد چیست؟

روحانی از مجمع قهر کرده؟/ واکنش احمدی‌نژاد

در پی بروز شایعاتی در فضای مجازی طی روزهای اخیر مبنی بر دلخوری رییس جمهور از مجمع تشخیص مصلحت نظام, نزدیکان رییس جمهور سابق در واکنش به این اتفاق گفتند که احمدی نژاد دنبال مجادله نیست!
کد خبر : ۲۶۹۶۷۶
صراط: در پی بروز شایعاتی در فضای مجازی طی روزهای اخیر مبنی بر دلخوری رییس جمهور از مجمع تشخیص مصلحت نظام, صفار هرندی توضیحاتی را ارائه کرد.

در پی بروز شایعاتی در فضای مجازی طی روزهای اخیر مبنی بر دلخوری حسن روحانی رییس جمهور از مجمع تشخیص مصلحت نظام و در نتیجه حضور پیدا نکردن وی در جلسات این مجمع, محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاید در کل 8ماه اخیر سه یا چهاربار رئیس جمهور درجلسات مجمع حضورداشته است, آن هم درحد کمترازیک ساعت.

وی همچنین در پاسخ به اینکه دلیل یا دلایل کم رنگ شدن حضور رییس جمهور در جلسات مجمع چیست؟ افزود: این که دفعات متعددی است ایشان درجلسات مجمع شرکت نمی کند، درست است امابه چه دلیل؟بنده اطلاع دقیقی ندارم.

گفتنی است تماس خبرنگار ما با نزدیکان احمدی نژاد دیگر عضو مجمع برای پیگیری صحت وسقم این مطلب با این جواب مواجه شد که احمدی نژاد دنبال مجادله نیست.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
۱۶
۱
در مجمع به اندازه کافی بازنشسته وجود دارد... آقای روحانی برود به کارش برسد.. آقای هاشمی رفسنجانی خوب می داند منظور بنده چیست!