۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر

وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند.
کد خبر : ۲۶۹۷۵۰
صراط: وقتی می‌خواهیم خانواده پرجمعیت بازیگران را در ایران بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که در ایران نه تنها  در بین چهره‌های مطرح با خانواده پرجمعیتی روبه‌رو نمی‌شویم‌ بلکه با حقیقتی جالب اما باور نکردنی مواجه می‌شویم و آن اینکه ستارگان ما معمولا تن به ازدواج نمی‌دهند و اگر هم ازدواج کنند خیلی زود جدا می‌شوند و بعد از آن تمایلی به تشکیل خانواده پیدا نمی‌کنند و اگر هم ازدواج‌شان دوام پیدا کرد، صاحب فرزندی نمی‌شوند و تازه اگرهم شدند، تعداد بچه‌هایشان به ندرت از یک فرزند تجاوز می‌کند. باور نمی‌‌کنید؟ این گزارش را بخوانید.
 

نیکی کریمی
 
نیکی کریمی هر چقدر که در فیلم‌ها تجربه مادر بودن را داشته و اتفاقا همیشه هم نقش مادران معصوم و درد کشیده را به خوبی بازی کرده، اما در زندگی‌ واقعی‌اش قید مادر شدن را زده و ترجیح داده که هیچ‌گاه مادر نشود. خانم کریمی سال‌هاست که زندگی مجردی را با زندگی متاهلی عوض کرده است.
 
مهتاب کرامتی
 
مهتاب کرامتی سال‌ها قبل با بابک ریاحی، نوازنده مطرح گیتار الکترونیک ازدواج کرد. اما این ازدواج بعد از مدتی به جدایی کشید و بعد از آن هم خانم بازیگر تصمیم به ازدواج کردن و به دنبال آن، بچه‌دار شدن نگرفت. هر چند که او علاقه‌ زیادی به بچه‌ها دارد و حتی عضو انجمن یونیسف در ایران است و برای تغذیه بچه‌ها با شیر مادر هم تلاش‌های زیادی کرده است. نمونه آن را هم به طور حتم به خاطر دارید؛ او یک گفت‌وگوی مفصل با لیلا حاتمی در مورد فواید شیر مادر انجام داد. اما ظاهرا خودش بی‌خیال مادر شدن شده است.
 
بهرام رادان
 
بهرام رادان چند باری گرفتار شایعه ازدواج شد، اما تا به امروز تن به ازدواج نداده و همچنان مجرد است. او هم با 36 سال سن هنوز تصمیم جدی برای ازدواج و بچه‌دار شدن نگرفته است. هر چند که در فیلم «آتش بس۲» به نوعی پدر شدن را تجربه کرده است.
 
محمدرضا گلزار
 
محمدرضا گلزار بی‌تردید جزو سوپراستارهای سینمای بعد از انقلاب محسوب می‌شود. آقای سوپراستار هرگز تن به ازدواج نداد و تا به امروز که مرز 38 سالگی را رد کرده است، تصمیم به تشکیل خانواده و بچه‌دار شدن نگرفته است.  
 

هدیه تهرانی
 
هدیه تهرانی چند سال قبل با هومن بهمنش فیلمبردار سرشناس ازدواج کرد. هر چند که بهمنش آن روزها شهرت امروزش را نداشت، اما در کمال تعجب ازدواج آنها دیری نپایید و خیلی زود به جدایی انجامید. بعد از آن خانم تهرانی تن به ازدواج نداد. کمتر کسی است که از علاقه هدیه به گربه‌ها بی‌اطلاع باشد و نداند که او مجموعه‌‍‌‌ای از گربه‌های زیبا و جذاب دارد.
 
پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر با وجود اینکه در انتخاب نقش‌هایش گزیده‌کار است، اما از نظر بسیاری یک ستاره تمام‌عیار و فراموش نشدنی به شمار می‌رود. او در زندگی حرفه‌ای خود انتخاب عجیب و غریبی داشت و به جای اینکه با تکیه بر چهره‌ خود جذب سینمای تجاری شود، ترجیح داد فضای متفاوتی را تجربه کند و کاری را انجام دهد که دوست دارد. او در زندگی شخصی‌ هم هیچ‌گاه ازدواج نکرده و به دنبال آن صاحب فرزندی نشده است.
 
حامد بهداد
 
حامد بهداد هم که مرز ۴۰ سالگی را پشت سر گذاشته است، تا به امروز زیر بار ازدواج و به دنبال آن پدر شدن نرفته است. ظاهرا آقای بهداد کسی را هم زیر سر ندارد و نمی‌‌خواهد حالا حالاها تن به ازدواج دهد. ناگفته نماند که این روزها شایعاتی درخصوص ازدواج وی منتشر شده که البته هنوز هیچ منبع رسمی تایید نکرده است!
 
هانیه توسلی
 
متولد چهاردهم خردادماه 1358
 
وضعیت تاهل: مجرد
 
هانیه توسلی
 
توسلی از ۱۷ سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال ۱۳۷۸ برای تحصیل در رشته نمایشنامه‌نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد و با «شام آخر» فریدون جیرانی وارد عرصه حرفه‌ای سینما شد.
 
هانیه توسلی ازجمله بازیگرانی است که نه‌تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هرگاه صحبت از نگاهش به ازدواج هم به میان آمده از حرف زدن در مورد آن به نوعی طفره رفته و ظاهرا دوست ندارد در مورد این موضوع صراحتا صحبت کند.
 
 از نگاهی دیگر هم شاید بتوان گفت موضوع ازدواج و بچه‌دار شدن آنچنان در ذهن این بازیگر به هم پیوند خورده است که هرگاه در رابطه با مقوله ازدواج با او صحبت شده، پاسخی مرتبط با بچه‌دار شدن داده.
 
 توسلی در مصاحبه‌ای که مهرماه 90 (مجله پردیس)داشته، در پاسخ به این سؤال که برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌ای دارد یا خیر، گفته:« مادر شدن به نظر من فداکاری خیلی بزرگ و مسئولیت بزرگ‌تری است؛ من هنوز این قدرت را در خودم نمی‌بینم.
 
من برای همه مادرها احترام قائلم و می‌دانم کاری که کرده‌اند، با هیچ‌چیز قابل مقایسه نیست. با دوستانم که حرف می‌زنم، متوجه می‌شوم این عشقی است که به همه سختی‌هایش می‌ارزد. جهان با عشق زنده است و عشق مادری هم کامل‌ترین، بی‌توقع‌ترین و خالص‌ترین عشق است. اما با این وجود... یک چیزی یادم آمد.
 
 16-15 ساله بودم که رمان« جان شیفته» رومن رولان را خواندم و آن لحظه خیلی دوست داشتم مادر باشم. ولی الان نمی‌دانم. فکر می‌کنم بعضی چیزها رویم تاثیر گذاشته، به هرحال دم همه مادرها گرم. انشاءالله که من هم یک روز قدرت مادر شدن را پیدا کنم.»
 
 احسان علیخانی
 
 متولد پانزدهم آبان ماه 1361
 
وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر


علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان است که با رتبه 770 برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد.
 
 او در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مانند؛ پرونده‌های مجهول، بهشت آبی و هفت ترانه وارد کار هنری شد و سال 82 برای اجرای برنامه‌هایی مانند: «قله‌های افتخار، صبح بخیر ایران، باشگاه مهرورزان، ایران ما و پسرای ایرونی» کار اجرا را شروع کرد.
 
 شاید جالب باشد که بدانید علیخانی به‌رغم پرسروصدا بودنش و اینکه در مورد مسائل مختلف صحبت کرده و اجرا داشته، اما در هیچ کدام آنها از نگاهش به ازدواج صحبتی نکرده و حتی در مصاحبه‌هایش هم اشاره‌ای به این موضوع نکرده است و ترجیح داده این مسئله همچنان پوشیده بماند.
 

 مصطفی زمانی
 
 متولد سی‌ام خرداد 1361
 
وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر

مصطفی زمانی
 
زمانی در فریدون‌کنار مازندران به دنیا آمد و با ایفای نقش در سریال ۴۵ قسمتی «یوسف پیامبر» وارد عرصه تلویزیون شد و به شهرت رسید.
 

سیاوش خیرابی
 
متولد بیست و سوم آذرماه 1363
 
وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر

 
سیاوش خیرابی
 
خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌ فیلم «تلخون» بازی کرد و با ایفای نقش در سریال «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.
 


بابک حمیدیان
 
 متولد نوزدهم شهریورماه 1359
 
وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر
 
حمیدیان در سال ۱۳۷۸ با حضور در یک نمایش، بازیگری را آغاز کرد و پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه «بازی» شد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم «قدمگاه» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور وارد سینما شد.
 


 الناز شاکردوست
 
 متولد هفتم تیرماه 1363
 
وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر
 
شاکردوست که به غیر از بازیگری، تجربه کار طراحی صحنه و لباس را هم دارد کارش را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است.
 
این بازیگر در سال 1383 و در 19 سالگی، با بازی در فیلم «گل یخ» کیومرث پوراحمد، وارد سینما شد و در کمتر از یک سال در چهار فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.
 
 الناز شاکردوست تا به حال تجربه زندگی مشترک را نداشته اما چندی پیش بر اساس شایعه‌ای که پا گرفت او را به عقد علیرضا حقیقی درآوردند و مدت زمان زیادی گذشت تا این بازیگر و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان توانستند ثابت کنند که این موضوع صحت ندارد.
 
حتی کار به جایی کشید که خانواده این دو نفر هم وارد عمل شدند و با اعلام رسمی در رسانه، خبر ازدواج شاکردوست و حقیقی را تکذیب کردند. از آنجایی که این چهره سینمایی، چندان اهل مصاحبه نیست و در مورد زندگی خصوصی‌اش هم صحبت زیادی نمی‌کند تنها در یکی از مصاحبه‌هایش در اردیبهشت 91، درباره نگاهی که به ازدواج دارد آن هم در حد یک جمله اکتفا کرده و گفته:«نگاه من به ازدواج، نگاه متفاوتی است. ازدواج یکی از سخت‌ترین قسمت‌های زندگی است که سرنوشت تو را می‌سازد».
 
 به رغم این مسئله، موضوع دیگری هست که شاکردوست بارها در موردش صحبت کرده و شاید تنها بخش خصوصی زندگی این هنرمند است که تا به امروز در موردش گفته و آن علاقه زیادی است که الناز به برادر کوچک‌ترش، علی دارد.
 
 مهراوه شریفی‌نیا
 
متولد بیست و نهم فروردین ماه 1360
 
 وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر

 
مهراوه فرزند محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است که نخستین بار در سال 68 با حضور در فیلم کودک «دزد عروسک‌ها» وارد سینما و عالم بازیگری شد. پس از این کار، او با بازی در «قافله این عمر» مجید بهشتی در سال 71، وارد تلویزیون شد و تا امروزدر هر سه عرصه سینما،تلویزیون و تئاتر نقش‌آفرینی می‌کند.
 
 
طناز طباطبایی
 
 متولد بیستم اردیبهشت‌ماه 1362
 
 وضعیت تاهل: مجرد
 

چهره‌هایی که هنوز مجرد هستند +تصاویر

 
طناز طباطبایی
 
طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه «جوانی» سعید سلطانی وارد تلویزیون شد. پس از این اثر، طباطبایی با ایفای نقش در فیلم «مرهم» علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.
 
طناز طباطبایی در بهمن‌ماه 91، در آخرین مصاحبه‌ای که در رابطه با موضوع ازدواج داشته است، گفته:« شاید خیلی‌ها با من مخالف باشند و البته این مسئله خیلی شخصی است ولی تصورم این است که راستش را بخواهید من خیلی خودخواهم. این خیلی خودخواه بودن و ترس باعث می‌شود که محتاط باشم.
 
 همیشه دوست دارم جوان و تازه باشم و همه چیز تازه باشد. این خیلی خطرناک است چون فکر می‌کنم اگر روزی کهنه شوم و به این باور برسم که کهنه شدم، دچار افسردگی خیلی حاد ‌شوم که حتی ممکن است بلایی سر خودم بیاورم.
 
همه آرزوی زندگی‌ام هم همین است که خداوند این تازگی را از من نگیرد. نمی‌دانم شاید من مقدار کمی خودشیفتگی بازیگری دارم و این چیزی است که به نظرم همه بازیگران دارند و اگر نداشته باشند اصلا نمی‌توانند بازیگر شوند. آن خودشیفتگی هم این است که خودم را از هر چیزی در جهان بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم حتی اگر روزی بچه‌دار شوم باز هم خودم را بیشتر از او دوست خواهم داشت.
 
 آنقدر خودم را دوست دارم که حاضر نمی‌شوم این همه سختی به خودم بدهم که عشق دیگری را تجربه کنم. آن عشق را خودم به خودم دارم.»


منبع: مجله ایده‌آل
نظرات بینندگان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
۲
۳۰
گلزار و شاکردوست متاهلن /