۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

نفوذ فرهنگی مهمترین نفوذ دشمن‌است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: مهمترین نفوذی که دشمن می‌تواند داشته باشد نفوذ فرهنگی است.
کد خبر : ۲۷۰۰۹۶

صراط: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: مهمترین نفوذی که دشمن می‌تواند داشته باشد نفوذ فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمدجواد موحد ظهر امروز در همایش شکوه هجرت که در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرج برگزار شد، اظهار داشت: اکنون دشمن در نظر دارد تا با نفوذ فرهنگی اهداف و توطئه‌های خود را در کشور جاری کند.

وی ادامه داد: آگاهی از این توطئه دشمنان نیز می‌تواند راهکاری اساسی برای خنثی‌سازی دسیسه دشمنان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان با نفوذ در بین دانشگاهیان می‌خواهند قشر جوان کشور را مورد حمله قرار دهند.

موحد با بیان اینکه بسیج دانشجویی با سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های اساسی می‌تواند توطئه دشمنان را در این زمینه از بین ببرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز طی این سال‌ها  به نفوذ دشمن به دانشگاه‌ها اشاره کرده بودند و همیشه مد نظر ایشان بوده است.

وی با اعلام اینکه بسیج دانشجویی می‌تواند با سیاست خود مانع از نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف و به ویژه عرصه فرهنگی شود، افزود:‌ باید نفوذ دشمن در این عرصه را جدی بگیریم و توطئه‌های دشمن را در این زمینه شناسایی کنیم.

موحد با اشاره به اینکه در آمریکا از هر 20 ازدواج، 18 مورد به طلاق منجر می‌شود، گفت: با توجه به اینکه دشمنان خود در اجرای برنامه‌های فرهنگی در کشور خود با مشکلات و معضلات اساسی مواجه هستند و جامعه آنان در خطر جدی است،  اما آنان می‌خواهند فرهنگ را وارد کشور ما کنند.

وی تأکید کرد: این همان نفوذ دشمن در قالب فرهنگی است که باید جدی گرفته شود و راهکارهای مقابله با آن نیز به صورت دقیق و اساسی پیگیری شود.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط نفوذ فرهنگی